Z rynku FMCG

  • W tym jesienno-zimowym sezonie Bracia Sadownicy rozgrzewają naturalnie! Grzane Jabłko w nowej odsłonie nabrało wyjątkowego, stynowego połysku, który przenosi nas już w magiczny czas Świąt. Jak wszystkie produkty Braci Sadowników, także Grzane Jabłko ma prosty, krótki skład – tylko soki tłoczone na zimno i naturalne ekstrakty przypraw. Bez dodatku cukru. Wszystkie produkty są... Czytaj więcej »

  • Święto Młodego Wina w TiM

    Niedziela, 15 grudnia 2019

    W TiM S.A. wszystko robi się z miłości do wina. Kultura winiarska oraz tradycja są głęboko zakorzenione w działaniach, dlatego co roku firma obchodzi Święto Młodego Wina. Celebracja tego święta jest nieodłącznym elementem funkcjonowania TiM S.A. Obchody w listopadzie 2019 roku miały szczególny charakter, bowiem zaproszono wyjątkowego gościa. Andrzej Woźnikowski miłośnik i... Czytaj więcej »

  • W Lynchburgu święta obchodzone są na swój własny sposób, ale zawsze celem jest zgromadzenie bliskich wokół czegoś wyjątkowego. Jednak nie wszyscy mogą pokonać ocean, żeby spędzić wspólnie ten czas. Dlatego w tym roku to my odwiedzamy naszych przyjaciół… wysyłając Świąteczny Kalendarz. Bez kartek i dat, ale z tym, co najlepsze. Bo dobry prezent to taki, który tworzony... Czytaj więcej »

  • Siła innowacji

    Niedziela, 15 grudnia 2019

    Innowacyjne podejście do handlu i usług z nim związanych jest obecnie siłą napędową rozwoju branży FMCG i Retail. To ono pozwala z jednej strony wyróżnić się na rynku i wprowadzić nową wizję, a z drugiej – zaspokaja rosnące potrzeby konsumentów. Czytaj więcej »

  • Baileys: dozwolona zachcianka

    Niedziela, 15 grudnia 2019

    Trochę jak ciastko, trochę jak trunek. Dla tych, którzy słusznie sądzą, że dorosłość nie oznacza rozstania z tym, co miłe, słodkie i radosne. I wiedzą, że życie zawsze smakuje lepiej z odrobiną czekolady. Likier Baileys jest wspólnikiem w występku, który zawsze uchodzi bazkarnie, bo także dorośli zasługują na odrobinę słodyczy. Czytaj więcej »

  • W grudniu br. Beata Orcholska objęła stanowisko Head of Retail Department w Grupie Mobilnej Qpony-Blix, czyli w największym w Polsce agregatorze promocji gazetkowych. Będzie odpowiadać za tworzenie pogłębionych relacji z sieciami handlowymi. Była Dyrektor Generalna Chaty Polskiej ma ponad 18-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania dużymi strukturami oraz spółkami z tego sektora. Czytaj więcej »

  • „Święta, święta i… po świętach” – powtarzamy często, odpoczywając po spotkaniach z najbliższymi, po wyjazdach, wspólnym biesiadowaniu i śpiewaniu kolęd. Jednocześnie – w większości domów – pojawia się dylemat, co zrobić z jedzeniem, które zostało nam po świętach Bożego Narodzenia? Marta Krokowicz, Marketing Manager marki Paclan radzi: Otóż wszystko – tylko... Czytaj więcej »

  • Będzie więcej Ataku Chmielu

    Piątek, 13 grudnia 2019

    Wiosną 2020 roku Browar PINTA zamierza uruchomić nowe zbiorniki o łącznej pojemności 600 hektolitrów, żeby zwiększyć produkcję Ataku Chmielu – piwa, które prawie 9 lat temu rozpoczęło piwną rewolucję w Polsce. Obecnie piwowarzy PINTY warzą około 4 tys. hektolitrów tego piwa rocznie, co nie wystarcza do zaspokojenia rosnącego apetytu na pierwsze polskie IPA. Czytaj więcej »

  • Gorączka świątecznych zakupów

    Piątek, 13 grudnia 2019

    Święta za pasem. Przed nami zakupy prezentów i produktów spożywczych na wigilijny stół. Jaką kwotę przeznaczamy na upominki dla najbliższych? I czy promocje przygotowywane w tym okresie przez sklepy wpływają na nasze decyzje zakupowe? W najnowszym badaniu PAYBACK Opinion Poll sprawdziliśmy, jak do tematu zakupów świątecznych podchodzą Polacy. Czytaj więcej »

