Kampanie i Promocje

Najciekawsze przyjęcia odbywają się w kuchni – nowa odsłona kampanii reklamowej marki Barilla

Środa, 29 stycznia 2020
Jedynie magia włoskiego makaronu potrafi zmienić nawet najbardziej sztywne spotkanie towarzyskie w wyśmienitą zabawę. Oto przekaz wypuszczanej pod koniec stycznia nowej globalnej kampanii, w której kolejny raz zagościł duet Rogera Federera i Davide Oldaniego.
IMPREZA NIE MOŻE SIĘ ROZKRĘCIĆ? FEDERER I OLDANI WIEDZĄ JAK TEMU ZARADZIĆ!

Eleganckie przyjęcie w doborowym i wytwornym towarzystwie odbywa się we wspaniałej osiemnastowiecznej willi położonej nad brzegiem jeziora Como. Szwajcarski mistrz tenisa zagląda do kuchni i znajduje tam wybitnego kucharza Davide Oldaniego. Właśnie wtedy Roger Federer wyciąga asa z rękawa, którym jest opakowanie makaronu spaghetti marki Barilla. Po chwili przyjęcie przenosi się do wypełnionej śmiechem i muzyką kuchni, gdzie każdy z gości daje się wciągnąć we wspólne przygotowanie wyjątkowego spaghetti. Kiedy danie jest gotowe, przechodzi ostateczny test, lądując na talerzu każdego z gości. Buon Appetito!

PRZEPIS Z REKLAMY: SPAGHETTI Z DODATKIEM POMIDORÓW, KAPARÓW I OLIWEK

Występujący w kampanii duet Federera i Oldaniego serwuje zebranym w kuchni gościom prawdziwą rozkosz dla podniebienia w postaci niebanalnego „spaghetti z pomidorami, kaparami i oliwkami”. Przepis zachwyca prostotą, a zarazem oryginalnością składników typowych dla kuchni śródziemnomorskiej, które wraz z makaronem Barilla tworzą doskonałe połączenie smaków. Wszystko to komponuje się na talerzu w pyszne, zdrowe i dobrze znane wszystkim danie, będące symbolem przyjęcia, na którym wszyscy goście są zaangażowani w tworzenie wyśmienitej atmosfery i zdrowego jedzenia.

ROGER FEDERER, DAVIDE OLDANI: MISTRZOWSKA DWÓJKA!

Pierwszym z nich jest światowej sławy tenisista Roger Federer, ikona stylu i miłośnik dobrego jedzenia, który kilkanaście miesięcy od swojego debiutu w kuchni pokazuje coraz to większe zdolności i pewność siebie. Kolejny to Davide Oldani, szef kuchni odznaczony gwiazdką Michelin, który z Pop Cuisine, gotowania opartego na prostocie i prostych składnikach, uczynił swój znak rozpoznawczy, a teraz nawiązał mistrzowską współpracę ze swoim ulubionym uczniem. Co łączy ze sobą tę dwójkę? Przede wszystkim talent, dyscyplina, poświęcenie, zamiłowanie do prostych rzeczy, lecz także do makaronu, bez którego nikt nie może się obejść.

Start Kampanii przewidziany jest na 27 stycznia. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD. Działaniami public relations zajmuje się agencja Pegasus Group. Za aktywności w ramach kanałów social media i przygotowanie formatów digital video odpowiada agencja F11



tagi: kampania reklamowa , Barilla ,