Technika w handlu

  • Sklepy przyszłości bez kas

    Poniedziałek, 22 maja 2017

    Kolejki do sklepowych kas są zmorą większości konsumentów. 61 proc. z nich uważa, że można je skrócić dzięki szybkim płatnościom zbliżeniowym i tyle samo respondentów oczekuje, aby można było płacić kartą w każdym sklepie, bez wyjątku. Dzięki otwartości konsumentów na nowe rozwiązania w handlu i płatnościach, już niedługo Polacy będą też sami skanować produkty... Czytaj więcej »

  • Jak pokazują wyniki raportu „PRZYSZŁOŚĆ ZAKUPÓW NAJWAŻNIEJSZE TRENDY W RETAIL DZIŚ I W ROKU 2030” przygotowanego przez Comarch i Kantar TNS, Polacy masową ruszają na zakupy „do internetu”, gdzie kupują sprzęt AGD, TV, Hi-Fi, odzież, kosmetyki a nawet… meble. Nowoczesny sprzedawca musi być na to przygotowany już teraz. Jak zachęcić klienta do swojej oferty w gąszczu... Czytaj więcej »

  • Firma Mastercard opublikowała wyniki badania pt. „Czy Polacy są gotowi na sklepy bez kas?” zrealizowanego we współpracy z domem badawczym Maison&Partners. Celem badania było sprawdzenie nastawienia polskich konsumentów do nowych rozwiązań technologicznych w sklepach stacjonarnych, służących przyspieszeniu zakupów. Ankietowani potwierdzają, że kolejki do kas to dla nich... Czytaj więcej »

  • Badanie opinii przeprowadzone wśród kierowników i właścicieli sklepów pokazuje, że 70% z nich poleciłoby usługę cashback innym detalistom Czytaj więcej »

  • Na zakończonych niedawno targach Hannover Messe firma Tetra Pak przedstawiła nowe rozwiązania służące zwiększeniu efektywności produkcji. Czytaj więcej »

  • Małe sklepy u progu rewolucji

    Czwartek, 27 kwietnia 2017

    Handel detaliczny wciąż z nieśmiałością patrzy na chmurę, jako narzędzie usprawniające prowadzenie biznesu. Tymczasem na rynku pojawiają się rozwiązania, które umożliwiają zdalne zarządzanie sklepem, usługami czy personelem. Dynamiczne zmiany zachodzące w obszarze regulacji fiskalnych oraz nowatorskie rozwiązania IT sprawiają, że zarządzanie biznesem z poziomu... Czytaj więcej »

  • Rynek retail w Polsce w ostatnich latach bardzo dynamicznie się rozwija. Sukces w sprzedaży detalicznej zależy od różnorodnych czynników. Detaliści coraz częściej dostrzegają duże znaczenie odpowiedniego wyposażenia handlowego, jako instrumentu prezentacji, magazynowania, przechowywania, gdyż wywiera ono wpływ na sprzedaż produktów. Czytaj więcej »

  • Comarch rusza z cyklem bezpłatnych webinarów na temat zagadnienia omnichannel, czyli realizacji spójnego doświadczenia zakupowego w wielokanałowej interakcji z klientem. Przez cały 2017 rok eksperci Comarch oraz zaproszeni goście będą dzielić się praktyczną wiedzą z zakresu zastosowania nowych technologii w handlu i sprzedaży oraz doświadczeniem w budowaniu relacji z klientami, a... Czytaj więcej »

  • Dzięki dostępowi do systemu Masterpass, kupujący w sklepach współpracujących z PayU mają teraz jeszcze większy wybór sposobów na bezpieczną płatność w internecie. Czytaj więcej »

  • Hejt staje się dużym zagrożeniem dla firm

    Poniedziałek, 13 marca 2017

    Internetowy hejt jest dla firm coraz poważniejszym problemem. Mowa nie tylko o negatywnych fałszywych informacjach, które pojawiają się w sieci, lecz także o szkalujących firmę wpisach byłych pracowników. Hejt może zniszczyć lub nadszarpnąć reputację firm, zniechęcić klientów, a w konsekwencji obniżyć poziom przychodów, a nawet doprowadzić do bankructwa. W Wielkiej... Czytaj więcej »

