Z rynku FMCG

Jakość i smak soków GREAT nagrodzona przez konsumentów!

Środa, 01 kwietnia 2020
Polacy zwracają coraz większą uwagę na jakość i wartości odżywcze napojów, które piją. Rośnie popularność naturalnych soków, lemoniad i smoothie. Soki z owoców granatu marki GREAT zostały po raz kolejny docenione przez polskich konsumentów. Producent KGH Polska Sp. z o.o. stał się laureatem nagrody Konsumencki Lider Jakości 2020.
Branża soków i napojów owocowych wysoko koncentruje się na zmianach w procesie produkcji. Nowe trendy konsumenckie, zdrowy styl życia Polaków i nowe regulacje rządowe przyspieszają jakościowe zmiany i podnoszą ich priorytet. W asortymencie KGH Polska pojawia się nowy asortyment, wzrasta znaczenie napojów NFC (nie z koncentratu). Takim właśnie jest sok GREAT, 100% naturalny, z owoców granatu, który uzyskał najwyższe noty w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. Celem badania jest wyłonienie najlepiej ocenianych marek i firm na polskim rynku.

Na pytania dotyczące jakości, smaku, wyglądu opakowania napojów odpowiedziało ok. 15 tys. konsumentów. Sok GREAT z owoców granatu został bardzo wysoko oceniony a wśród wypowiedzi respondentów pojawiły się określenia, takie jak: „Najlepszy aromatyczny i uwodzicielski smakiem sok”, „Bardzo smaczne i zdrowe”, „Produkt naturalny ze sprawdzonego źródła”.

„Nagroda dla soków GREAT to dla nas olbrzymie wyróżnienie. Cały czas pracujemy nad udoskonalaniem jakości produkowanych napojów. Dbamy o współpracę z certyfikowanymi dostawcami owoców, zmniejszamy lub całkowicie eliminujemy cukier, dodajemy cenne składniki odżywcze w procesie wytwarzania. Zdrowy styl życia wytycza nam kierunki rozwoju i staje się obietnicą marek, jakie znajdują się w naszym portfolio” – mówi Waldemar Gawłowski, Pełnomocnik Zarządu KGH Polska Sp. z o.o.

Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.kghpolska.pl/.



tagi: KGH Polska , GREAT , Konsumencki Lider Jakości ,