Każdy klient, który od 25 do 30 sierpnia zrobi zakupy za minimum 10zł i kupi jeden z produktów z wkładki w obowiązującej w tym czasie gazetce handlowej otrzyma znaczek odblaskowy do przywieszenia na plecak lub torbę szkolną. Odblaski są w kolorze zielonym, żółtym i czerwonym. Produkty promocyjne z wkładki będą oznaczone w sklepach specjalnymi kiwakami.
Akcja będzie reklamowana w gazetce handlowej, na stronie www.intermarche.pl, a także na falach rozgłośni Radio Muszkieterów.
Działalność prospołeczna wpisana jest na stałe w strategię realizowaną przez Grupę Muszkieterów. Każdy z przedsiębiorców przystępujących do Grupy akceptuje Kartę Muszkietera - spis zasad, wśród których znajduje się m.in. aktywność na rzecz lokalnych społeczności.
Zbiórka krwi z Polskim Czerwonym Krzyżem, badania mammograficzne dla Polek, budowa placów zabaw, konwój z darami dla placówek opiekujących się dziećmi, wsparcie pieniężne na leczenie niepełnosprawnych dzieci - to tylko niektóre z inicjatyw podejmowanych przez Grupę Muszkieterów, zrzeszenie przedsiębiorców społecznie zaangażowanych.
W 2008 roku Grupa Muszkieterów otrzymała tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności - Dobra Firma. Kapituła programu doceniła zaangażowanie Muszkieterów w działania na rzecz lokalnych społeczności.
(maj)
tagi: Grupa Muszkieterów ,
Lidl odnotował już znaczną redukcję emisji gazów...
Część branży restauracyjnej z szybkim jedzeniem zaliczyła...
W Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor i bazie Biura...
Do szeroko opisywanych w mediach oszustw, np. „na wnuczka”...
Firmy pracują nad procedurami wewnętrznymi...
Wyzwaniem będzie skumulowanie dużych inwestycji w jednym...
Są inne możliwości...
Zgodnie z wynikami najnowszego sondażu, obecnie 77,4% Polaków...