Kampanie i Promocje

  • „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach. Czytaj więcej »

  • DrWitt Premium zachęca, by rozpocząć go od pysznej porcji odporności. W najnowszej kampanii marka mówi o tym, że każda szklanka DrWitt Multiwitamina to porcja witamin wspierających odporność. To właśnie dzięki odporności cała rodzina może codziennie robić to, co lubi najbardziej. Czytaj więcej »

  • Jak rozpoznać jaja ekologiczne, ściółkowe czy te z wolnego wybiegu? Odpowiedzi na te pytania przekazuje swoim klientom E.Leclerc w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej w sklepach. Czytaj więcej »

  • Smakuj Warszawę dzielnicami z Królewskim

    Poniedziałek, 12 lutego 2018

    Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania unikalnego charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych z ubiegłorocznej kampanii dzielnicowych puszek, teraz dołączają butelki Królewskiego Jasne Pełne oraz Królewskiego... Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania Gerber Organic

    Środa, 07 lutego 2018

    W grudniu na rynku pojawiło się 11 ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber. Właśnie ruszyła zaskakująca kampania promująca nową linię. Zaskakująca, bo jej bohaterem nie jest ani rodzic, ani dziecko. Czytaj więcej »

  • W ramach kampanii informacyjno–promocyjnej, trwającej od sierpnia ubiegłego roku, zorganizowano liczne degustacje. Promując kiełbasy wysokiej jakości: podwawelską ekstra, krakowską suchą i żywiecką, twórcy kampanii postanowili zwrócić uwagę szerzej na konsumenta europejskiego i tym samym zorganizowali pokaz kulinarny w Irlandii. Czytaj więcej »

  • FUZETEA to najnowszy napój herbaciany firm Systemu Coca-Cola w Polsce, wpisujący się w długoterminową strategię firmy Total Beverage Company, opartą m.in. na wychodzeniu naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów. Czytaj więcej »

  • OEX Cursor rozpoczyna realizację kolejnego etapu degustacji dla firmy Nestlé. Spółka odpowiada za kompleksową obsługę akcji WINIARY INSPIRACJE PROSTO Z TARGU. Czytaj więcej »

  • 1 lutego rusza wyjątkowa edycja jednej z największych na rynku loterii kapslowych. Marka Harnaś już po raz 12 startuje z akcją, która w tym roku odbywa się pod hasłem „Rekordowa kumulacja”. Tym razem Harnaś zapewnia największą w historii pulę nagród. Czytaj więcej »

  • Producent legendarnego włoskiego aperitifu Campari, zorganizował dziś w Mediolanie, miejscu, w którym narodziła się marka, premierę filmu Legenda Czerwonej Ręki, będącego częścią ogólnoświatowej kampanii Campari Red Diaries. Czytaj więcej »

  • Wiek szkolny dziecka to nie lada wyzwanie dla rodziców, zwłaszcza pod względem zdrowego żywienia. To właśnie w tym okresie kształtowane są nawyki żywieniowe i upodobania kulinarne dziecka, które będą rzutować na jego przyszły styl życia. Czytaj więcej »

  • Makaronowy zawrót glowy

    Piątek, 26 stycznia 2018

    Od 10-go lutego na antenie telewizji Polsat emitowany będzie nowy program kulinarny „Makaronowy zawrót głowy”. Wszystkie przepisy wykorzystane w programie będą oparte na bezglutenowym makaronie kukurydzianym marki Sotelli. „Makaronowy zawrót głowy” to pierwszy format Polsatu, gdzie lokowane są produkty tej marki. Czytaj więcej »

  • Robert Lewandowski, jeden z najlepszych piłkarzy na świecie, został globalnym ambasadorem marki OSHEE. Długofalowa współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie. Wizerunek kapitana reprezentacji Polski i aktualnego lidera klasyfikacji strzelców Bundesligi wykorzystany zostanie w kampaniach telewizyjnych, działaniach public relations, na produktach oraz w kampaniach społecznych. OSHEE... Czytaj więcej »

  • 22 stycznia ruszyła kampania promująca markę Indykpol w TV, Internecie i prasie. Przekaz reklamowy jest zgodny z nową strategią Indykpol i atrakcyjny dla konsumentów. Czytaj więcej »

  • Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat oraz w Internecie. Czytaj więcej »

  • Marka Herbapol wystartowała z kampanią wizerunkową herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród, podkreślającą ich mocno owocowy i przyjemnościowy charakter. Czytaj więcej »

  • Ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego dla piw marki Okocim. Spot, w którym piwowarzy nawiązują do ważnych dla nich zasad w pracy i w życiu codziennym, jest emitowany w stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych. Czytaj więcej »

