Strona www Carlsberga została wyłoniona przez Internautów i Akademię Internetu, spośród ponad 300 zgłoszonych projektów internetowych, jako najlepszy serwis www w swojej kategorii. Akademia Internetu uhonorowała projekt statuetką Webstar Akademii. Głosy internautów, na co dzień korzystających z wirtualnego świata zadecydowały o przyznaniu serwisowi Carlsberga drugiej, niezwykle ważnej statuetki i tytułu - Webstar Internautów.
„Internet jest kluczowym kanałem komunikacji z naszymi konsumentami, dlatego cieszymy się bardzo z takiego wyróżnienia zarówno przez profesjonalistów z branży jak i przez użytkowników sieci. Dzięki interaktywnemu serwisowi Carlsberga stworzyliśmy niezwykle aktywną internetową społeczność kibiców piłkarskich z całej Polski, którzy mieli okazję poznać wyjątkowy świat marki Carlsberg." - mówi Joanna Nowakowska Brand Manager marki Carlsberg.
www.carlsbergeuro2008.pl to jeden z największych wirtualnych serwisów piłkarskich. Carlsberg, oficjalny sponsor UEFA Euro 2008, uruchamiając stronę, rozpoczął kampanię wizerunkową w Polsce, związaną ze sponsoringiem Euro 2008. Interaktywna strona www miała charakter nie tylko rozrywkowy, ale także informacyjny. Na stronie można było brać udział w wielu ciekawych konkursach, zakładach bukmacherskich czy poruszać się po wirtualnym Fan Parku. Stworzono narzędzie do komunikacji między uczestnikami, gdzie każdy mógł stworzyć listę swoich znajomych z Fan Parku. Użytkownicy mieli także dostęp do sekcji informacyjnej, z terminarzem rozgrywek i wyników zakończonych już spotkań.
Autorem serwisu www.carlsbergeuro2008.pl była agencja interaktywna Byss.
tagi: Carlsberg Polska ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...