Z rynku FMCG

O tym będzie głośno – Wawel z programem „Z miłości do radości”

Poniedziałek, 18 kwietnia 2016
Od 18 kwietnia marka Wawel zaprasza konsumentów do udziału w unikalnym programie społeczno-lojalnościowym. Aby do niego przystąpić, należy zakupić dowolny produkt marki Wawel oznaczony serduszkiem i zarejestrować kod z opakowania na stronie zmiloscidoradosci.pl oraz zagłosować na cel wskazany przez jedną z pięciu organizacji charytatywnych.
W szczytną inicjatywę marki oraz kampanię wpierającą program zaangażowali się: Ewa Błaszczyk, Anna Dymna, Jasiek Mela, Tomasz Schimscheiner i ks. Jacek Stryczek. Wawel przekaże organizacjom niebagatelną kwotę 1 500 000 zł. Na uczestników czekają także atrakcyjne nagrody w postaci designerskich toreb na zakupy, biletów do kin oraz dostępu do platformy filmowej VOD.pl.

Dla programu „Z miłości do radości” przygotowano mocne wsparcie w postaci kampanii TV, działań internetowych, PR oraz w punktach sprzedaży.


tagi: Wawel , program , z miłości do radości ,