Nowości

Hortex Leon – 100 procent natury od Matki Natury!

Wtorek, 05 września 2017
Wystartowała skierowana przede wszystkich do mam kampania reklamowa produktów dziecięcych Hortex Leon. W najnowszym spocie mama zmieniająca się w wyobraźni dzieci w Matkę Naturę tłumaczy im dlaczego soki Hortex Leon są takie pyszne.
W pięknym ogrodzie Matka Natura i lew Leon wybierają najlepsze owoce i marchewki, miksują je i przywiązują olbrzymią wagę by w sokach było wyłącznie 100% owoców i marchewek bez dodatku cukru. W ten sposób powstają soki przecierowe Hortex Leon dostępne w małych i dużych bezpiecznych plastikowych butelkach! Litrowe idealne do domu dla całej rodziny i przyjaciół, a mniejsze o pojemności 300ml w sam raz do szkolnego plecaka!

Spot w reżyserii Tadeusza Śliwy przygotowała Agencja 2012, produkcją zajęło się Studio Papaya Films, a zakupem mediów OMD. Reklama soków przecierowych Hortex LEON emitowana jest w najpopularniejszych stacjach ogólnopolskich oraz w stacjach dziecięcych i kanałach tematycznych. Hortex Leon wspierany jest także kampanią w prasie konsumenckiej, działaniami PR i BTL.



tagi: Hortex Leon , kampania ,