Kampanie i Promocje

  • Myśląc o żywności z Unii, europejscy konsumenci często zapominają o produktach pochodzących z wysp takich jak: Gwadelupa, Martynika, Madera czy Wyspy Kanaryjskie, mimo iż są one zamorskimi terytoriami Francji (Gwadelupa i Martynika), Portugalii (Madera) i Hiszpanii (Wyspy Kanaryjskie. Czytaj więcej »

  • Pomidory na okrągło!

    Wtorek, 17 października 2017

    W najnowszej kampanii Łowicz zastanawia się, jak wyglądałby świat, gdyby lato mogło trwać nieprzerwanie. Wakacyjny klimat to nie tylko plaża, radość i beztroska, ale również świeży smak i aromat dojrzewających w słońcu pomidorów. Dzięki pomidorom w puszce od Łowicza, lato można smakować na okrągło! Czytaj więcej »

  • Filmy pełne pozytywnej energii

    Czwartek, 12 października 2017

    Kupując dwa opakowania baterii Energizer otrzymujesz film Digital HD Czytaj więcej »

  • Złap odporność z DrWitt Premium!

    Poniedziałek, 09 października 2017

    Odporność wspiera funkcjonowanie organizmu każdego dnia. Jesienią zaczynamy intensywnie o nią dbać. Jeśli towarzyszy nam ona na co dzień, możemy bez przeszkód skupić się na realizacji codziennych planów i zadań. Naprawdę nie trzeba wiele, by tak się stało – można ją złapać z Multiwitaminą Odporność DrWitt Premium! Czytaj więcej »

  • Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

    Środa, 04 października 2017

    Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za... Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa marki Delecta promująca desery, dodatki do pieczenia i akcję konsumencką Powiedz to na słodko. Komunikacja prowadzona w serwisach VOD potrwa do 12 listopada br. Czytaj więcej »

  • Jak wiele dobrego skrywa w sobie dżem? Samo najlepsze! Łowicz pokazuje, że wystarczy otworzyć słoiczek, aby dzień stał się lepszy. Najnowsza kampania marki ruszyła w dwóch odsłonach. Czytaj więcej »

  • PizzaPortal.pl, lider rynku zamawiania posiłków online, 2 października br. startuje z największą w historii portalu ogólnopolską kampanią reklamową. Jej celem jest repozycjonowanie marki i zbudowanie świadomości serwisu jako sposobu na wygodne zamawianie przez Internet różnorodnych dań z ulubionych restauracji. Czytaj więcej »

  • Wild Turkey, legendarna marka burbonu, rozwija współpracę z laureatem Oscara, Matthew McConaughey, który wcielił się w role aktora i reżysera, prezentując kolejny spot reklamowy w ramach globalnej kampanii „It’ll find You”. Czytaj więcej »

  • „Król Czystości” marki Kret!

    Wtorek, 26 września 2017

    KRET, marka firmy Global Cosmed Group SA, od 39 lat na rynku, wystartowała z nową kampanią reklamową. Działania mają na celu przybliżenie konsumentom asortymentu środków do toalet, gdyż Kret to lider w kategorii udrażniaczy i z nimi jest kojarzony. Za nami już billboardy sponsorskie 8’’, w trakcie emisji są spoty 15’’ w stacji głównej TVN i konkurs ogólnopolski „Król... Czytaj więcej »

  • Naturalność i jakość składników jest dla marki Hochland równie ważna co doskonały smak serów. Zgodnie z tą zasadą zaprojektowane zostały nowe opakowania kremowych serów topionych Hochland, a także przygotowano nową kampanię marketingową. Czytaj więcej »

  • Bakalland – lider rynku bakalii i przekąsek zbożowych, rozpoczął kampanię reklamową udoskonalonej linii batonów BA!. Najnowsza linia przekąsek zbożowych pozbawiona jest syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych, dzięki czemu wpisuje się w aktualne trendy zdrowotne i żywieniowe. W kampanię została zaangażowana ambasadorka marki – Katarzyna Bujakiewicz. Czytaj więcej »

  • Od poniedziałku 18 września do emisji wchodzi nowy telewizyjny spot reklamowy marki Kubuś z udziałem piłkarza Kamila Grosickiego, który jest jednym z ambasadorów akcji „Rusz się z Kubusiem!”. Reklama promuje witaminową wodę smakową Kubuś Waterrr Sport, stworzoną do picia podczas aktywności sportowych i treningu. Spot jest kolejną aktywnością, w której marka nawiązuje do... Czytaj więcej »

  • Wielka moc małych owoców w nowej kampanii Tymbarku

    Poniedziałek, 18 września 2017

    W startującej właśnie kampanii telewizyjnej marka Tymbark przenosi nas w czasie do roku 1967, kiedy to w miasteczku Tymbark opracowano pierwszą w Polsce recepturę nektaru z czarnej porzeczki. Z okazji 50-lecia tego przełomowego wydarzenia, produkt ten pojawił się w dwóch nowych wydaniach smakowych: Czarna Porzeczka-Mango i Czarna Porzeczka-Banan. Czytaj więcej »

  • Kampania reklamowa Lewiatana w telewizji

    Piątek, 15 września 2017

    W czwartek 14 września rozpoczęła się druga tegoroczna kampania reklamowa Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w telewizji. Do 04 października wyemitowanych zostanie ponad 4.500 reklam, z czego duża część pojawi się na antenach największych w Polsce stacji – TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN. Czytaj więcej »

