Kampanie i Promocje

  • Ibiza – wyspa słońca i zabawy, klubowe serce Starego Kontynentu, które nigdy nie zasypia. To także gorący kierunek, który na swoim bilecie znajdą zwycięzcy karnawałowej promocji przygotowanej przez markę Captain Jack – piwa o smaku rumu, inspirowanego pirackimi przygodami. W startującej 27 grudnia akcji promocyjnej marki do wygrania będzie 10 wycieczek na Ibizę oraz 2000... Czytaj więcej »

  • Krakus: Spędź Święta ze smakiem!

    Piątek, 14 grudnia 2018

    Choinka Krakusa to oprócz pięknych ozdób również najlepsze świąteczne produkty – barszcz, koncentrat barszczu, ogórki i chrzan. Marka Krakus przygotowała wyjątkowy świąteczny spot, który przedstawia radosną atmosferę, jaka panuje, gdy Święta spędza się smakowicie. Czytaj więcej »

  • Hoop Cola ma przyjemność ogłosić, że jest już gotowa na nadejście Świąt! Gotowa, by łączyć Polaków, którzy na co dzień nie mają możliwości spędzenia czasu ze swoimi bliskimi. Marka oficjalnie rozpoczęła przygotowania do okresu, w którym każdy powinien odnaleźć radość i szczęście, czyli Świąt Bożego Narodzenia! Unikalna akcja promocyjna skierowana do konsumentów... Czytaj więcej »

  • Mleczne Mikołajki

    Czwartek, 06 grudnia 2018

    Wielu z nas z niecierpliwością oczekuje na 6 grudnia, który stanowi oficjalną datę rozpoczęcia świątecznego szaleństwa. Imieniny Mikołaja to niezwykły dzień obfitujący w moc prezentów dla dużych i małych. Czytaj więcej »

  • Smaki zjednoczone z Ameryki!

    Wtorek, 04 grudnia 2018

    Branża śliwki kalifornijskiej wystartowała z piątą edycją programu marketingowego promującego ten owoc na polskim rynku. Jednocześnie California Prune Board dołączyła do inicjatywy „Ameryka od Kuchni”, koordynowanej przez Dział Rolny Ambasady USA w Warszawie. Czytaj więcej »

  • W tym roku pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na Święta” Milka po raz kolejny zachęci Polaków do wielkiego odliczania. W galeriach handlowych dziewięciu polskich miast odbędą się wydarzenia promujące markę i produkty sezonowe. W portfolio producenta znajdą się znane konsumentom słodycze takie jak: kalendarz adwentowy, Mikołaj, Bałwanek, czy Snow Balls, a także nowości... Czytaj więcej »

  • Okres przedświąteczny jest bardzo intensywny – czas szybko upływa na sprzątaniu, gotowaniu i kupowaniu prezentów. W tej gorączce łatwo się zatracić, dlatego wysłannicy E. Wedel pod postacią chłopca i zebry mówią stop i przypominają, co w święta jest najważniejsze – dziecięca radość. Marka w swojej bożonarodzeniowej kampanii podsuwa także Polakom pomysły na prezenty i... Czytaj więcej »

  • 3 grudnia rusza kampania Federacji Polskich Banków Żywności – „Stoliczku, nakryj się!”. Organizacja chce przez nią zwrócić uwagę, że głód w Polsce to nie bajka, a pusty talerz to codzienność wielu Polaków. Banki Żywności choć pozyskują żywność za darmo to nie mogą jej już w tak łatwy sposób dostarczyć i magicznie tego stołu zapełnić. W swojej codziennej pracy... Czytaj więcej »

  • Żabka, we współpracy z portalem Eobuwie.pl i DHL Parcel, realizuje specjalną akcję dla swoich klientów. W jej ramach każdy, kto zrobi zakupy na eobuwie.pl z odbiorem paczki w jednym ze sklepów sieci, otrzyma kupon uprawniający do odbioru darmowego napoju Oshee Vitamin Energy Magnez, Witamin lub Witamin C o pojemności 250 ml. Akcja będzie realizowana we wszystkich sklepach Żabka i... Czytaj więcej »

  • Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej już od 1856 roku stoją na straży jakości piwa warzonego w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. Każda partia, zanim opuści mury browaru, musi zostać poddana ich rygorystycznej ocenie. To, dlatego żywieccy piwowarzy – Mistrzowie Ż – od dziesięcioleci spotykają się codziennie o tej samej godzinie, aby wziąć udział w tej ważnej... Czytaj więcej »

  • Oranżada Hellena, zachęcona ubiegłorocznym sukcesem bożonarodzeniowej kampanii reklamowej, postanowiła kontynuować w tym roku działania reklamowe przed świętami. 24 listopada ruszyła kampania marki z udziałem Oranżadowego Mikołaja i Kuby Wojewódzkiego. Czytaj więcej »

  • Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, kontynuuje program charytatywny "Ubrania od serca", który ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka. Dzięki hojności Polaków ufundowane zostaną bony do sklepów odzieżowych, które umożliwią dzieciom kupienie nowych ubrań. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kolejna odsłona kampanii wspierającej projekt „Dobre Składniki” marki Wawel. Ma na celu dalsze budowanie świadomości na temat pionierskiego projektu marki, w dzięki któremu już wszystkie produkty marki mają krótszy skład. Tym razem Wawel stawia na uproszczenie komunikacji i dotarcie do młodego, coraz bardziej świadomego, konsumenta. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania edukacyjna Stowarzyszenia Producentów Pieczywa „Świeżo wypieczone”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na istotną rolę, pieczywa w zbilansowanej diecie jak również podkreślenie wysokiej jakości pieczywa do wypieku dostępnego w punktach sprzedaży. Patronat merytoryczny nad kampanią objął Instytut Żywności i Żywienia im. prof. A. Szczygła w Warszawie. Czytaj więcej »

