Nowa strategia rozwoju, od momentu jej wdrożenia przez Stokrotkę w 2013 roku, umożliwiła sieci podwojenie liczby dotychczas posiadanych sklepów. Firma utrzymuje dynamiczne tempo otwarć nowych placówek detalicznych dzięki nowoczesnym formatom sklepów: supermarket i market, które doskonale sprawdzają się w różnych otoczeniach konkurencyjnych na terenie całego kraju. Są one wspierane przez nowoczesną i sprawną logistykę własną sieci. Dzięki tym przewagom konkurencyjnym, osiągnięte w ostatnich latach wysokie tempo rozwoju czyni ze Stokrotki jedną z najszybciej rozwijających się sieci detalicznych w Polsce.
Spółka – dzięki nieustannemu doskonaleniu posiadanych formatów – może pochwalić się nie tylko szybko rosnącą liczbą nowych sklepów, ale także stale zwiększającym się poziomem zysków. Zarówno poziom rentowności, jak i osiągane wyniki sprzedażowe przewyższają średnie rynkowe w branży.
Bogata oferta produktów świeżych i regionalnych możliwa była do zaoferowania, dzięki wdrożeniu przez nas najnowocześniejszych rozwiązań w obszarze logistyki. To one wspierają dynamiczny rozwój organiczny sieci. Stokrotka, to bardzo dobrze rozpoznawalna marka. Właśnie dlatego, a także dzięki nowoczesnym formatom sprzedaży, znajduje uznanie wśród naszych klientów – podsumowuje prezes zarządu Dariusz Kalinowski.