  • Na terminalach płatniczych firmy eService została uruchomiona unikatowa technologia ZenCard 2.0 – narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu. Pierwszą dużą siecią handlową, która wdrożyła narzędzie jest sieć hurtowni MAKRO, startując z promocją dla posiadaczy kart Visa. To pierwsza kampania na tak dużą skalę oparta na nowej wersji narzędzia... Czytaj więcej »

  • Marka Žatecký Světlý Ležák rozpoczyna dzisiaj kampanię reklamową pod hasłem „Najlepszy chmiel. Wyborne piwo.”. W 45-sekundowych spotach odwiedzamy czeskie miasteczko Žatec, od 650 lat słynące z upraw chmielu, który uważany jest za jeden z najlepszych na świecie. To właśnie mocno aromatyczny žatecki chmiel jest składnikiem wyróżniającym nowe piwo. Czytaj więcej »

  • Jesienna kampania Śniadaniowej

    Poniedziałek, 11 września 2017

    8 września wystartował „Wielki konkurs!” Śniadaniowej (www.sniadaniowa.com.pl/konkurs) skierowany do konsumentów, który potrwa do 6 listopada br. Konkurs wsparty jest silną kampanią reklamową. Od 11 września startują emisje spotów reklamowych w Polsacie, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych. Komunikacja o konkursie pojawi się również w wybranych magazynach konsumenckich,... Czytaj więcej »

  • Appetita w nowej edycji MasterChef’a!

    Piątek, 08 września 2017

    Na antenę TVN powraca kulinarne show MasterChef. Po raz kolejny uczestnikom będą towarzyszyć aromatyczne zioła i przyprawy marki Appetita. Premierowy odcinek szóstej edycji programu zostanie wyemitowany już 10 września o godz. 20.00. Czytaj więcej »

  • 4 września rusza nowa odsłona programu lojalnościowego sieci handlowej Netto. Jego bohaterem, tak jak w pierwszej edycji, będzie piesek Scottie. Bardzo lubiany zarówno przez dzieci, jak i przez rodziców terier szkocki, obecny w logo Netto, tym razem zaprosi do wspólnej zabawy, która może przynieść najmłodszym same korzyści. Czytaj więcej »

  • 11 września telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Grześki wracają do szkoły”, w którym główne role grają Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski. Sponsorem produkcji o zabawnych perypetiach rodziny wracającej do powakacyjnej rzeczywistości, jest marka Grześki. Czytaj więcej »

  • 4 września rusza ogólnopolska kampania reklamowa firmy JBB Bałdyga. Spoty reklamowe emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych. Kampania ma charakter wizerunkowy. Czytaj więcej »

  • Działania promocyjne w ramach kampanii wędlin z Łukowa pod nazwą „Linia produktów z Łukowa – Gwarancją Jakości QAFP” właśnie się rozpoczęły. Promowane będą trzy produkty – kiełbasa podwawelska ekstra, żywiecka oraz krakowska sucha, wszystkie wytworzone w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol® pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań”. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych. Czytaj więcej »

  • Sieć hurtowni MAKRO istnieje w Polsce już od 23 lat. Z tej okazji zaprasza wszystkich klientów do wspólnego świętowania, przygotowała dla nich specjalną ofertę produktową, promocje, rabaty i konkursy. Twarzą kampanii jest znany szef kuchni – Michel Moran. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” od 28 sierpnia w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące Żywiec Amerykańskie Pszeniczne oraz Żywiec Porter. Czytaj więcej »

  • Uniwersalne Sosy Jasny i Ciemny Łowicz to wyjątkowo inspirujące produkty, które stanowią bazę do przygotowania niezliczonej ilości dań. Najnowsza kampania prezentuje kilka pysznych propozycji imponującego wachlarza możliwości! Czytaj więcej »

  • Do 3 września br. potrwa wspólna kampania promocyjna Visa i sieci hurtowej MAKRO, w ramach której przedsiębiorcy otrzymają atrakcyjne bony towarowe. Visa aktywnie wspiera i edukuje przedsiębiorców w zakresie płatności bezgotówkowych, którzy dzięki takim rozwiązaniom jak karty Visa Business mogą lepiej zarządzać firmowymi finansami. Czytaj więcej »

  • Królewskie Niefiltrowane po raz kolejny daje konsumentom niepowtarzalną okazję, by poczuć klimat dawnej Warszawy. W trwającej od 15 sierpnia promocji „Zgarniaj klawe fanty” kody spod kapsli wymieniać można na stylową koszulkę z nadrukiem nawiązującym do dawnych czasów, grę planszową „Kolejka” oraz vouchery do stylizowanego na PRL warszawskiego Escape Roomu. Czytaj więcej »

  • To lato należy do FRUGO! Dzięki współpracy z Kamilem Bednarkiem, nietuzinkowym młodym artystą, marka stawia na niecodzienny miks pozytywnych emocji i wyjątkowych smaków. Z pewnością zagoszczą one podczas niejednego letniego, imprezowego wieczoru ze znajomymi. Największa kampania promocyjna FRUGO potrwa aż do końca wakacji. Czytaj więcej »