Kampanie i Promocje

  • W szczycie sezonu lodowego rozpoczęła się akcja marketingowa producenta mrożonych przysmaków z Nowego Sącza, nawiązująca do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Jej gwiazdą jest brand hero marki, Chłodzimierz. Czytaj więcej »

  • 18 czerwca br. marka Familijne startuje z kampanią wspierającą Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem „Mus je schrupać” zaplanowano w telewizji, Internecie i prasie handlowej. Kampania reklamowa dopełnia komunikacyjnie pakiet aktywności zaplanowanych dla całej marki, obejmujący m.in. loterię. Czytaj więcej »

  • MSM Mońki nie od dziś podkreśla rolę natury w procesie tworzenia aromatycznych i wyjątkowych serów. Nowa kampania wizerunkowa powstałej w 1972 roku Monieckiej Spółdzielni Mleczarskiej kieruje uwagę odbiorców także ku regionalnym źródłom smaku obecnych w ofercie produktów. Kluczem do ich sukcesu jest „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”, która pozwala czerpać zarówno ze... Czytaj więcej »

  • W kampanii napoju energetycznego BLACK wystąpiły piękne zawodniczki Legends Football League – amerykańskiej kobiecej ligi futbolowej, które podbiły serca Polaków. Przez 3 zimowe miesiące, od grudnia 2017 do lutego 2018 roku, trwała kampania 360 stopni marki pod hasłem „Win the game”. Akcje marketingowe objęły zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym... Czytaj więcej »

  • Orzeźwiająca strona Bourbona

    Poniedziałek, 11 czerwca 2018

    Jim Beam przedstawia nową odsłonę drinków na bazie wariantów Jima: White, Red Stag, Honey, Apple, połączonych z prostymi dodatkami. Fred Noe z siódmego pokolenia master destylerów Jim Beama, zawsze mówi: Pij, jak Ci smakuje. My dodajemy do tego jeszcze: i nie zapomnij o dobrym jedzeniu! Czytaj więcej »

  • Marka Wawel po raz pierwszy proponuje produkt z kategorii żelków – Żelki jak SMOK! Nowość wyróżnia się nie tylko czystym składem (w ramach projektu Dobre Składniki), ale również pierwszym na rynku, innowacyjnym opakowaniem, dzięki któremu torebka łatwo się otwiera i stabilnie stoi, umożliwiając wygodne częstowanie się produktem. W ramach kampanii przygotowano m.in. spot TV... Czytaj więcej »

  • Regionalna marka Leżajsk przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z rozszerzoną rzeczywistością. Limitowana edycja historyczna piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte na etykietach, odkrywane za pomocą smartfona i strony internetowej. Czytaj więcej »

  • Dziki Sad ponownie otwiera swoje tajemnicze wrota i przedstawia nową historię osobliwej rodzinki sadowników oraz ich nieodłącznych pomocników – jeży. Bohaterem tegorocznego spotu jest najnowszy smak Dzikiego Sadu – Czereśnia. Czytaj więcej »

  • Restauracje Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, organizują przedłużony weekend atrakcji z okazji Dnia Dziecka. Od 1 do 3 czerwca we wszystkich lokalach sieci do dowolnego dania z Kids Menu dzieci otrzymają lodowy deser w prezencie, a w dniach 2 - 3 czerwca w wybranych restauracjach poprowadzone zostaną również animacje dla najmłodszych. Restauracje odwiedzi też pluszowa maskotka... Czytaj więcej »

  • 30 maja marka Okocim rozpoczyna kampanię reklamową letnich piw typu radler, w tym nowego smaku – Okocim Radler Truskawka z kwiatem lipy. Nowy spot to kolejna odsłona platformy komunikacyjnej pt. „Tu się warzy z zasadami”. Tym razem film podkreśla zasadę: „Warzymy, nie produkujemy”. Czytaj więcej »

  • Rozpoczęła się największa w tym roku kampania marketingowa E.Leclerc. Akcja promująca cykl katalogów obejmuje spoty telewizyjne, radiowe oraz działania w internecie. Kampania wystartowała 22 maja i potrwa do 19 czerwca. Czytaj więcej »

  • Napoje CLIC budują nową pozycję

    Poniedziałek, 28 maja 2018

    Agencja strategiczno-kreatywna BE7 zajęła się repozycjonowaniem marki CLIC, opracowaniem strategii i komunikacji. Czytaj więcej »

  • Dla każdego sportowca najważniejsze są słowa najbliższych – one dają im moc i pozwalają zrobić pierwszy krok. A doping – pełne emocji słowa kibiców – dodaje piłkarzom sił! Najnowsza kampania Tymbarku opowiada o niebywałej mocy słów i przypomina, że to właśnie ona może ponieść małych piłkarzy z Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” do Reprezentacji! Czytaj więcej »

  • Kampania informacyjno-promocyjna „Linia produktów z Łukowa – Gwarancją Jakości QAFP” dobiega końca. Ponad rok trwały działania promocyjne, których celem było rozpowszechnienie wiedzy o kiełbasach: podwawelskiej ekstra, żywieckiej i krakowskiej suchej, wytwarzanych w systemie QAFP. Czytaj więcej »

  • Kubuś znów zachęca wszystkich na YouTube do aktywnego spędzania czasu i sportowej rywalizacji! Ruszył kolejny sezon na kanale – Rusz się z K! Znani YouTuberzy znów będą mierzyć się w serii ciekawych zadań i udowodnią, że aktywność fizyczna powinna każdemu towarzyszyć na co dzień! Wszystko pod okiem Krzysztofa Golonki z kanału Trenuj z Krzychem, który zadba o najwyższy... Czytaj więcej »