  • Oferowanie płatności kartą to dla sklepów i punktów usługowych sposób na przyciągnięcie i utrzymanie klientów. Posługiwanie się kartami płatniczymi jest popularne (np. według raportu „Płatności cyfrowe 2016”, zrealizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej we współpracy z Mobile Institute i GoMobi.pl, wynika, że 30 proc. badanych wskazało na używanie karty podczas... Czytaj więcej »

  • Artyzan – dystrybutor koncepcyjnych zabawek i franczyzodawca marki Kreatywne Maluchy – rozwija działalność i integruje zarządzanie siecią dzięki wdrożeniu systemu ERP Navireo firmy InsERT. Zastosowane narzędzie umożliwia m.in. centralne zarządzanie informacjami, prowadzenie odrębnej polityki cenowej w poszczególnych punktach sprzedaży, w tym obniżek i wyprzedaży. Czytaj więcej »

  • Firmy Oracle i Mastercard poinformowały o nawiązaniu globalnej współpracy, która ma na celu dostarczenie efektywnych rozwiązań w obszarze płatności cyfrowych dla sektora handlu detalicznego i branży hotelarskiej. Na początku współpracy obydwie firmy skupią się na trzech głównych obszarach innowacyjnych rozwiązań dla restauracji, hoteli oraz sklepów detalicznych: Czytaj więcej »

  • Najlepsza widoczność produktów i szybka amortyzacja są kluczowymi czynnikami decydującymi o ewentualnym zamknięciu otwartych lad chłodniczych Czytaj więcej »

  • ifm electronic od lat zajmuje pozycję lidera w branży automatyki przemysłowej na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Obszar działalności to sprzedaż produktów, ale przede wszystkim fachowe doradztwo, serwis gwarancyjny oraz szkolenia dostosowane do potrzeb użytkowników rozwiązań. Wysoka jakość produktów jest na stałe zapisana w filozofię marki. Motyw przewodni ifm electronic... Czytaj więcej »

  • PKO Bank Polski sfinalizował transakcję zakupu 100 proc. udziałów w ZenCard Spółce z o.o., oferującej unikalną technologię marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych. Zasięg sieci terminali eService i wsparcie PKO BP w połączeniu z platformą ZenCard mają pozwolić na stworzenie nowego standardu rynkowego, opartego o programy... Czytaj więcej »

  • Producent maszyn do lodów Hard – Ice wprowadził do swojej oferty nową serię urządzeń do lodów amerykańskich. Eskimo to najbardziej zaawansowana i pełna niespotykanych dotąd, innowacyjnych rozwiązań maszyna tej polskiej firmy. Czytaj więcej »

  • Grupa Ingenico, światowy lider w dziedzinie bezproblemowych płatności, na spotkaniu 13 grudnia, zaprezentowała rozwiązania, które w najbliższym czasie wzniosą sposób dokonywania płatności elektronicznych na wyższy poziom. Urządzenia takie jak: terminale Telium TETRA, Connected Screen oraz Donation Box, są odpowiedzią na potrzeby biznesowe merchantów oraz rosnące oczekiwania... Czytaj więcej »

  • Mastercard podsumował rozwój płatności bezgotówkowych w Polsce w 2016 r., w tym transakcji zbliżeniowych, płatności mobilnych i tych z wykorzystaniem portfela cyfrowego Masterpass. Zgodnie z danymi Mastercard, w ciągu roku wartość płatności kartami zbliżeniowymi podwoiła się (+107%). Na koniec III kw. 2016 r. ich udział we wszystkich płatnościach kartami z logo Mastercard... Czytaj więcej »

  • Szorowarka BR 40/10 C Adv do podłóg Kärcher

    Poniedziałek, 12 grudnia 2016

    Szorowarka BR 40/10 C Adv to bardzo funkcjonalne oraz skuteczne urządzenie do czyszczenia wodoodpornych podłóg twardych. Dzięki szerokiemu zastosowaniu sprawdzi się przy usuwaniu uporczywych zabrudzeń na różnego rodzaju podłogach zarówno na powierzchni jak i przy krawędziach. Czytaj więcej »

