Grupa Chorten zakończyła właśnie przekazywanie swoim klientom nagród w „Odjazdowej Loterii”, w której do wygrania było 6 Toyot Aygo X i 10 rowerów elektrycznych Kross. To rekordowa pula, a i zainteresowanie akcją było spore. Czytaj więcej »
Grupa Chorten zakończyła właśnie przekazywanie swoim klientom nagród w „Odjazdowej Loterii”, w której do wygrania było 6 Toyot Aygo X i 10 rowerów elektrycznych Kross. To rekordowa pula, a i zainteresowanie akcją było spore. Czytaj więcej »
– Decyzja o przejściu na zdrowy styl życia staje się już nie tylko mądrym wyborem każdego człowieka, ale we współczesnej Europie jest już po prostu koniecznością – ocenia dr Agnieszka Maj z Instytut Sportu, Turystyki i Żywienia Uniwersytetu Zielonogórskiego. Dziś znaczenie ma nie tylko to, co jemy, ale też jak i gdzie przygotowujemy posiłki. Na popularności zyskuje... Czytaj więcej »
Aby wziąć udział w konkursie odpowiedz na jedno z dwóch pytań: Czytaj więcej »
Marka popularnych, produkowanych od ponad 100 lat, żelek zorganizowała konkurs konsumencki #GDZIEZHARIBO, w którym wykorzystuje przełomową technologię AI. Czytaj więcej »
Od 5 lutego, w Loterii SPAR, można wygrać co tydzień Thermomix® TM6. Czytaj więcej »
„Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” to kolejna odsłona kultowej akcji marki Familijne, w której na miłośników dobrego kina oraz chrupiących wafelków czekają atrakcyjne nagrody. Aktywacja wystartowała 29 stycznia i potrwa do końca marca. W tym roku oprócz szerokiej kampanii komunikacyjnej w mediach oraz punktach sprzedaży działaniom towarzyszy promocja w sieciach kin na... Czytaj więcej »
1 lutego rozpoczął się konkurs konsumencki #MojaCOOLGirl, przygotowany przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Łączna wartość nagród przekroczy 50 000 zł. Akcję wesprze kompleksowa kampania komunikacyjna obejmująca telewizję, VOD, digital, współpracę z influencerami oraz działania w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
1 lutego br. rusza loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czeka gotówka oraz sztabki złota o łącznej wartości przekraczającej 200 000 zł. Działania będą intensywnie promowane w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
Oreo od lat wprowadza limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z uwielbianym na całym świecie bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt! Współpracy towarzyszy kampania promocyjna, która potrwa do końca kwietnia 2024 r. Czytaj więcej »
Finał wielkiej Loterii SPAR, czyli losowanie nagrody głównej – samochodu Toyota Aygo – wyłonił właśnie szczęśliwego zwycięzcę. Pan Bogdan wygrał dzięki zakupom w sklepie SPAR przy ul. Marcelińskiej w Poznaniu. Partnerami Loterii byli: Maspex, Nestle, Animex, Lisner, Mlekowita, Frosta, Dolina Dobra, Granlan, Schulstad, Dobrowolscy. Czytaj więcej »
Szukaj dinozaurów na nowych naklejkach pod etykietami soków Kubuś. W nowej akcji, prócz tematycznych naklejek dla małych odkrywców, marka przygotowała także loterię, w której na zwycięzców czeka ponad 1000 atrakcyjnych nagród! Czytaj więcej »
Wszyscy, którzy marzą o własnej, nowoczesnej kuchni wyposażonej według własnego uznania i potrzebują zastrzyku gotówki na jej remont, teraz mogą to zrealizować. Właśnie rusza noworoczna loteria „Kuchnia Marzeń od marki Duda”. Czytaj więcej »
Twoim marzeniem jest wyjazd na karnawał do Wenecji? Z marką Mionetto może okazać się to niezwykle proste! Wystarczy wziąć udział w konkursie, jaki dla swoich konsumentów przygotowała firma Henkell Freixenet Polska, producent najpopularniejszego prosecco w Polsce. Czytaj więcej »
Ponad 33 000 osób wzięło udział w konkursie „Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie”, w którym do wygrania były vouchery na zakupy o wartości nawet do 10 000 złotych oraz stylowe samochody. Uroczyste przekazanie sześciu nowoczesnych i ekonomicznych Fiatów 500 Hybrid odbyło się 30 listopada we Wrocławiu. Odebrali je zwycięzcy, którzy w najbardziej kreatywny sposób... Czytaj więcej »
Dla stęsknionych długich, letnich wieczorów przy grillu, marka Kotlin przygotowała wyjątkową aktywację. W grudniowym konkursie, każdy z Mistrzów Grillowania ma okazję zdobyć limitowaną świecę Kotlin Grill No. 5 o zapachu potraw z grilla. Czytaj więcej »
W przedświątecznym peaku zakupowym InPost wraz z partnerami rusza z wyjątkową akcją promocyjną, aby zachęcić klientów do prawdziwej rewolucji. Od 4 grudnia użytkownicy korzystający z InPost Pay, mają szansę na wygranie atrakcyjnych nagród w konkursie – w tym elektrycznego samochodu Ford Mustang Mach-E. Czytaj więcej »
To już kolejny rok, kiedy Tymbark chce być obecny na świątecznych stołach Polaków. Marka uruchomiła właśnie ogólnopolską loterię konsumencką pod hasłem: DAJ COŚ OD SIEBIE – GRAJ, POMAGAJ I WYGRYWAJ! Czytaj więcej »
