Z rynku FMCG

  • „Nauka dla zdrowia”

    Piątek, 20 kwietnia 2018

    Naturalne składniki, prozdrowotny wpływ na organizm człowieka oraz duże zasoby energetyczne – to główne walory batonów „BossMan”, które zaprezentowano podczas Dnia Otwartego w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym. Wzięło w nim udział kilka tysięcy osób. Dzień otwarty zorganizowano w piątek, 20 kwietnia, pod hasłem „Nauka dla zdrowia”. Czytaj więcej »

  • Rusza 10. edycja programu „Po Stronie Natury”, w ramach której posadzonych zostanie kolejne 2 miliony drzew. Na sklepowe półki trafi dokładnie taka sama liczba wyjątkowych butelek wody niegazowanej Żywiec Zdrój - wyjątkowych, bo zrobionych aż w 50% z surowców wtórnych. Tegoroczna odsłona programu skupia się na edukacji o recyklingu – okazuje się bowiem, że wciąż mamy... Czytaj więcej »

  • W Guangzhou w Chinach oficjalnie rozpoczęły się 123 Chińskie Targi Importu i Eksportu zwane targami kantońskimi. Odbywające się w trzech fazach pogrupowanych według produktów i branż tegoroczne targi kantońskie obejmują powierzchnię wystawową o wielkości 1,185 mln m2, na których pojawi się 60 475 stanowisk i ponad 25 171 przedsiębiorstw. Na targach wyróżnione będą 152... Czytaj więcej »

  • 18 kwietnia br. Carrefour otwiera w Tuchowie czwarty supermarket franczyzowy, który jest elementem nowej oferty dla franczyzobiorców. W sklepie zastosowano wiele rozwiązań z supermarketów własnych sieci. Czytaj więcej »

  • Kubuś partnerem cyklu Runmageddon Kids!

    Wtorek, 17 kwietnia 2018

    Kubuś został partnerem cyklu wydarzeń Runmageddon Kids, który powstał z myślą o najmłodszych fanach biegów przeszkodowych. Wydarzenia odbywają się w różnych polskich miastach, jako impreza towarzysząca dla Runmageddonu. Pozytywnych emocji uczestnikom jak i kibicom z pewnością nie zabraknie, bo małych sportowców wspiera Kubuś! Czytaj więcej »

  • Program „Ambicje na rok 2030” zawiera cele związane z markami, łańcuchami dostaw, społecznościami lokalnymi oraz pracownikami P&G. Czytaj więcej »

  • Polacy pokochali czekoladową pizzę Guseppe

    Poniedziałek, 16 kwietnia 2018

    Po dużym sukcesie akcji zorganizowanej z okazji święta zakochanych, Dr. Oetker na stałe powiększa swój asortyment pizz o czekoladową wersję włoskiej przekąski. Popularna seria Guseppe została poszerzona o pizzę z mleczną i białą czekoladą. Czytaj więcej »

  • Do 2025 roku Nestlé planuje wprowadzić opakowania w całości nadające się do recyklingu lub takie, które można by ponownie wykorzystać. W praktyce żadne z opakowań nie trafiłoby na wysypisko śmieci ani nie skończyłoby jako odpad. Nestlé uważa, że istnieje pilna potrzeba zminimalizowania wpływu tego typu opakowań na środowisko. Czytaj więcej »

  • Lantmannen Unibake – skandynawski producent pieczywa, obecny w Polsce od początku lat ‘90, który uruchomił na początku tego roku w Nowej Soli swoją największą w Polsce i drugą co do wielkości w Europie piekarnię, rozpoczął sprzedaż pieczywa z nowego zakładu. Pierwsze bułki do hamburgerów trafiły właśnie do klientów z segmentu HoReCa. Czytaj więcej »

  • Światowy Dzień Czekolady

    Piątek, 13 kwietnia 2018

    12 kwietnia to Światowy Dzień Czekolady. Dla podkreślenia tradycji produkcji „królowej słodyczy”, firma „Bałtyk” przygotowała obchody święta czekolady w Gdańsku, Gdyni i Włocławku oraz na Facebooku. Czytaj więcej »