  • IV spotkanie liderów polskiego rynku FMCG

    Poniedziałek, 05 grudnia 2016

    W dniu 17 listopada br. odbyły się warsztaty sprzedażowe zorganizowane przez firmę Asseco Business Solutions pod hasłem „Jak skutecznie wyznaczać potencjał klientów i efektywnie zagospodarować szanse rynkowe”, w których udział wzięli przedstawiciele wiodących producentów z branży FMCG w naszym kraju. Tematem przewodnim spotkania było wykorzystanie nowoczesnych technologii... Czytaj więcej »

  • Delikatesy Centrum jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce umożliwiła swoim klientom korzystanie z wygodnych i bezpiecznych płatności mobilnych Android Pay. Dzięki współpracy z Google, nowa usługa jest dostępna w zarządzanej przez Grupę Eurocash sieci franczyzowej, obejmującej ponad 1000 placówek na terenie całego kraju. Czytaj więcej »

  • W trosce o zapewnienie klientom najwyższych standardów obsługi firma Gzella wprowadziła do swoich wybranych Delikatesów Mięsnych piece konwekcyjne. Dzięki temu konsumenci oprócz sprawdzonych Wędlin z Borów Tucholskich mają do wyboru także przepyszne, świeżo przyrządzone dania domowe. Czytaj więcej »

  • Ofiarami ataków hakerskich padają nawet duże korporacje. Na jaw mogą wyjść informacje, gdzie byliśmy w hotelu na weekend - ostrzegali uczestnicy debaty "Księgowy aktywnym uczestnikiem procesu biznesowego" zorganizowanej w PAP przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce (SKwP). Czytaj więcej »

  • W ubiegłym roku liczba ataków hakerskich na firmy w Polsce wzrosła o 46 proc. – wynika z danych PwC. To powoduje, że firmy nie tylko zwiększają budżety na IT, lecz także szukają nowych rozwiązań, które pomogą im zapobiegać cyberzagrożeniom. Coraz częściej sięgają po chmurę. – Zaufanie do tego narzędzia rośnie – podkreśla Michał Jaworski, dyrektor ds. strategii... Czytaj więcej »

  • Nowe dotykowe komputery mobilne Zebra TC51 i TC56 z systemem Android oferują wysoką wytrzymałość i moc obliczeniową, łączność i bezpieczeństwo klasy korporacyjnej oraz intuicyjność obsługi i oryginalny design Czytaj więcej »

  • Na rynku urządzeń elektronicznych trudno dziś o technologiczne innowacje, a to jeden z powodów, dla których już teraz mówi się o malejącym popycie, m.in. na nowe smartfony, tablety i laptopy. Czy zatem nadchodzą czasy, kiedy sklepy i producenci będą walczyć o klienta przede wszystkim ceną? Wygląda na to, że tak. Czytaj więcej »

  • Nowe platformy Mastercard zapewnią bankom i detalistom nowe sposoby komunikacji z konsumentami, a im samym spersonalizowaną obsługę Czytaj więcej »

  • Kasa NEXT z usługami chmurowymi

    Piątek, 07 października 2016

    Novitus wraz ze swoją nową kasą fiskalną Next udostępnia także nowoczesną usługę chmurową NoviCloud. Jest to zaawansowany system zarządzania biznesem i archiwizacji danych. Intuicyjna aplikacja webowa daje możliwości spotykane dotychczas wyłącznie w dużych, instalowanych systemach sprzedażowych. Ewidencja towarów i kontrahentów, zarządzanie cenami, rozbudowane raportowanie... Czytaj więcej »

  • Nowa aplikacja biometryczna do zakupów online eliminuje konieczność zapamiętywania haseł. Mastercard właśnie udostępnia ją w 12 krajach Europy, a kolejne kraje dołączą w 2017 r. Czytaj więcej »