Z rynku FMCG

  • Popularne youtuberki Sprytne Babki wspólnie z Warką Radler inspirują do letnich spotkań z przyjaciółmi i chwil pełnych beztroski. W dwóch filmach prezentują pomysły na piknikowe przekąski oraz orzeźwiające drinki, idealne na czas wakacyjnego relaksu. Czytaj więcej »

  • Produkty typu superfood, które mają szczególnie korzystne działanie dla zdrowia, wpisują się w modę na zdrowe żywienie. Globalny rynek superfood rośnie w trzycyfrowym tempie, a przemysł spożywczy rozszerza ofertę, żeby sprostać oczekiwaniom konsumentów. Szczególnie dobry rok ma przed sobą branża śliwki kalifornijskiej, która prognozuje zbiory sięgającej 105 tys. ton... Czytaj więcej »

  • Lody prozdrowotne coraz popularniejsze

    Poniedziałek, 26 czerwca 2017

    Na rynku przybywa lodów stworzonych dla osób z nietolerancjami i alergiami pokarmowymi. Tak zwane lody prozdrowotne są hitem ostatnich miesięcy. Czytaj więcej »

  • Milion posadzonych drzew, zajmujących obszar o powierzchni 150 hektarów, 150 km odnowionych szlaków i tysiące zaangażowanych osób. Właśnie dobiegła końca 9. edycja programu „Po stronie natury”, w ramach którego Żywiec Zdrój wraz z partnerami: Lasami Państwowymi, Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym i Fundacją Ekologiczną „Arka” sadzi drzewa dla ochrony zasobów... Czytaj więcej »

  • 1000 stacji bezprzewodowego ładowania smartfonów – taki cel do końca 2017 roku postawił sobie innowacyjny startup Powermat Polska. Firma rozpoczęła kolejny etap w strategii rozwoju na polskim rynku skupiając w najbliższym czasie uwagę na klientach indywidualnych z branży HoReCa. Czytaj więcej »

  • Przedstawiciele Grupy Cedrob – Gobarto i Cedrob Pasze, wezmą udział w wydarzeniu Dni Otwartych Drzwi – Boguchwała 2017. Podczas spotkania Gobarto, producent mięsa, przybliży swoją najnowszą inicjatywę skierowaną do rolników – Program Gobarto 500. Impreza odbędzie 24 i 25 czerwca 2017 r. w Podkarpackim Ośrodku Doradztwa Rolniczego. Czytaj więcej »

  • W tegorocznym Rankingu firm TSL Grupa DSV uplasowała się w pierwszej dziesiątce największych polskich operatorów logistycznych, zdobywając wyróżnienia zarówno za przychody, jak i dynamikę wzrostu. Czytaj więcej »

  • Ruszył Gault&Millau Tour 2017! Pierwszym przystankiem tegorocznej edycji była warszawska restauracja Signature. Po raz kolejny partnerem tego wyjątkowego cyklu wydarzeń jest sieć hurtowni MAKRO Polska, która w tym roku postanowiła zaprezentować na swoim stoisku najnowsze trendy w świecie gastronomii. Czytaj więcej »

  • Dzień pralinki

    Środa, 21 czerwca 2017

    W sobotę, 24 czerwca, swoje „święto” obchodzi pralinka. Ta wyjątkowa czekoladka uznawana jest za jeden z najbardziej wykwintnych wyrobów w historii produkcji słodyczy. Z tej okazji Fabryka Czekolady „Bałtyk”, w swoim sklepie firmowym w Gdańsku, przygotowała degustację pralinek. Czytaj więcej »

  • Gorąca kawa ze spożywczego

    Środa, 21 czerwca 2017

    Już co trzecia osoba pijąca kawę na mieście korzysta z oferty kawowej sklepów spożywczych i punktów sprzedaży. Najbardziej znaną i najczęściej odwiedzaną siecią sklepów oferujących kawę na wynos jest Żabka. Z oferty kawowej sklepów spożywczych najczęściej korzystają mężczyźni i osoby młode – do 29 roku życia – wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia. Czytaj więcej »

