Z rynku FMCG

Nowi najemcy na mapie gastronomicznej VIVO! Lublin

Wtorek, 28 stycznia 2020
Z końcem roku VIVO! Lublin poszerzyło ofertę gastronomiczną o kolejnych najemców. W lubelskim centrum handlowym pojawiły się dwa nowe punkty: pierwsza w Lublinie burgerownia Pasibus i wyspa Palm Smoothie Bar, oferująca świeżo wyciskane soki owocowe i koktaje. Ponadto w nowej lokalizacji, na poziomie +1, otworzyła się kawiarnia Coffee Factory.
VIVO! Lublin nie zwalnia tempa. Z końcem roku w lubelskim centrum handlowym pojawiły się kolejne punkty gastronomiczne. Swój pierwszy lokal w Lublinie otworzyła tu sieć burgerowni Pasibus. Kultowa marka w swojej szerokiej ofercie posiada tworzone od podstaw burgery podawane z autorskimi sosami, oryginalną bułką i własnoręcznie zmieloną 100% wołowiną. Bogate menu uzupełnione jest o kulki serowe, Pasi bataty czy własne, markowe piwo. Pierwsza w Lublinie restauracja tej marki znajduje się na poziomie +1 VIVO! i wyposażona jest w 93 miejsca siedzące. Lokal zajmuje powierzchnię blisko 303 m kw.  

Kolejną nowością w VIVO! Lublin jest Palm Smoothie Bar – wyspa znajdująca się na poziomie +1. To miejsce, w którym na oczach klientów przygotowywane są zdrowe, pełne witamin i minerałów soki oraz koktajle owocowe. Wszystkie oferowane produkty są świeże, naturalne i bez dodatków konserwantów.

To nie koniec zmian, jakie lubelskie centrum handlowe przygotowało z myślą o swoich klientach. W styczniu w nowej lokalizacji otworzyła się kawiarnia Coffee Factory – miejsce wyróżniające się produktami wysokiej jakości, unikalnymi recepturami i oryginalną kawą. Kawowe menu uzupełniają ciasta, kanapki i tarty. Lokal znajduje się na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię 95 m kw.  

- Cieszymy się, ze kolejni najemcy zdecydowali się na otwarcie swoich lokali w VIVO! Lublin. Tym bardziej, że aktualnie wzmocnieniu uległa oferta gastronomiczna, której różnorodność stale dostosowujemy do dynamicznie zmieniających się oczekiwań konsumentów. Nieustannie poszerzamy również nasz tenant-mix o nieobecne dotąd na rynku lubelskim marki, takie jak kultowa burgerownia Pasibus - mówi Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.



tagi: gastronomia , VIVO , Lublin ,