Handel

SPAR otworzył nową placówkę handlową

Poniedziałek, 06 kwietnia 2020
Wasz Sklep SPAR – należący do SPAR Group wyłączny operator licencji SPAR na terenie Polski – otworzył nowy sklep w swojej sieci na terenie Gdańska. Od 31 marca klienci Centrum Handlowego Manhattan mogą korzystać z placówki SPAR o powierzchni sprzedaży 1257 m². Nowy EUROSPAR powstał w wyniku rebrandingu sklepów sieci Piotr i Paweł. SPAR oferuje klientom szeroka gamę produktów – a w nadzwyczajnym okresie pandemii podejmuje dodatkowe działania zapewniające bezpieczeństwo podczas zakupów. Klientom sklepu zapewnione są środki ochrony osobistej: płyny dezynfekujące oraz jednorazowe rękawiczki foliowe.
“Chcemy zapewnić naszym klientom doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie – także w tym trudnym okresie pandemii. Jako SPAR kładziemy ogromny nacisk na bezpieczeństwo klienta i pracowników oraz najwyższą jakość oferowanych produktów. Działania podjęte przez sieć SPAR w Polsce w zakresie bezpieczeństwa klientów i pracowników zostały ocenione przez SPAR International – spółkę zarządzającą siecią na całym świecie – jako najlepsze światowe praktyki w Grupie SPAR. Kasjerzy oraz cała obsługa sklepu posiadają płyny dezynfekcyjne, którymi w związku z pandemią jeszcze częściej odkażają swoje stanowiska pracy. Używają także maseczek, jednorazowych rękawiczek oraz przyłbicy, aby zapewnić sobie oraz klientom bezpieczeństwo i komfort. W sklepach montowane są także bariery ochronne wykonane z pleksi. Ponadto wdrożono rotacyjne zmiany załogi sklepów. Jesteśmy przekonani, że nasz nowy sklep w Gdańsku będzie bezpiecznym i wygodnym miejscem na zakupy nie tylko dla pobliskich mieszkańców, ale także osób pracujących w okolicy. Jako SPAR chcemy być jak najbliżej lokalnych społeczności, w których działamy i odpowiadać na ich potrzeby – łączymy wiedzę naszych Partnerów detalicznych w regionie z najwyższymi standardami Grupy SPAR, by zadbać o zadowolenie oraz wygodę konsumentów” – powiedział Tomasz Syller, Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Wasz Sklep SPAR.

Sieć zarządzana przez Wasz Sklep SPAR przekroczyła 210 placówek i jest znacząco większa niż poziom założony na 2020 rok. Wasz Sklep SPAR zakłada, że do sieci rocznie będzie dołączać co najmniej 50 nowych sklepów. Tym samym, w ciągu czterech lat sieć obejmie ponad 400 placówek. Będą one zaopatrywane z dwóch, a docelowo trzech, rozbudowanych centrów dystrybucyjnych w całej Polsce. Ponadto, sieć planuje wspierać detalistów w obszarze działań promocyjnych i marketingowych oraz produktami marki własnej.

Wasz Sklep SPAR rozpoczął już współpracę z Omni Global Sourcing Solutions Inc. oraz Daymon Worldwide Inc. Celem współpracy ze strategicznymi partnerami jest pozyskiwanie produktów i wdrażanie marki własnej. W systemie logistycznym sieci jest dostępnych ponad 7.500 produktów od prawie 500 dostawców.

SPAR International – właściciel marki SPAR na całym świecie – rekomenduje wdrożenie działań podjętych przez sieć SPAR w Polsce związanych z epidemią koronawirusa jako wzór we wszystkich krajach, w których działa SPAR. Rozwiązania zaproponowane i wdrożone w Polsce zostały ocenione przez SPAR International jako najlepsze światowe praktyki w Grupie SPAR.

W sklepach SPAR w związku z pandemią obowiązuje jeszcze częstsza dezynfekcja stanowisk pracy, kas i terminali. We współpracy ze SPAR International zorganizowano import dodatkowych środków higienicznych, m.in.: maseczek na twarz, jednorazowych rękawiczek, plastikowych fartuchów, środków do dezynfekcji i mydeł. Sieć zamówiła także specjalne przyłbice na twarz, które są dystrybuowane do zespołów pracujących w sklepach SPAR. Odbywają się szkolenia w zakresie procedur, wprowadzono także rotacyjne zmiany załogi sklepów oraz skrócenie godzin pracy.

Wasz Sklep SPAR rozpoczął także montaż barier ochronnych wykonanych z płyt pleksi dla zwiększenia bezpieczeństwa pracowników sklepów oraz klientów. Osłony – dostarczane do sklepów w ramach zaopatrzenia z magazynu centralnego – zostaną wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i serami oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, które przed rebrandingiem działały pod szyldem Piotra i Pawła – z uwagi na ich wielkość – bariery ochronne montowane są przy 3 kasach głównych, przy stoisku informacyjnym i punkcie monopolowym oraz przy cukierni. Obok lad z wędlinami i serami na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby oddzielała go od pracownika sklepu osłona z pleksi.

Dla bezpieczeństwa klienta w sklepach SPAR Partnerom zarekomendowano ograniczenie ekspozycji produktów na wagę – w sklepach owoce i warzywa będą dostępne we wcześniej przygotowanych opakowaniach i zachęca się klientów do wyboru pakowanych artykułów spożywczych. Priorytetem SPAR jest także utrzymanie nieprzerwanych i wyczerpujących dostaw produktów kluczowych.

Wasz Sklep SPAR monitoruje najnowsze wydarzenia i komunikuje partnerom najbardziej aktualne wiadomości, zawierające również kolejne informacje odnośnie oficjalnych komunikatów rządowych, legislacji, kwestii prawnych, działań wewnętrznych i rekomendacji.



tagi: Wasz Sklep SPAR , nowe placówki handlowe ,