  • Nie musisz spędzać długich godzin w kuchni, jeśli nie masz na to ochoty. Smaczne, sprawdzone ciasta i pieczywo pakowane oddadzą Ci twój cenny czas, a Ty wykorzystaj go na co tylko masz ochotę – przekonuje firma Dan Cake, która od połowy maja ruszyła z nową platformą komunikacji marki pod hasłem „Smak Beztroski”. Czytaj więcej »

  • 7 maja wystartowała kampania promująca Przyprawę w płynie MAGGI pod hasłem „Daj się zaskoczyć”. W ramach aktywności w mediach pojawiły się 2 spoty, które swoim zasięgiem objęły największe stacje telewizyjne (m.in. – TVN, Polsat, TVP a także kanały tematyczne Polsat i TVN). Działania wspiera także kampania digitalowa obejmująca m.in. serwisy VOD, Instagram oraz Facebook. Czytaj więcej »

  • Dzieci wiedzą, że dobry skład to podstawa… Dlatego Kubuś Mus to same owoce i witaminy – dodano tylko opakowanie. W kolejnej odsłonie kampanii prezentującej „Dziecięce Standardy” marka podpowiada, gdzie znaleźć 100% owoców – „bo to nie wszystko jedno, co je Twoje dziecko”. Czytaj więcej »

  • Nikt nie chowa się tak dobrze, jak dzieci podczas swoich zabaw. Kubuś więc ukrywanie się zostawia najmłodszym i w nowym spocie tłumaczy, że w nowym Kubusiu Play! nie znajdziemy dodanego cukru. Czytaj więcej »

  • Słowa dają moc! Zwłaszcza, gdy chodzi o sportowy doping – mogą dodać energii i ponieść do zwycięstwa. Tymbark postanowił to udowodnić dzięki wielkiej akcji promocyjnej! Każdy może się dołączyć do wspólnego kibicowania i zyskać szansę na zdobycie cennych piłkarskich nagród rejestrując swój paragon na www.slowadajamoc.com. W wybranych sklepach oraz na stacjach... Czytaj więcej »

  • Najlepsze ziarna, które są podstawą zbożowych produktów. Odpowiednia technika produkcji. Najlepsze składniki – 5 jaj i mąka z własnego młyna. W efekcie – smak tak delikatny, jak ten domowy. To elementy, dzięki którym nowy makaron jajeczny Lubelli jest tak doskonały i idealnie komponuje się z rosołem. Czytaj więcej »

  • Firma kreatywnego konsultingu Directors stworzyła dla marki Jurajska nową strategię komunikacji i odpowiada za realizację kampanii reklamowej, która przełamuje charakterystyczną dla branży konwencję. Czytaj więcej »

  • W maju startuje najnowsza kampania marki Almette pod hasłem Smaki sezonu Almette. Akcja koncentruje się na promocji 3 wariantów smakowych: Almette z rzodkiewkami, Almette z pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz Almette z ogórkiem i ziołami, podkreślając ich główne benefity – 100% naturalnych składników i 100% przyjemności. Kampania wpisuje się w coraz popularniejszy trend... Czytaj więcej »

  • Piłkarskie lato zbliża się wielkimi krokami! Kubuś wraz z Kamilem Grosickim czołowym polskim piłkarzem, dziecięcym idolem, a zarazem Ambasadorem akcji „Rusz się z Kubusiem” zaprasza na jedyną w swoim rodzaju, sportową promocję. Turbo Promocja to szansa na zdobycie unikalnych gadżetów, nagród z autografami Kamila Grosickiego oraz niesamowitego przeżycia – wspólnego treningu... Czytaj więcej »

  • 9 maja br. rozpoczyna się kampania reklamowa firmy Żywiec Zdrój, dotycząca wód gazowanych – Żywiec Zdrój® Lekki Gaz oraz Żywiec Zdrój® Mocny Gaz. Aktywacje prowadzone są pod hasłem „Lekko, mocno. Żywiec Zdrój. Jak chcesz gazowany”. Ogólnopolska kampania zaplanowana została z wykorzystaniem nośników OOH, kanału You Tube oraz mediów społecznościowych. Dodatkowo w... Czytaj więcej »

  • Marka Kotlin padła ofiarą internetowego ataku. Dzisiaj rano strona internetowa oraz facebookowy fanpage marki przejęły zamaskowane postaci, przedstawiające się jako Ketchup Squad. Czytaj więcej »

  • Carlsberg dba o kibiców

    Poniedziałek, 07 maja 2018

    Marka Carlsberg przygotowała specjalną ofertę dla miłośników piłki nożnej. Do sklepów trafiła piłkarska edycja puszek i butelek. Czytaj więcej »

  • Biało-czerwone auta, budynki, a nawet góry – na kilkadziesiąt dni przed rozpoczęciem najważniejszej sportowej imprezy na Planecie Warka da się już wyczuć atmosferę piłkarskiego święta. Potwierdza to nowy spot reklamowy marki, od 1 maja wyświetlany w stacjach telewizyjnych. Czytaj więcej »

  • 30 kwietnia marka Kasztelan zaprezentuje pierwszą odsłonę nowej platformy reklamowej „Kasztelan, Ręczymy za każdą butelkę”, która obecna będzie we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych. Dwa nowe spoty wprowadzają widza w świat Kasztelana, pokazując, gdzie narodziło się piwo i podkreślając tylko naturalne składniki stosowane do warzenia Kasztelana. Czytaj więcej »

  • 30 kwietnia marka piwa Okocim rusza z nowymi spotami w ramach platformy i kampanii „Tu się warzy z zasadami” realizowanej od listopada 2016 roku. W pierwszej kolejności zaplanowane są emisje spotu, nawiązującego do medalowych sukcesów okocimskich piw. Czytaj więcej »