  • 15 stycznia br. ruszyła kampania wspierająca tegoroczną edycję loterii Tatry. Promocja pod hasłem „Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę” wspierana będzie również działaniami w Internecie oraz punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • 19 Wielkich Szlemów, 95 tytułów, 0 minut spędzonych na gotowaniu. Roger Federer, jeden z najwybitniejszych tenisistów świata, zamiast rakiety tenisowej zakłada fartuch kuchenny i chwyta patelnię, by zmierzyć się z wyzwaniem, jakie stawia przed nim Barilla w ramach nowej globalnej kampanii reklamowej Mistrzowie Makaronu. Czytaj więcej »

  • 15 stycznia br. rusza emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka Strong. W utrzymanym w klimacie Planety Warka filmie marka przypomina unikalną recepturę, której zawdzięcza swoją wyjątkowość. Czytaj więcej »

  • Trwa intensywna kampania reklamowa plastrów żółtych Hochland w telewizji, w najbardziej popularnych stacjach oraz na portalach Google, Facebook, Instagram, YouTube, dużych portalach on-line’owych oraz platformach VOD. Nowa receptura i udoskonalona jakość to także powody dla których sery żółte Hochland są polecane przez dietetyków, a na łamach portali kluczowych wydawnictw... Czytaj więcej »

  • Miłość na wiele sposobów

    Czwartek, 11 stycznia 2018

    Walentynki nieodłącznie kojarzą się z uczuciem miłości. Obchody święta zakochanych sprawiają, że sklepy przepełnione są dekoracjami w postaci czerwonych serc, kwiatów i miłosnych haseł powszechnie kojarzonych z dniem świętego Walentego. Słodycze i wino to obowiązkowy asortyment. Sprawdzamy czego poszukują w tym dniu klienci, a co przygotowali dla zakochanych producenci. Czytaj więcej »

  • W styczniu br. POLOmarket rusza z kampanią wizerunkową, w której będzie podkreślać polskość sieci i świeżość sprzedawanych przez nią produktów. Czytaj więcej »

  • Na początku roku rusza nowa akcja marki Danonki. Do opakowań promocyjnych dołączone będą magnesy, na których bohater marki – Danonek – pokazuje dzieciom, jak dbać o naturę. Akcji towarzyszy kampania TV w stacjach dziecięcych oraz szeroka promocja w sklepach. Czytaj więcej »

  • Z początkiem stycznia wystartowała kontynuacja długofalowej kampanii edukacyjnej serów kremowych Hochland z Anią Guzik w roli głównej. Jej celem jest pokazanie, z jakich naturalnych składników powstają sery kremowe Hochland oraz podkreślenie ich wysokiej jakości. Czytaj więcej »

  • Sprawdzeni dostawcy Kubusia

    Czwartek, 14 grudnia 2017

    Bezpieczeństwo to kluczowy standard jaki powinny spełniać produkty dla najmłodszych. Dzieci podchodzą do świata z troską. A Kubuś – z troski o nie – od lat robi soki z warzyw i owoców od tych samych, sprawdzonych dostawców. O tym jest kolejna odsłona kampanii Dziecięce Standardy. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania promującą produkty oznaczone certyfikatem „Jakość Tradycja” oraz Europejskim Certyfikatem Żywności Ekologicznej, w której występują świeże soki Cymes z marchwi i z marchwi z selerem, produkowane przez firmę Victoria Cymes. Promocją objęte są również pochodzące z ekologicznych upraw owoce jabłoni domowej. W kampanii bierze udział ambasadorka marki Cymes,... Czytaj więcej »

  • Święta to czas, w którym nie może zabraknąć niczego, co pyszne. Zatem nie mogą się one odbyć bez ketchupu! A jeśli szukamy najlepszego smaku wśród ketchupów, to wybór jest jeden – Kotlin! W kolejnej odsłonie kampanii telewizyjnej Kotlin kontynuuje komunikację pełną smaku i humoru. Czytaj więcej »

  • Startuje nowa kampania CIN&CIN. Kultowa marka alkoholi uwielbiana przez Polki powraca do korzeni - do wizerunku opartego na emocjach i bliskiej relacji z kobietami. W spotach sponsoringowych TV, działaniach online i PR porusza temat: kobiecej siły, wolności i przyjemność. O tym będzie głośno! Czytaj więcej »

  • Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij

    Czwartek, 30 listopada 2017

    - Może piwo dla Pana? Nie, dziękuję, wciąż prowadzę - z uśmiechem odpowiada Sir Jackie Stewart, legenda Formuły 1, w najnowszym spocie Heinekena. „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” – pod tym hasłem 1 grudnia startuje kampania telewizyjna marki. Czytaj więcej »