Konkursy

  • Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem

    Wtorek, 09 października 2018

    Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania... Czytaj więcej »

  • Mieszkańcy trzech gmin Żywiecczyzny mogą teraz jeszcze łatwiej zaangażować się na rzecz wspólnego dobra. Rozszerzony został bowiem ubiegłoroczny pilot konkursu grantowego „Lokalne Inicjatywy Społeczne Żywiec Zdrój”. Nowa edycja konkursu obejmie gminy Radziechowy-Wieprz, Węgierska Górka i Jeleśnia, a zapisy ruszyły 2 października 2018. Czytaj więcej »

  • „Czas na zabawę!" to hasło nowej akcji promocyjnej VARTA Consumer Batteries. Biorąc w niej udział można wygrać wycieczkę dla całej rodziny do Tropical Islands albo modny aparat Instax Mini 9. Nagrodą, którą otrzyma każdy* jest voucher do sklepu home&you. Czytaj więcej »

  • Trwa loteria TIGER GAMER! Wystarczy kupić dowolny TIGER Energy Drink i zarejestrować zakup, by walczyć o swoje Królestwo Gracza za 70 tysięcy złotych oraz 500 bonów po 300 zł każdy na dowolne gadżety lub sprzęt. Czytaj więcej »

  • Nesquik łączy siły z FC Barcelona!

    Czwartek, 27 września 2018

    Już 24 września startuje wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współprace z klubem FC Barcelona., której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich rodziców. Czytaj więcej »

  • Tegoroczna jesień zapowiada się niezwykle ekscytująco! Wraz z początkiem października rusza Wielka Loteria, w której może wziąć udział każdy, kto zakupi puszysty serek Almette. Już po raz trzeci w ogólnopolskiej loterii „DOM od Almette” będzie można wygrać przepiękny, całoroczny, w pełni wyposażony dom u podnóża Tatr. Oprócz tego, rozlosowywane będą nagrody dzienne... Czytaj więcej »

  • Uwaga! Uwaga! Rusza kolejny konkurs -„Mleczna lekcja” - organizowany w ramach projektu „Mamy kota na punkcie mleka”, sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka. Nauczyciele, których placówka przystąpiła do programu mogą wziąć udział w konkursie i wygrać nagrody! Czytaj więcej »

  • 23 urodziny Netto w Polsce

    Poniedziałek, 10 września 2018

    Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród, w tym vouchery na wakacje. Urodzinowa kampania promocyjna startuje 10 września we wszystkich sklepach Netto w Polsce. Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące produkty ŻARŁAKI firmy Konspol. Działania kierowane są do mam – decydentek zakupowych, które dbają o to, by ich dzieci jadły zdrowo i smacznie. Kampania outdoorowa przypominająca o linii produktów dla dzieci potrwa dwa tygodnie. Czytaj więcej »

  • Już od 25 lat Carex dba o zdrową skórę rodzin na całym świecie. Z tej okazji, jesienią tego roku marka organizuje dla swoich konsumentów Urodzinową Loterię z atrakcyjnymi nagrodami! Czytaj więcej »

  • Marka Solidarność po raz kolejny organizuje ogólnopolską loterię konsumencką. Tym razem smakosze Śliwki Nałęczowskiej będą mogli wziąć udział w Stylowym Śliwkobraniu. Akcja potrwa od 1 września do 30 listopada br. W puli nagród znalazło się ponad 3000 gadżetów inspirowanych Śliwką Nałęczowską oraz Fiat 500. Czytaj więcej »

  • Blisko milion zgłoszeń wzięło udział w „Loterii nasyconej nagrodami” marki Piwniczanka. Nagroda główna - Fiat 500X Crossover trafi do Łodzi. Czytaj więcej »

  • Butelka Björn finalistą konkursu Dobry Wzór 2018

    Poniedziałek, 20 sierpnia 2018

    Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, znalazła się w finale jubileuszowej 25. edycji konkursu Dobry Wzór. Instytut Wzornictwa Przemysłowego wyróżnia w ten sposób najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku. To pierwsza butelka mocnego alkoholu w finale tego konkursu w kategorii „Grafika użytkowa i opakowania”. Czytaj więcej »

  • Lubelskie Stowarzyszenie Miłośników Cydru ogłasza drugą edycję ogólnopolskiego konkursu na domowy cydr Mistrz Cydru 2018. Do udziału zaprasza cydrowników amatorów i producentów, którzy chcą pochwalić się swoimi eksperymentalnymi cydrami. Mistrza Cydru 2018 poznamy 15 września podczas Lubelskiego Święta Młodego Cydru. Czytaj więcej »

  • Wielka loteria marki Hochland „Odkryj bogactwo natury” zakończona! W zabawie trwającej od 8 marca do 16 maja 2018 r. codziennie do wygrania były nagrody pieniężne, a nagroda główna, w wysokości aż 500 000 złotych, została wylosowana spośród wszystkich osób biorących w niej udział. Zwyciężczynią loterii i laureatką nagrody głównej została Pani Monika z Pleszewa! Z tej... Czytaj więcej »

