Nowości

Butcher’s w nowej odsłonie

Czwartek, 20 lutego 2020
Butcher’s, producent naturalnych karm dla psów i kotów zakończył proces rebrandingu. Pierwszy etap zmian obejmuje zmianę etykiet oraz wprowadzenie nowych produktów na rynek.
Powodem rebrandingu jest umocnienie pozycji marki Butcher’s jako lidera karm premium, unowo-cześnienie wizerunku firmy oraz podkreślenie kluczowych benefitów marki, takich jak wysoka ja-kość czy naturalne składniki.

„Już od ponad 30 lat oferujemy naturalną, wysokojakościową karmę dla psów i kotów. Ważne dla nas wartości rodzinne, dbanie o naturę zawsze przekładamy na nasze receptury, które łączą to, co najlepsze z natury z innowacją. Jesteśmy na polskim rynku od ponad 9 lat inwestując w rozwój i teraz nadszedł czas na odświeżenie wizerunku marki” - mówi Pat Romanek, Członek Zarządu Butcher’s Pet Care Sp. z o.o. „Nowy odświeżony design opakowań, to łatwiejsza nawigacja przy półce oraz czytelne benefity produktów kategorii premium „- dodaje.

Kolejny etap rozwoju to uruchomienie nowej strony internetowej oraz działania promocyjne w internecie i w sieciach handlowych - m.in. po raz pierwszy w Auchan kategoria pet care będzie wspierana przez materiały POS. Pierwsze produkty w nowych opakowaniach pojawią się na pół-kach pod koniec lutego.

Rebranding marki i redesign opakowań przygotowała agencja SiebertHead



tagi: Butcher’s , karmy dla psów i kotów ,