W codziennym pędzie często brakuje czasu, by choćby na chwilę zatrzymać się i zastanowić, jak wiele nasi bliscy dla nas robią, i jak – nawet poprzez drobne gesty – nas wspierają. Dostrzegamy to w okresie świątecznym, gdy chętniej dzielimy się dobrym słowem. Prezentując serię sytuacji z życia rodziny, marka pokazuje, że każdy ma powody, by być wdzięcznym TYM, którzy są mu bliscy.
Hasło przewodnie świątecznej komunikacji powstało w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku i wypływa z wartości od zawsze bliskich marce. Łączy ono kampanię (obecną również w postaci billboardów, kreacji digitalowych – w aplikacjach i na stronach internetowych oraz spotów w kinach, na YouTube i w bankomatach) ze świątecznymi materiałami w przestrzeniach sklepowych oraz wielką loterią konsumencką.
Bo Tymbark nie tylko zachęca do tego, by podziękować TYM, którzy są nam bliscy, ale także stwarza ku temu możliwości. W ślad za kampanią reklamową 18 listopada startuje także ogólnopolska promocja konsumencka. W loterii na zwycięzców czekają prezenty dla bliskich – 10 rodzinnych wyjazdów w Alpy i aż 1 000 rodzinnych voucherów do kina. By wziąć udział w losowaniu, wystarczy kupić produkty Tymbarku za min. 8 zł i zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie
www.dajcosodsiebie.pl. Kupując soki, nektary lub napoje za minimum 8 zł w wybranych sklepach można odebrać również zestaw unikalnych naklejek prezentowych.
TYM, którzy są ciekawi nowego spotu, TYMBARK prezentuje: https://youtu.be/PvNndeVJdhk TYM, którzy chcą wygrać: https://dajcosodsiebie.pl Start kampanii: 15.11.2019 r.
Start loterii: 18.11.2019 r.
Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot TV, outdoor i digital: Agencja Publicis
Agencja odpowiedzialna za loterię: Smolar
Dom mediowy: Starcom