Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła w maju 2017 roku o około 9,6 proc. rdr do 203 mln zł - podała spółka w komunikacie. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-maj wyniosły 1 mld zł i były wyższe rdr o 5,5 proc.
W maju 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 2,7 proc. w porównaniu do maja 2016 roku. Sprzedaż LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-maj 2017 roku spadła z kolei o około 0,3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.
W maju 2017 roku spółka otworzyła trzy nowe sklepy: dwa supermarkety oraz jeden market Stokrotka. Łączna liczba sklepów na koniec maja 2017 roku wyniosła 383, a łączna powierzchnia handlowa na koniec maja 2017 roku wyniosła 177,4 tys. m2.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.