  • W dniu 18 czerwca 2017 roku już po raz kolejny odbył się w Wysokiem Mazowieckiem Światowy Dzień Mleka z MLEKOVITĄ. Program zgodnie z ideą zyskał mleczną odsłonę, by promować mleko i produkty mleczne wśród dzieci, młodzieży i dorosłych – impreza ma bowiem na celu zwracanie uwagi na korzyści dla zdrowia płynące z codziennego spożywania nabiału. Czytaj więcej »

  • Rośnie świadomość polskich rolników odnośnie do zasad odpowiedzialnego postępowania z odpadami. Już prawie 80 proc. prawidłowo postępuje z opakowaniami po środkach ochrony roślin. Na zwiększające się zaangażowanie rolników ogromny wpływ mają sołtysi, którzy edukują i mobilizują lokalne społeczności. Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin wyróżniło dwoje sołtysów z... Czytaj więcej »

  • Kondycja finansowa przedsiębiorstw przetwarzających mleko i produkujących sery z roku na rok jest coraz lepsza. Wpływ na to ma między innymi fakt, iż wartość sprzedaży jest znacznie wyższa od kosztów produkcji. W 2016 r. w porównaniu z rokiem 2015 w mleczarniach przetwarzających mleko i produkujących sery, zatrudniających co najmniej 10 osób, łączna wartość sprzedaży... Czytaj więcej »

  • Srebrną Nagrodę YouTube dla twórców otrzymała firma Lidl Polska za zgromadzenie 100 tysięcy subskrybentów na swoim kanale „KuchniaLidla.pl”. W październiku 2016 roku marka dokonała rewolucji na swoim profilu stawiając na nowych prowadzących oraz zmieniając dotychczasowy format video. Czytaj więcej »

  • LodyBonano dla prymusów i nie tylko

    Poniedziałek, 19 czerwca 2017

    Upragnione i wyczekane wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Dosłownie już za chwilę uczniowie odbiorą swoje świadectwa i udadzą się na zasłużony wypoczynek. Wszystkim, którzy w roku szkolnym nie próżnowali, marka LodyBonano przygotowała nie lada niespodziankę. Czytaj więcej »

  • Rodzinne pikniki Hochland

    Poniedziałek, 19 czerwca 2017

    Weekend to dla wielu czas odpoczynku. Zorganizowane 10 czerwca przez Hochland Polska pikniki rodzinne dla pracowników zakładów produkcyjnych w Kaźmierzu i Węgrowie były okazją, aby aktywnie spędzić czas na świeżym powietrzu w gronie rodziny lub znajomych. Czytaj więcej »

  • 17 czerwca 1992 roku w centrum Warszawy, w legendarnym Sezamie przy skrzyżowaniu Świętokrzyskiej i Marszałkowskiej, rozpoczęła działalność pierwsza restauracja McDonald’s w Polsce. Dziś z oferty 386 polskich lokali tej marki korzysta codziennie ponad pół miliona gości. Czytaj więcej »

  • Zakupy spożywcze przez Internet stają się coraz bardziej popularne w Polsce. Wymagają one przełamania wielu barier u konsumentów, ale korzyści są jednoznaczne: oszczędzamy czas i pieniądze. Polski Instytut Badań Jakości postanowił przyjrzeć się funkcjonowaniu supermarketów internetowych, posługując się metodologią stosowaną na dojrzałych i bardzo konkurencyjnych rynkach... Czytaj więcej »

  • O tym, że mięso drobiowe jest smaczne i zdrowe, a także idealne dla osób uprawiających sport informowali przedstawiciele branży drobiarskiej podczas sobotniego pikniku „Poznaj Dobrą Żywność” organizowanego przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza przygotowała dla uczestników nie tylko drobiowe przysmaki, ale także szereg atrakcji... Czytaj więcej »

  • PLMA Amsterdam 2017

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 2 500 wystawców z ponad 70 krajów, zarówno z branży spożywczej, jak i kosmetyczno-chemicznej. Ponad 13 000 kupców i zwiedzających z ponad 110 krajów przyjechało odwiedzić targi. Podczas targów zwiedzający otrzymywali magazyn Food from Poland – dedykowany tej edycji targów – który dostępny był zarówno na naszym stoisku targowym, w... Czytaj więcej »

