Celem kampanii w pierwszym etapie jest zwrócenie uwagi na kategorię produktów dżemowych, pokazanie, że jest ona atrakcyjną i nowoczesną alternatywą na śniadanie oraz zbudowanie szerokiej świadomości unikalnej oferty marki Łowicz i zachęcenie do spróbowania dżemów 100% z owoców. Produkty Łowicza z tej linii są w całości zrobione z owoców: do ich produkcji użyto 100 g owoców na 100 g produktu, a zamiast cukru słodzone są sokiem owocowym, co gwarantuje intensywny smak i aromat owoców.
W drugim etapie kampanii Agros-Nova skupi się na poinformowaniu o promocji konsumenckiej obejmującej wszystkie produkty dżemowe i zachęceniu do wzięcia w niej udziału. Promocja trwa 8 tygodni, a można w niej wygrać gotówkę, w sumie 350 tys. zł (codziennie od pn-pt 5 x 1000 zł i co tydzień 1x 20 000 zł).
Szeroko zakrojona kampania obejmuje reklamę w TV, prasie, Internecie i miejscach sprzedaży przy czym jest ona podzielona na etapy.
Pierwszy potrwa do połowy września i wykorzystuje telewizję (spot 30 sekundowy) oraz Internet. W kolejnym etapie kampania, która potrwa od 16 września do 10 listopada będzie realizowana w telewizji (spot 15 sekundowy), prasie, Internecie oraz w miejscach sprzedaży.
Rynek produktów dżemowych ma wartość 397 mln zł MAT JJ-AM 2013, a Łowicz jest jego niekwestionowanym liderem z udziałami na poziomie 36,5% MAT JJ-AM2013. Marka jako jedyna na rynku aktywnie wspiera kategorię i dba o jej rozwój – przeprowadzając promocje, wprowadzając nowe linie i edycje limitowane. Od lat Łowicz cieszy się niesłabnącym zaufaniem konsumentów – co drugi dżem kupowany w Polsce jest właśnie tej marki.
Za kreacje kampanii odpowiada Brand Place, dobór mediów: Mediacom.