  • W tym roku na świąteczne prezenty wydamy średnio ponad 500 zł. Najczęściej kupowanymi upominkami będą perfumy, książki i słodycze. Choć nadal większość z nas planuje kupić je w tradycyjnych sklepach, to ponad połowa Polaków inspiracji szuka w internecie. To powinni wykorzystać właściciele e-sklepów. W jaki sposób kupujemy online i jak rozwijać biznes e-commerce,... Czytaj więcej »

  • Procter & Gamble, lider branży FMCG na świecie, zakończył drugą odsłonę pierwszej edycji programu „Czysta Ziemia”. Jest to wieloletnia inicjatywa będą częścią strategii zrównoważonego rozwoju firmy. Głównym celem programu jest edukowanie uczniów szkół podstawowych w zakresie zrównoważonej konsumpcji, w szczególności segregacji odpadów, procesu odzyskiwania tworzyw... Czytaj więcej »

  • Najwspanialszy czas w roku

    Czwartek, 12 grudnia 2019

    Andy Williams w piosence ,,It’s the most wonderful time of the year’’ śpiewa jakim to wspaniałym czasem są święta Bożego Narodzenia. Ten magiczny moment zbliża się wielkimi krokami. O czym warto pamiętać przygotowując wigilijną kolację? Poniżej kilka rad od PANUL. Czytaj więcej »

  • Wygląda jak mięso, smakuje jak mięso, tyle że mięsem nie jest… Mowa o roślinnych zamiennikach białka zwierzęcego, które szturmem odbijają światowe rynki. Wśród producentów prym wiodą Impossible Foods i Beyond Meat, których wartość wyceniono na 12 mld USD z perspektywą wzrostu do 28 mld USD w 2025 roku. Jak podkreślają eksperci JLL, mięso roślinne to jeden najbardziej... Czytaj więcej »

  • – Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu z okazji świąt oraz związanych z nimi wydatków. Czytaj więcej »

  • Święta o smaku bakalii HELIO!

    Środa, 11 grudnia 2019

    Wigilia i święta Bożego Narodzenia wymagają od nas szczególnej oprawy… Magiczne dekoracje i unoszące się w powietrzu cudowne zapachy przygotowywanych w kuchni bakaliowych potraw tworzą wyjątkową atmosferę świąt, która udziela się wszystkim domownikom. Jedyne w swoim rodzaju orzechowe przysmaki, wypełnione makiem strucle i aromatyczny kompot z suszonych owoców… tak pachną... Czytaj więcej »

  • Boże Narodzenie to z perspektywy kategorii czekoladowej najważniejszy okres w roku, również pod kątem potencjału sprzedaży. Konsumuje się wtedy nie tylko więcej, ale i inaczej, co determinuje ofertę produktową. Producenci co roku przygotowują okolicznościowe propozycje wypracowywane wiele miesięcy wcześniej. Wedel, wśród dominujących trendów świątecznych wskazuje m.in.... Czytaj więcej »

  • Z Kalifornii na świąteczny stół

    Środa, 11 grudnia 2019

    W grudniu br. handel liczy na udane zakupowe szaleństwo. Pomóc mają aż trzy handlowe niedziele i świąteczna gorączka. Jak co roku na stołach nie zabraknie lubianych przez konsumentów suszonych śliwek. Czytaj więcej »

  • Mąka Tortowa i jej podlaska historia

    Środa, 11 grudnia 2019

    Gospodynie domowe na Podlasiu od lat uwielbiają jeden produkt. To Mąka Tortowa, która na etykiecie ma charakterystyczny tort ze świeczką. Mało kto wie, że jej historia sięga lat pięćdziesiątych, a produkcja zaczęła się w Polskich Zakładach Zbożowych przy ulicy Elewatorskiej w Białymstoku. Warto też dodać, że nazwa całej ulicy pochodzi od licznych elewatorów należących do... Czytaj więcej »

  • Ponad 30 lat temu pomarańcze na polskim stole w okresie Świąt Bożego Narodzenia były symbolem dostatku, a ich zdobycie wiązało się z nie lada wyzwaniem. Obecnie świeże, pachnące i okazałe owoce cytrusowe to nieodzowny element świątecznych półmisków. Czytaj więcej »