  • Wspólna polityka rolna jest kluczowa. To ona decyduje o opłacalności, poziomie dochodów polskich rolników i zysku przedsiębiorstw sektora rolno-spożywczego – przekonuje Henryk Wronowski, prezes zarządu Krajowej Spółki Cukrowej. Obecnie trwają prace nad kształtem Wspólnej Polityki Rolnej po 2020 roku. Dla Polski priorytetem jest wyrównanie dopłat bezpośrednich. Tylko w ten... Czytaj więcej »

  • Żabka pożądana w biurowcach

    Czwartek, 12 kwietnia 2018

    Kompleks Spark na warszawskiej Woli, Taurus należący do kompleksu EMPARK Mokotów Business Park czy biurowiec Komandorska 12 we Wrocławiu to budynki, w których w ciągu najbliższych miesięcy zostanie otwarty sklep Żabka. Deweloperzy doceniają korzyści wynikające z obecności sklepu convenience w kompleksach biurowych, widząc ich realny wpływ na dalszą komercjalizację lokali. Czytaj więcej »

  • Whisky Live Warsaw w nowej lokalizacji

    Czwartek, 12 kwietnia 2018

    Znana jest nowa lokalizacja Whisky Live Warsaw. Tegoroczna, 5. edycja festiwalu odbędzie się w powstającym Centrum Praskim Koneser. To wyjątkowe miejsce na biznesowej i kulturalnej mapie Warszawy, nawiązujące do chlubnych tradycji polskiego gorzelnictwa. Czytaj więcej »

  • Największa polska sieć supermarketów sukcesywnie rozwija kategorię private label. Niedawno do oferty marek własnych w POLOmarkecie dołączyły gotowe zupy i sosy oraz słodycze i bakalie. Na sukces tej kategorii wpływa zresztą nie tylko szeroki wybór produktów na sklepowych pólkach, ale również ich specyfikacja i wysoka jakość. Czytaj więcej »

  • Prawie 1500 aktywnych fanów udało się zgromadzić Cykorii na swoim profilu na Facebooku Cykoria. Gotowanie Jest Proste. - Naszym celem było stworzenie miejsca łączącego ludzi wokół kuchni i nie tylko, w którym każdy znajdzie inspiracje na domowy obiad, porady dotyczące organizacji w kuchni, porozmawia z innymi Czytelnikami i przy okazji, pozna nasze produkty. Czy nam się to udało?... Czytaj więcej »

  • 25 kwietnia we Włodawie odbędzie się otwarcie Parku Handlowego Włodawa - galerii handlowej połączonej z dworcem PKS. Choć projekt ukończono w terminie, podczas realizacji inwestor musiał zmierzyć się z szeregiem problemów inwestycyjnych i finansowych, które rzucały cień na terminowe sfinalizowanie przedsięwzięcia. Rozwiązaniem okazał się fundusz hipoteczny Monument Fund,... Czytaj więcej »

  • Ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional został Wojciech Harapkiewicz – Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska. Nowe marki własne sieci hurtowni MAKRO Polska to wysokiej jakości produkty spożywcze i chemiczne oraz akcesoria dostosowane do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. Czytaj więcej »

  • Jurorzy najbardziej prestiżowego i najstarszego na świecie konkursu dedykowanego produktom spożywczym docenili jakość Soplicy. Jedna z najstarszych marek alkoholowych w Polsce zdobyła złote medale w dwóch kluczowych kategoriach – wódek smakowych i nalewek owocowych. Czytaj więcej »

  • Marka Bracia Koral z nową stroną www

    Środa, 11 kwietnia 2018

    Strona internetowa marki Bracia Koral – www.braciakoral.pl – startuje w nowej odsłonie. Oprócz prezentacji kolekcji lodów, czyli dwóch linii lodów premium – Lody Jak Dawniej i Smaki Dzieciństwa, już wkrótce będzie można znaleźć tam przepisy na wyjątkowe lodowe kompozycje oraz desery autorstwa Łukasza Konika, znanego kucharza i ambasadora marki. Podobnie jak opakowania lodów... Czytaj więcej »

  • Nowy sezon lodowy z Koralem

    Wtorek, 10 kwietnia 2018

    Sezon lodowy już tuż tuż... Razem z nim przychodzi czas na nowości. W 2018 r. PPL Koral zaprezentuje kolejny raz bardzo liczne nowe produkty zarówno pod marką Koral jak i pod marką z segmentu premium, czyli Bracia Koral. Będzie pysznie! Czytaj więcej »

