Z rynku FMCG

Moreso promuje nową linię przekąsek Quick Choco

Piątek, 28 lutego 2020 HURT & DETAL Nr 02/168. Luty 2020
W lutym ruszyła ogólnopolska digitalowa kampania promocyjna marki Moreso i nowej linii przekąsek – Quick Choco. W akcji przewidziano działania z obszaru influence marketingu, do których zaproszono kilku znanych influencerów lifestylowych oraz kilkudziesięciu micro-influencerów. Całość zostanie wzmocniona intensywną kreacją m.in. w social mediach, aplikacjach oraz na portalach tematycznych. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności Quick Choco, a co za tym idzie wsparcie sprzedaży w miejscach, w których produkt jest obecnie dostępny. Podkreślone zostały trzy najważniejsze atuty Quick Choco – wysoka jakość, oryginalny smak oraz poręczność opakowania.
Na potrzeby kampanii stworzona została strona internetowa, dzięki której każdy może dowiedzieć się więcej o produkcie, a przy okazji sprawdzić w jakim sklepie jest dostępny.

Quick Choco to połączenie polskich pestek dyni oraz aksamitnej belgijskiej czekolady. W ofercie dostępne są dwa smaki – polskie pestki dyni w ciemnej czekoladzie belgijskiej z dodatkiem soli himalajskiej oraz polskie pestki dyni w mlecznej czekoladzie belgijskiej.

Produkt jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy szukają alternatywnych przekąsek w wygodnym i poręcznym opakowaniu, które mogą im towarzyszyć na co dzień w pracy, w szkole lub w podróży. Pestki dyni w czekoladzie Quick Choco to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku, który dostępny jest w sklepach stacjonarnych.




tagi: Moreso , przekąski , Quick Choco ,