Grupa Maspex, będąca sponsorem pierwszego konkursu kulinarnego organizowanego przez TikTok Polska, przyznała Dziką Kartę jednemu z uczestników w ramach eliminacji do półfinału. Wśród nagród między innymi kontrakt ambasadorski na profilu Uwielbiam.pl by Maspex, należącym do właściciela takich marek jak Lubella, Łowicz, Kotlin, Krakus czy Włocławek. Już 25 listopada... Czytaj więcej »
Stokrotka właśnie rozpoczęła Mikołajkową Loterię. W nowej akcji do wygrania są ponad 2 miliony nagród, w tym osiem kart o wartości 12 000 zł każda na roczne zakupy w sklepach sieci. Zbieranie i odkrywanie zdrapek odbywa się w aplikacji Nasza Stokrotka. Czytaj więcej »
Od poniedziałku, 13 listopada klienci sklepów Lidl Polska mogą wziąć udział w „Lidloterii prezentowej”, w której codziennie od 6:00 do 21:59 co godzinę można wygrać wartościowe nagrody. Do wygrania są między innymi telefon Apple iPhone 14, konsola do gier Playstation 5 czy robot kuchenny Monsieur Cuisine Smart, a w finale 3 razy po 20 000 zł! W loterii mogą wziąć udział... Czytaj więcej »
Weź udział w konkursie, zatańcz zombie dance i wygraj jeden z pięciu iPhone 15! To nietypowa akcja marki kwaśnych słodyczy Sour Madness. Czytaj więcej »
6 samochodów i 10 rowerów elektrycznych to nagrody do wygrania za zakupy w sklepach z logo drzewa dębu, w których wystartowała „Odjazdowa Loteria”. To największa pula nagród w historii akcji dla konsumentów Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych. Czytaj więcej »
Carrefour przez najbliższy miesiąc będzie codziennie rozdawał swoim klientom karty podarunkowe o wartości 1 tys. zł, raz w tygodniu o wartości 6 tys. zł oraz ufunduje nagrodę główną o wartości 10 tys. zł. W ten sposób sieć zaprasza swoich klientów do wzięcia udziału w Wielkiej Loterii Urodzinowej przygotowanej z okazji 60-tych urodzin. Akcja potrwa do końca października, a... Czytaj więcej »
18 września wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki Wawel, pod hasłem „Królewski LUZ BLUZ”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić minimum 200 g dowolnych słodkości z Wawelu na wagę i zarejestrować dowód zakupu na stronie www.loteriawawel.pl. Co godzinę do wygrania designerska bluza, a raz w tygodniu zestaw słodyczy! Loteria potrwa do 29 października br. Czytaj więcej »
Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown oraz Peanut Butter. Już 15 września rusza konkurs „Wyjaw szkolne Grzeszki”, który idealnie wpisuje się w okres „Back to School”. Czytaj więcej »
Nowe płatki śniadaniowe Chrupersy od Lubelli startują z konkursem! Co tydzień, aż 20 osób wygrywa Kartę Podarunkową Roblox podejmując się chrupiących zadań w grze Chrupersy Arena. Czytaj więcej »
Start konkursu pokrywa się z rozpoczęciem roku szkolnego, dając miły powód do radości po powrocie z wakacji. Storytelling akcji odwołuje się do tradycji i wartości marki, zapoznając konsumentów z konszą - wynalazkiem, któremu czekolada Lindt zawdzięcza kremową konsystencję i niepowtarzalny smak. Czytaj więcej »
4 września wystartował nowy konkurs promocyjny pod hasłem „Dzielenie się dobrem smakuje najlepiej”. Konkurs realizowany jest na terenie całej Polski, w placówkach handlowych prowadzących sprzedaż serów marki Hochland. Czytaj więcej »
Od początku września ruszyła trzecia edycja loterii mleczek smakowych Łaciatych od Mlekpolu. Tym razem młodzi miłośnicy produktów Mlekpolu codziennie mają szansę zgarnąć konsolę Steam Deck oraz doładowanie konta Steam. Czytaj więcej »
Wielka Urodzinowa Loteria ODIDO jest skierowana do wszystkich klientów sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem. Do wygrania są nagrody dzienne, tygodniowe oraz główna o wartości trzydziestu tysięcy złotych. Loteria potrwa do końca września. Czytaj więcej »
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
„Mamy apetyt na przyszłość”...
Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Generalny Perfetti Van Melle...
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i...
O czynnikach, które obroniły kategorię, jej rozwoju...
Już co trzecie opakowanie jaj pochodzi z chowów alternatywnych...
Co trzeci Polak spośród regularnie kupujących online...
Z analizy blisko 14,5 tys. gazetek promocyjnych wynika, że w...
SMAKKi GASTROTARGI to targowy event B2B dla firm i osób...
Ponad 11 tys. drużyn z 99% powiatów w Polsce – takim...
Netto po raz kolejny z rzędu dołącza do Świątecznej...
Już po raz 9. został przeprowadzony Plebiscyt Czytamy...
Sieć została Partnerem Strategicznym Targów Polskich Win i...
Marka Smak tuż przed Wielkanocą wprowadza dwie nowości w...
Rama Crema 31% to doskonała, roślinna alternatywa dla...
Rodzina serków z krówką Rolmlecz poszerzyła się o kolejny...
Zupy-krem marki GO.TO.VO to linia pysznych i naturalnych dań...
Tej wiosny, dzięki marce JemyJemy oraz nowej Zupie...
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii...
Sephora przygotowała konkurs – niespodziankę...
Akcja promocyjna, odbywająca się pod hasłem „Do wyboru, do...
Wawel wspiera nową kampanią swoją ofertę wiosenną, w tym...
Po dużym sukcesie działań reklamowych ze Smolastym, firma...