Kampanie i Promocje

Nowe Tyskie 0,0% już w sklepach. Hołek ambasadorem marki.

Wtorek, 03 marca 2020
Od marca w dystrybucji pojawiła się bezalkoholowa wersja lubianej i najbardziej znanej w naszym kraju marki – Tyskie 0,0%.
Ta nowość doskonale wpisuje się w bardzo mocny i stale rosnący trend na rynku piwnym – non alco. Choć Tyskie 0,0% jest pozbawione alkoholu, zachowało ceniony przez konsumentów zbalansowany, klasyczny smak „jasnego pełnego”. Dzięki temu doskonałym piwem Tyskim cieszyć się będzie można również w sytuacjach, gdy alkohol nie jest wskazany.

Tyskie 0,0% dostępne jest w dwóch wersjach: w butelce i puszce o pojemności 500 ml. Jego wprowadzenie na rynek wspierać będzie mocna kampania reklamowa obejmująca: spoty telewizyjne, radiowe, reklamy prasowe, billboardy i działania w Internecie. We wszystkich działaniach reklamowych zobaczyć lub usłyszeć będzie można Krzysztofa Hołowczyca, który został ambasadorem nowej marki.

„Zostałem ambasadorem Tyskiego 0,0%, ponieważ uważam, że to piwo daje kierowcom realną alternatywę. Nie muszą rezygnować z czegoś, co lubią, a jednocześnie mogą być bardziej odpowiedzialni i mieć pewność, że nawet przypadkiem nie siądą za kółkiem pod wpływem alkoholu.”




tagi: Tyskie 0,0% , piwo bezalkoholowe ,