Herbata "Minutka", ze względu na rodzinny charakter produktu, reklamowana będzie przy programach o profilu familijnym, czyli najpopularniejszych serialach i teleturniejach. Zasięgiem obejmie stacje telewizji publicznej, POLSAT i TVN. Łącznie wyemitowanych zostanie 146 reklam w trakcie m.in. seriali „Na Wspólnej", „Samo życie", "Pierwsza miłość", "Ranczo", teleturnieju „Familiada" czy porannego programu „Pytanie na śniadanie".
Równie widoczne będą "Grzańce". Te rozgrzewające herbatki to wyjątkowa propozycja na czas, kiedy pogoda nas nie rozpieszcza. Dlatego "Grzańce" zadbają, by bez względu na aurę, nie opuszczała nas energia i wystąpią w roli sponsora wyłącznie dobrej pogody na antenie telewizji POLSAT i TVN.
Intensywna kampania obu produktów potrwa do końca roku.
Aktualna kampania reklamowa jest częścią strategii marketingowej MOKATE, która miała za zadanie stworzenie produktów wysokiej jakości i chętnie kupowanych przez konsumentów. Obecny klient jest coraz lepiej wyedukowany, próbuje, smakuje i weryfikuje ofertę rynkową. Jeśli przekona się do określonego smaku, to przy nim zostaje. Lojalny wobec marki konsument jest nie do przecenienia.
- Zadowolenie klienta jest dla nas wartością nadrzędną, dlatego tak bardzo cieszy nas sukces rynkowy "Grzańców", herbat owocowych z serii „Babcia Jagoda", czy coraz szersze rzesze wiernych konsumentów herbaty „Minutka" - mówi Sylwia Mokrysz, pełnomocnik firmy Mokate SA w Ustroniu
tagi: MOKATE ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...