  • SEOUL FOOD 2017

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    W dniach 16-19 maja br. w halach wystawienniczych KINTEX w stolicy Korei Południowej – Seulu, odbywały się międzynarodowe targi żywności SEOUL FOOD 2017. Na powierzchni ponad 75 tys. mkw. swoje produkty zaprezentowało blisko 700 wystawców z 48 krajów świata. Czytaj więcej »

  • Kiri: 110% wzrostu sprzedaży

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Kiri przekąska to pyszny topiony serek Kiri z twarożku i śmietanki z chrupiącymi paluszkami. To świetna propozycja na letnie dni wypełnione dziecięcymi aktywnościami. To doskonała przekąska będąca źródłem wapnia, tak potrzebnego w diecie dziecka. Produkt jest wspierany telewizyjną kampanią reklamową, materiałami POS oraz promocjami w sklepach, co z pewnością poprawi i tak... Czytaj więcej »

  • W 2017 roku Ekspedycja Żywiec Zdrój przyjmuje formę reality show. W ramach 6-tej już edycji Ekspedycji uczestnicy będą odkrywać drzemiącą w nich drugą naturę. Czytaj więcej »

  • W pierwszym kwartale tego roku Grupa Gobarto wypracowała 9,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto (wzrost r/r o 370%) przy przychodach wyższych niż rok wcześniej o 17,7% i wynoszących 397,7 mln zł. Przychody z eksportu wyniosły 61,7 mln zł, czyli o 54,8% więcej r/r, co dało 15,5% udział w przychodach ogółem. Zysk operacyjny Grupy osiągnął wartość 13,6 mln zł i był wyższy o... Czytaj więcej »

  • Autentycznie NAJ!

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    W tym sezonie Oranżada Hellena przygotowała dla swoich miłośników wiele atrakcji. Na rynku debiutuje żółta Oranżada Hellena w formatach impulsowych – puszce 250 ml, butelce PET 400 ml i szklanej butelce z kapslem twist-off 275 ml. Oprócz tego, 1 maja ruszył ogólnopolski konkurs konsumencki pod hasłem „NAJKONKURS! Wygraj wakacje z Oranżadą”, w którym do wygrania są cenne... Czytaj więcej »

  • Już od ponad roku rynek pracy stał się rynkiem pracownika, a nie pracodawcy. Dla handlu oznacza to, że uzupełnienie braków w zatrudnieniu staje się coraz trudniejsze, zaś koszty pracy są z miesiąca na miesiąc coraz wyższe. Czytaj więcej »

  • Ludzka twarz cyfrowej rewolucji w handlu

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Nowoczesność naszego sektora to nie tylko wielkie systemy detaliczne, operujące na wielkich powierzchniach. Przykład Polski pokazuje, że przewagi sprzedaży masowej, wspartej o wielomiliardowe budżety, infrastrukturę, zintegrowane zarządzanie, skalę i wsparcie techniczne to nie jedyna, choć bardzo ważna, ścieżka modernizacji handlu. Rewolucja technologiczna i komunikacyjna w... Czytaj więcej »

  • Jeśli karma dla psa to tylko Teo®

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Karma sucha Teo® dla dorosłych psów to polski produkt, wytworzony z wysokiej jakości składników, wzbogacony zestawem witamin i minerałów. Właściwie zbilansowana receptura karmy, opracowana pod nadzorem specjalistów, gwarantuje zdrowie i dobrą kondycję. Odpowiednio dobrana kompozycja aminokwasów wspomaga naturalną odporność, wzmacnia zęby, mięśnie i stawy oraz zapewnia... Czytaj więcej »

  • Karmi – nie za słodkie, nie za gorzkie

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    W ramach odświeżenia marki Karmi wprowadziło na rynek nowe opakowania z hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Jest to element kampanii wizerunkowej, która ma zwrócić uwagę konsumentów, że bezalkoholowe piwo Karmi jest idealne zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Uniseksowy charakter marki podkreślają nowe opakowania. Uproszczona grafika etykiet, z symbolem kłosów... Czytaj więcej »

  • AMBRA S.A. inwestuje w zakład produkcyjny

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Ponad 2 mln zł zainwestowała AMBRA S.A. w zakład produkcyjny w Biłgoraju na Lubelszczyźnie. Dzięki nowym technologiom może produkować cydr niefiltrowany i wyznaczać nowy standard polskiego cydru naturalnego. Czytaj więcej »