  • W okresie okołoświątecznym godziny otwarć sklepów sieci Biedronka ulegną zmianie. 23 grudnia będzie można zrobić zakupy co najmniej do godz. 22:00, a 24 grudnia 2019 r., w Wigilię Bożego Narodzenia, do godz. 13:00. W Sylwestra zaś sklepy będą otwarte do godz. 19:00. W grudniu klienci będą też mogli zrobić zakupy w trzy niedziele handlowe: 15, 22 oraz 29 grudnia. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kolejna edycja Akademii Uwielbiam – ogólnopolskiego programu edukacyjnego, który promuje zdrowy styl życia wśród uczniów. Nauczyciele, którzy zgłoszą swoje klasy do programu, otrzymają bezpłatne materiały do przeprowadzenia inspirujących lekcji łączących naukę z zabawą. Akademii towarzyszy też konkurs, w którym można wygrać atrakcyjne nagrody dla uczniów,... Czytaj więcej »

  • 7 i 8 grudnia ponad 2 500 gości odwiedziło Fabrykę Czekolady E.Wedel na warszawskiej Pradze. Wszystko za sprawą najbardziej czekoladowego weekendu w roku, podczas którego zwiedzający mieli okazję poznać m.in. proces powstawania czekolady oraz historię założycieli firmy – rodziny Wedlów. Dwudniowy event dla wielu był także pierwszą szansą na zobaczenie unikalnego muralu, który... Czytaj więcej »

  • Komercjalizacja świąt według 47% Polaków jest główną przyczyną zmian świątecznych zwyczajów i przygotowań. Co trzeci z nas zastępuje tradycyjne prezenty voucherami i kartami podarunkowymi, a 37% pyta najbliższych o preferencje upominkowe, bojąc się porażki. Według 40% skupiamy się głównie na samych przygotowaniach, gubiąc ideę świąt. Czytaj więcej »

  • Jägermeister inauguruje kolejną edycję akcji dla młodych twórców. W tym roku, kultowa marka alkoholu we współpracy z artystami i twórcami młodego pokolenia, wspiera wszystkich, dla których najważniejsza jest pasja, determinacja i dążenie do perfekcji. Czytaj więcej »

  • Kalendarz Hochland Polska na rok 2020 prezentuje „Ulubione danie z serem Hochland". 12 wyjątkowych przepisów wyłoniono w ramach trzynastej edycji konkursu fotograficznego, w którym udział wzięli Pracownicy Hochland Polska. Znajdują się w nim przepisy na zupy, przekąski, dania główne oraz desery. Ten niezwykły kalendarz z jedynymi w swoim rodzaju inspiracjami kulinarnymi doceni... Czytaj więcej »

  • Chociaż to w sklepach stacjonarnych wydamy większość świątecznych budżetów, to udział zakupów online rośnie z roku na rok o ok. 5 proc. – wynika z badania Deloitte nt. gwiazdkowych wydatków. Co trzeci badany zamierza kupić prezenty przez internet, płacąc głównie kartą lub cyfrowymi portfelami. W tym roku mogą paść kolejne rekordy transakcyjne, co pokazał już ruch w... Czytaj więcej »

  • W tegoroczne Mikołajki mieszkańcy Suwałk mają okazję skorzystać z wielu atrakcyjnych promocji. Wszystko to ze względu na otwarcie nowego sklepu Biedronka przy ul. Armii Krajowej 33. Sieć przygotowała dla swoich klientów oferty, z których chętnie skorzystałby sam Święty Mikołaj. Czytaj więcej »

  • Gwiazdka za pasem. Najwyższy czas, aby zaplanować zakupy. Podpowiadamy, w jakich godzinach zrobimy je w okresie świątecznym, w sklepach sieci handlowej Netto. Czytaj więcej »

  • Jak wygląda proces produkcji cukru? Czym są wysłodki? Ile ton gotowego produktu mieści się w silosie? To tylko kilka z wielu pytań na jakie można było znaleźć odpowiedź podczas kolejnej edycji Dni Otwartych Drzwi Cukrowni Südzucker Polska S.A. Wydarzenie przyciągnęło prawdziwe tłumy. Ponad tysiąc osób odwiedziło cukrownie zlokalizowane w Świdnicy, Strzelinie, Ropczycach i... Czytaj więcej »

  • 5 grudnia sieć handlowa Netto otworzyła swoje dwa kolejne sklepy – tym razem przyszedł czas na Bytom i Oławę. Dla detalisty priorytetem nadal pozostają potrzeby i komfort klientów, dlatego nowo otwarte placówki będą funkcjonowały zgodne z założeniami konceptu 3.0. Czytaj więcej »