  • Dzięki mediom społecznościowym influencerzy są dla nas jak dobrzy znajomi. A gdyby mogli do nas zadzwonić, dokładnie tak, jakby rzeczywiście świetnie nas znali? Z Tymbarkiem to możliwe! Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski czy Mariusz Kałamaga mają dla każdego jedyną w swoim rodzaju wiadomość – chcą zadzwonić, by ją przekazać. Jak to działa…? Trzeba się połączyć, by... Czytaj więcej »

  • Zakończył się konkurs „Gotuj z nami” marek Vegeta i Podravka, zorganizowany dla tych, którzy kochają gotować. Na wszystkich uczestników czekały atrakcyjne nagrody, w tym nagroda główna – samochód osobowy Renault Kadjar. Czytaj więcej »

  • 500 zgłoszeń, niemal 320 tysięcy głosujących i ponad 2 000 000 oddanych głosów to statystyki drugiej edycji akcji Podwórko Talentów NIVEA. Zakończyło się właśnie głosowanie, w którym internauci wybrali 15 zwycięskich lokalizacji. Dołączą one do wyłonionych wcześniej w wyniku obrad jury 5 pierwszych zwycięzców. Czytaj więcej »

  • Ponad 660 prawidłowych zgłoszeń spłynęło na konkurs Design by Śliwka Nałęczowska skierowany do pasjonatów mody i designu. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality po burzliwych dyskusjach wyłoniło 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas uroczystej gali połączonej z wernisażem prac 14 czerwca br. w warszawskim studio Skandal. Czytaj więcej »

  • 14 czerwca w sklepach sieci SPAR rozpoczął się konkurs pod hasłem „Piłkarskie emocje”, w ramach którego klienci sklepów mogą wygrać atrakcyjne nagrody związane z mundialem w Rosji. Czytaj więcej »

  • Rozpoczęcie Mistrzostw Świata w piłce nożnej już 14 czerwca, a w POLOmarkecie trwa Mistrzowska Loteria, w której można wygrać między innymi samochód VW POLO, sprzęt RTV i AGD, piłki oraz bony zakupowe o wartości 5 zł, 10 zł, 20 zł. Do wygrania ponad milion nagród! Loteria potrwa do 17 lipca. Czytaj więcej »

  • 1 czerwca wystartowała loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” marki Familijne. Na wielbicieli wafli i ciastek przewidziano nagrody finansowe. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe. Czytaj więcej »

  • Już po raz XVI organizowany jest ogólnopolski Konkurs „Bezpieczne Gospodarstwo Rolne”. Konkurs składa się z dwóch kategorii. Pierwsza odnosi się do zakładów rolnych. Jej organizatorem jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, druga zaś dotyczy gospodarstw indywidualnych, gdzie organizatorem jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Czytaj więcej »

  • Po świetnym spotkaniu Real Madryt pokonał w finale Ligi Mistrzów Liverpool 3:1. Ten mecz zakończył jedną z najbardziej pamiętnych edycji, ale Heineken – oficjalny sponsor tych rozgrywek – dalej jest w grze. W aktywacji marki „Poczuj legendarne emocje” codziennie do końca czerwca wygrać można wyjątkowe futbolowe nagrody, w tym wyjazd na mecz Superpucharu Europy. Czytaj więcej »

  • Z okazji jubileuszu 50-lecia Piwniczanki 14 maja wystartowała Loteria nasycona nagrodami. Akcja ma na celu promocję naturalnej wody mineralnej marki Piwniczanka. Czytaj więcej »

  • Po sukcesie zeszłorocznej loterii Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5.7 mln zł. Czytaj więcej »

  • 9 kwietnia rozpoczął się Wielki konkurs przyjemności „Grand. Błogie chwile”. Celem akcji jest promocja marki premium Grand i Grand Gold. W jury konkursu znalazła się znana blogerka kulinarna Sylwia Ładyga. Czytaj więcej »

  • Mleko na majówce

    Wtorek, 10 kwietnia 2018

    Rusza kolejny konkurs „Mleko na majówce” - organizowany w ramach projektu „Mamy kota na punkcie mleka”, sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka i prowadzony przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Wszystkie szkoły, które przystąpiły do programu lub zadeklarowały kontynuację udziału w programie w 2018 r., mogą... Czytaj więcej »

  • Trzeci rok z rzędu Desperados organizuje loterię promocyjną. Jednak tegoroczna aktywacja „Imprezowa Wena + 1000 PLN-A” nie jest zwykłą loterią, do jakiej większość marek piwnych przyzwyczaiła już swoich konsumentów. Dzięki kreatywnemu wykorzystaniu najnowszych technologii, Desperados stworzył innowacyjny mechanizm loterii, jakiej jeszcze na polskim rynku nie było. Czytaj więcej »

  • W najbliższych miesiącach czekają nas niezwykłe emocje, związane z najważniejszym piłkarskim wydarzeniem, w którym wystąpi drużyna narodowa. Warka, wraz z kibicami, będzie dopingować naszą drużynę. W trwającej od kwietnia loterii „Warka biało-czerwoni” rozda kibicom aż 2 mln chust z podpisem trenera Adama Nawałki oraz 4 mln piw. Promocja potrwa do 31 lipca. Czytaj więcej »