  • Jak sprawdzić wiedzę i umiejętności zdobyte na uczelni z prawdziwym biznesowym wyzwaniem, z jakim na co dzień mierzą się managerowie międzynarodowego koncernu? Jak stworzyć strategię biznesową dla marki, której obroty przekraczają miliard dolarów rocznie? To tylko niektóre zadania, stojące przed uczestnikami globalnego konkursu P&G CEO Challenge. 10 kwietnia w Europejskim... Czytaj więcej »

  • Akademia Inspiracji MAKRO poszerzyła ofertę warsztatów dedykowanych branży gastronomicznej. Wśród nowych propozycji znajdują się szkolenia poświęcone m.in. nowoczesnej kuchni polskiej na lato, przyjęciom komunijnym czy smoothie i koktajlom bezalkoholowym. Czytaj więcej »

  • Lidl Polska rozszerza opiekę zdrowotną

    Poniedziałek, 09 kwietnia 2018

    W trosce o zdrowie pracowników Lidl Polska rozszerza pakiet bezpłatnej, prywatnej opieki medycznej. Od 1 kwietnia pracownicy sieci otrzymują dostęp do nowych specjalistów, szeroki pakiet zabiegów z zakresu fizjoterapii oraz 300 nowych badań diagnostycznych. Czytaj więcej »

  • Dino Polska S.A. otworzyło w I kwartale 2018 r. 25 nowych sklepów wobec 11 rok wcześniej. Na koniec marca 2018 r. sieć liczyła 800 sklepów, wobec 639 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 305,4 tys. mkw. wobec 242,7 tys. mkw. rok temu. Czytaj więcej »

  • Niemal 80 proc. polskich produktów rolno-spożywczych trafia do Unii Europejskiej. Zagrożeniem dla eksportu jest coraz silniejsze zjawisko protekcjonizmu, które obejmuje takie środki, jak liczne kontrole sanitarne, negatywne kampanie medialne czy obowiązek dodatkowych certyfikacji. Mniej więcej jedna trzecia produktów eksportowanych do krajów, które stawiają przeszkody, spotyka się z... Czytaj więcej »

  • Firma Mondi opracowała laminat z tworzyw sztucznych do gotowych torebek oraz folii FFS. Materiał w pełni nadaje się do ponownego przetworzenia w ramach istniejących systemów recyklingu, co zostało zatwierdzone pod kątem zgodności z istniejącymi przemysłowymi procesami recyklingu. Czytaj więcej »

  • Piwo Specjal oraz klub żużlowy MRGARDEN GKM Grudziądz łączą siły. Dwie wizytówki północnego regionu Polski rozpoczynają współpracę, w ramach której marka pojawi się m.in. na stadionie. Umowa została podpisana przed pierwszym meczem nowego sezonu i będzie obowiązywała przez najbliższe trzy lata. Czytaj więcej »

  • Poznaliśmy zwycięzców pierwszej edycji konkursu Wyzwanie MAKRO Chefa prowadzonego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Zdaniem jury najlepsze okazały się prace ze szkół w Żychlinie, Kluczborku oraz Wejherowie. Nagrody publiczności zdobyły natomiast zespoły z Bochni, Kluczborka i Nakła Śląskiego. W kwietniu br. rozpocznie się druga edycja konkursu. Czytaj więcej »

  • Robert Lewandowski oraz marka OSHEE zostali sponsorami reprezentacji Polski piłkarzy po amputacjach Amp Futbol. Ze wsparciem Roberta i OSHEE polscy ampfutboliści planują w tym roku sięgnąć po medale mistrzostw świata tej dyscypliny. Z tej okazji OSHEE wprowadza na rynek specjalny wariant swojego napoju izotonicznego. Czytaj więcej »

  • Carbonara – legendarna włoska pasta

    Środa, 04 kwietnia 2018

    6 kwietnia to data, którą powinien znać każdy prawdziwy miłośnik kuchni włoskiej. Tego dnia obchodzimy bowiem światowy dzień carbonary. Czytaj więcej »