Wiadomości

Audit w SM Mlekovita

Środa, 29 czerwca 2016
MLEKOVITA jako lider jakości żywności dba o bezpieczeństwo zdrowotne produktów oraz najwyższą jakość. W dniach 20-24.06.2016 w SM MLEKOVITA w Wysokiem Mazowieckiem został przeprowadzony audit odnawiający certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania, który obejmuje: System Bezpieczeństwa Żywności FSSC 22000, System Zarządzania Jakością ISO 9001 oraz System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001. Audit został przeprowadzony przez wysoko wykwalifikowany zespół auditorów Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji.
MLEKOVITA od prawie 20 lat pracuje zgodnie z międzynarodowymi systemami, które są zorientowane na procesy biznesowe i ukierunkowane na zaspokajanie potrzeb klienta, co sprawia, że Certyfikowany Zintegrowany System Zarządzania jest jeszcze większą gwarancją jakości produktów MLEKOVITY, dla której Klient zawsze jest najważniejszy.

Utrzymanie i doskonalenie funkcjonowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania wymaga ciągłego zaangażowania wszystkich Pracowników, ale przynosi wymierne korzyści, zarówno ekonomiczne, jak i ekologiczne, które są efektem racjonalnej gospodarki surowcami, optymalizacji procesów i zdolności końcowych produktów do recyklingu. MLEKOVITA dąży do ciągłego doskonalenia poprzez realizację polityki zintegrowanego systemu zarządzania oraz dążenie do wyznaczonych celów i zadań.

Zespół Auditorów PCBC na uroczystym zakończeniu auditu nadzoru złożył Prezesowi Zarządu SM MLEKOVITA Dariuszowi Sapińskiemu gratulacje odnośnie wysokiej skuteczności funkcjonowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania, który ulega ciągłemu doskonaleniu. Auditorzy zaobserwowali dynamiczny postęp w rozwoju firmy i duże zaangażowanie personelu w utrzymaniu funkcjonowania i doskonaleniu systemu oraz prowadzenie działalności w sposób przyjazny dla środowiska, przy respektowaniu wszystkich obowiązujących wymagań prawnych i technicznych.

Produkty MLEKOVITY przede wszystkim są bezpieczne dla zdrowia konsumentów i nie zawierają żadnych składników ani dodatków genetycznie modyfikowanych oraz promieni jonizujących.

MLEKOVITA jako lider w produkcji mleczarstwa, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumenta, każdego roku wprowadza na rynek nowe produkty, które zdobywają uznanie konsumentów i zostają uhonorowane licznymi nagrodami. Doskonałym przykładem produktów, które zyskały uznanie konsumentów są: produkt Super Body Active, linia produktów bez laktozy: mleko, sery, twarożki, linia produktów DAR, które zostały wzbogacone w witaminy, wapń, sterole.

W 2016 r. MLEKOVITA wprowadziła na rynek szereg nowości, m.in:
  1. Twaróg sypki
  2. Ayran – jogurt typu tureckiego
  3. Ser Liliput 
  4. Sery pleśniowe
  5. Ser sałatkowy typu greckiego SALATOS


MLEKOVITA w 2016 roku otrzymała szereg nagród i wyróżnień , m.in.:
  • Podczas uroczystej gali, która odbyła się 22 czerwca 2016 r. w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, MLEKOVITA została uhonorowana prestiżową nagrodą Indeks Patriotyzmu Gospodarczego w kategorii „Duże polskie spółki”. Firma zostało doceniona za szczególny wkład w budowanie silnej pozycji gospodarki naszego kraju, nie uchylając się przy tym od swoich powinności względem państwa i społeczeństwa.
  • Mleko Wypasione otrzymało Medal Europejski podczas Finału XXVII Edycji Medalu Europejskiego.
  • Podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica w Warszawie 2 czerwca 2016 roku MLEKOVITA odebrała dwa wyróżnienia w VI edycji konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”: dla sera La Polle Camembert oraz sera Sokół w plastrach.
  • W dniu 2 czerwca 2016 roku podczas gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku MLEKOVITA odebrała nagrodę w konkursie Orły Eksportu Województwa Podlaskiego organizowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”. Firmę uhonorowano w kategorii „Eksportowy produkt” – nagrodę dla eksportowanych produktów, które zasługują na promocję w kraju z powodu sukcesu i popytu za granicą.
  • Masło Polskie lekko solone z solą morską triumfował w kategorii „Masła i mixy” w IX edycji konkursu „Przeboje FMCG” organizowanego przez magazyn „Życie Handlowe.
  • MLEKOVITA otrzymała tytuł EKOinwestora w Przemyśle Spożywczym 2016 za modernizację oczyszczalni ścieków z odzyskiem i energetycznym wykorzystaniem energii i ciepła z biogazu (OZE) w pierwszej edycji branżowego konkursu ekologicznego pod patronatem czasopisma Agro Industry.
  • W opublikowanej 29 kwietnia 2016 r. Liście 500 Największych Firm dziennika Rzeczpospolita MLEKOVITA zanotowała najlepszy wynik wśród branży mleczarskiej i spożywczej, zajmując w ogólnym zestawieniu 88. miejsce.
  • W opublikowanym 9 maja 2016 r. zestawieniu 200 Największych Polskich Firm tygodnika Wprost MLEKOVITA okazała się pierwszą z firm przemysłu spożywczego, zajmując 33. pozycję w całym rankingu.
  • Mleko Polskie 2,0% 1 L zwyciężyło w 15. edycji konkursu „Hit Handlu” na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Mleko Świeże” w konkursie organizowanym przez magazyn „Handel”.
  • W opublikowanym 23 maja 2016 r. przez tygodnik Wprost rankingu „Filar polskiej przedsiębiorczości” MLEKOVITA okazała się najlepszą firma z branży mleczarskiej, zajmując 78. pozycję w całym rankingu.
  • W organizowanej przez „Kurier Poranny” oraz Radę Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych NOT w Białymstoku IX edycji rankingu Innowacje 2015 MLEKOVITA zwyciężyła w kategorii „Produkcja” za napój wysokoproteinowy Super Body Active oraz linię technologiczną do produkcji mleka w proszku (23.05.2016).



tagi: SM Mlekovita , audit ,