Kampanie i Promocje

Jesteś tym, co jesz – dlatego wybieraj naturalne produkty BIO!

Wtorek, 10 września 2019
To już druga odsłona kampanii Carrefour „Konkret 9: BIO na zdrowie”, która promuje konkretne rozwiązania dla zdrowego odżywiania – szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło „Jesteś tym, co jesz”, które najlepiej tłumaczy, dlaczego warto jeść produkty BIO.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=VMNBCuGr294

Czym produkty ekologiczne różnią się od tych z upraw konwencjonalnych?

Wrześniowa kampania Carrefour BIO stawia na edukację. Głównym bohaterem platformy nadal jest, dobrze wszystkim znany Bobas, któremu głosu użyczył Wojciech Mecwaldowski. W zabawny sposób opowiada on o zaletach długo dojrzewających warzyw i owoców.

W internecie w roli specjalistów pojawią się osoby, które o ekologicznych uprawach wiedzą najwięcej, czyli rolnicy i sadownicy. Ich rozmówczynią jest popularna influencerka Malwina Bakalarz z Bakusiowo.pl. Malwina pojawiła się już w pierwszej odsłonie kampanii BIO, dlatego w naturalny sposób kontynuuje rozmowę o zdrowym jedzeniu i ekologicznych zakupach.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL-owych, przygotowała kampanię wspierającą: działania w social mediach, kampanię display, katalogi w sklepach Carrefour, citylighty oraz materiały POS.

Zespół Saatchi & Saatchi:
Client Service: Magdalena Karaś Client Service Director, Magda Kantorowicz Account Supervisor, Katarzyna Dąbrowska Senior Account Manager, Monika Chojnacka Account Manager, Anna Mazur Account Executive
Strategia: Anna Roman Strategy Group Head, Katarzyna Jasińska-Strachota Strategic Planner
Kreacja: Michał Desowski Deputy Creative Director, Magdalena Kramer Senior Art Director, Anna Czubaszek Copywriter
Produkcja: Magdalena Barszcz TV Producer
Planowanie i zakup mediów: Arena Media, K2 Media i Performics



tagi: Carrefour , „Konkret 9: BIO na zdrowie” , kampania ,