  • W ramach trwającej kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola przygotowała dla konsumentów kolejną niespodziankę. Na polskim rynku debiutuje właśnie limitowana edycja Coca-Cola o smaku cynamonowym. Produkt w wariancie zero cukru dostępny będzie w pojemności 0,5l i 1l. Czytaj więcej »

  • Grudniowa kampania WSP „Społem”

    Wtorek, 20 listopada 2018

    Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza z kolejną kampanią reklamową Majonezu Kieleckiego. Zaplanowane działania mają za zadanie podkreślić jego wysoką jakość, tradycyjny smak oraz zachęcić konsumentów do zakupu produktu, który doskonale sprawdzi się do świątecznych potraw. Czytaj więcej »

  • Mąki Lubella – Najlepsze ze zboża

    Poniedziałek, 19 listopada 2018

    Wystartowała kampania telewizyjna marki Lubella dedykowana linii mąk Lubella Puszysta. To pierwszy w historii marki spot dedykowany wyłącznie kategorii mąk, a zarazem kontynuacja strategii marki „Najlepsze ze zboża”, którą Lubella konsekwentnie realizuje od początku tego roku. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz. Spot podkreśla najwyższą jakość produktu i możliwość różnorodnego zastosowania go w kuchni. Po spróbowaniu potraw przygotowanych z wykorzystaniem przecieru można zapiać z zachwytu! Czytaj więcej »

  • Czysta jak natura mocna jak wataha

    Piątek, 16 listopada 2018

    Wataha pięknych wilków odwiedziła naszą redakcję - to kolejna wyjątkowa akcja promocyjna towarzysząca wprowadzeniu na rynek nowego produkty - wódki czystej Wataha, której producentem jest BZK Alco. Czytaj więcej »

  • Ze względu na zwiększoną konsumpcję warzyw konserwowych w okresie świątecznym Bonduelle kontynuuje wsparcie marki w środkach masowego przekazu. Czytaj więcej »

  • Tak pyszne, że aż strach!

    Środa, 14 listopada 2018

    Badania potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku*. Serek homogenizowany o smaku waniliowym w kubeczku 140 g jest bestsellerem w portfolio marki** a Mały Głód to dziś już kultowa postać na rynku FMCG. W oparciu o te dane na początku listopada br. wystartowała nowa kampania reklamowa „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH!”. Czytaj więcej »

  • Wraz z nadejściem mroźnych dni, puszcza odkrywa zupełnie nowe, zimowe oblicze. Niezwykła aura dla mieszkańców lasu bywa jednak nie lada wyzwaniem, na szczęście z pomocą przychodzi charyzmatyczny Król Puszczy. Wraz z nowym spotem, który w telewizji i social mediach pojawił się na początku listopada, Żubr wkracza w sezon zimowy. Czytaj więcej »

  • Absolut pełen miłości!

    Wtorek, 06 listopada 2018

    Kampania Love Over Hate po raz kolejny zaskakuje. Głośny manifest Kasi Warnke, zaangażowanie poruszonych internautów, niezwykły mural Pawła Swanskiego i… unikatowa butelka z pozytywnym przekazem do mieszkańców całego świata. Miłość, Love, Älskar, Liebe, Amore, Amar i wiele innych tłumaczeń tego pięknego słowa, zaklęte w wyjątkowej butelce Absolut. Czytaj więcej »

  • Kampania TV Costa d'Oro

    Poniedziałek, 05 listopada 2018

    W połowie października 2018 roku rozpoczęła się kampania telewizyjna znanej włoskiej marki oliwowej Costa d’Oro. Czytaj więcej »

  • Do akcji „Serce Rośnie” firmy Wawel włączają się znani Influencerzy. Przez najbliższe tygodnie na swoich kanałach opowiedzą o akcji YouTuberzy: LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3JXIOM z ekipą Fantasy i Billie Sparrow. Każdy z nich spotkał się już się z ambasadorami lub podopiecznymi organizacji biorących udział w akcji Wawelu. W swoich materiałach pokazują prawdziwe... Czytaj więcej »

  • Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca. Czytaj więcej »

  • Marka Nespresso zaskakuje nową odsłoną kultowej już kampanii „What else?”. Oprócz obowiązkowej dawki humoru dostarczanej od lat przez George’a Clooneya, otrzymujemy znacznie więcej – historię o pożądaniu i wytrwałości w poszukiwaniu tego, co najlepsze – wyjątkowego smaku. Kampania digitalowa wystartowała 17 października, w telewizji spoty pojawią się od 5 listopada. Czytaj więcej »

  • Żywiec po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kampanią łączącą świat offline z onlinem – w ramach promocji piwa Żywiec 0,0% marka zaprosiła do współpracy: Gosię Rdest, najszybszą Polkę oraz Pashę, gracza e-sportowego. Wszystkie materiały zostały przygotowane z myślą o środowisku Facebooka i Instagrama, a w ramach prowadzonych działań Rdest i Pasha udowodnili, że można... Czytaj więcej »

  • Prawdziwie arystokracka wizyta pewnego Magnata

    Czwartek, 25 października 2018
  • „Najlepsze jest blisko” – przekonuje Cukier Królewski w kampanii wizerunkowej marki. Celem projektu jest pokazanie, że za każdym wyprodukowanym kilogramem cukru stoją ludzie – pracownicy miejscowych cukrowni i lokalni rolnicy, dla których uprawa buraków cukrowych jest często nie tylko pracą, ale i rodzinną tradycją. To właśnie oni zostali Ambasadorami akcji, prezentując... Czytaj więcej »