Z rynku FMCG

  • W dniach 25-28 luty w Warszawie odbędzie się dziesiąta edycja największych targów branży cukierniczej i lodziarskiej. Będzie to już dziesiąta edycja wydarzenia. Po raz pierwszy Debic wystąpi na stoisku pod własnym szyldem, prezentując odwiedzającym słodkie inspiracje serwowane przez uznanych cukierników. Czytaj więcej »

  • DSV Air & Sea zajęło pierwsze miejsce w tegorocznym rankingu Polskich Linii Lotniczych LOT za największą sprzedaż cargo na polskim rynku w 2017 roku. Czytaj więcej »

  • PPL Koral, największy producent lodów w Polsce i właściciel marek Koral i Bracia Koral, został wyróżniony w prestiżowym rankingu Rzeczpospolitej Najcenniejsze Polskie Marki 2017 zajmując 3 miejsce w kategorii słodycze i lody. Jest to jedyne w Polsce zestawienie, w którym według przyjętych na świecie standardów kapituła wycenia wartość oraz siłę ponad 280 znaków towarowych.... Czytaj więcej »

  • Rynek tzw. diety pudełkowej ma coraz większy udział w segmencie ecommerce. Jeden z największych graczy na polskim rynku, firma Maczfit w 2017 roku zanotowała ok 40 mln zł przychodów i liczy na 50 % wzrost w roku bieżącym. Czytaj więcej »

  • Wyjątkowe spotkanie w Water&Wine

    Środa, 21 lutego 2018

    Water&Wine to miejsce magiczne. Ulokowany pośród nałęczowskich łąk i pól, na terenie zakładu butelkującego Cisowiankę i Cisowiankę Perlage, koncept restauracyjny jest miejscem spotkań ludzi dla których jedzenie, wino i woda są życiową pasją. Czytaj więcej »

  • Pracownicy Carlsberg Polska po raz czwarty realizowali program grantowy „InicJaTyWy”, którego celem jest wspieranie społeczności lokalnych wokół trzech browarów i biura firmy. W tę edycję programu zaangażowało się 66 pracowników, którzy zrealizowali 10 autorskich projektów, przepracowując łącznie ponad 820 godzin. Czytaj więcej »

  • Rynek pracownika w Polsce stał się faktem. Zrozumiały to nawet największe sieci handlowe, które w przeszłości nie były skore do dawania podwyżek. Pod koniec ubiegłego roku Biedronka ogłosiła, że da zarobić więcej. Na odpowiedź największego konkurenta - Lidla, nie trzeba było długo czekać. Jak dowiedział się money.pl stawki płac w niemieckim dyskoncie od marca idą w... Czytaj więcej »

  • Nowa odsłona marki Odra

    Wtorek, 20 lutego 2018

    Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra, należąca do Grupy Otmuchów przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem. Czytaj więcej »

  • Przed nami druga edycja Modern Retail Forum, którego organizatorem jest Modern-Expo, lider w branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej. Tematem spotkania będzie „Nowy handel detaliczny. Trendy. Projekt. Efektywność”. Wydarzenie odbędzie się 20 lutego w KyivExpoPlaza w Kijowie w ramach międzynarodowej wystawy „Handel detaliczny”. Forum uświetni ceremonia... Czytaj więcej »

  • FM Logistic w porozumieniu z jednym ze swoich klientów, firmą Carrefour, realizuje projekt, którego celem jest usprawnienie procesów związanych z obsługą klienta oraz wyeliminowaniem potencjalnych strat w całym łańcuchu realizowanych dostaw. W projekcie wykorzystywane są narzędzia Lean Management, m.in. wspólne warsztaty, gry symulacyjne oraz grupy zadaniowe. To już kolejny tego... Czytaj więcej »

  • Po raz drugi z rzędu międzynarodowa organizacja not-for-profit CDP wyróżniła Nestlé za przeciwdziałanie zmianom klimatycznym. Spośród 3300 firm wyróżniono 58. Według raportu „The Global Supply Chain”, Nestlé znalazło się w ścisłej czołówce 2% podmiotów, które kształtują swoją działalność w oparciu o szacunek dla naszej planety. Czytaj więcej »

  • Coraz wyższa świadomość konsumencka narzuca producentom żywności dbałość o wysoką jakość produktów. Z konkurencją wygrywają ci, którzy te trendy rozumieją i dostarczają konsumentom artykuły spożywcze oparte na naturalnych składnikach. Czytaj więcej »

  • Green Caffè Nero to nie tylko mistrzowska kawa, ale też smaczne jedzenie przygotowywane w wyjątkowy sposób. Dla nas ważne są wysokiej jakości składniki pochodzące od sprawdzonych i zaufanych dostawców, ich naturalny smak, świeżość i różnorodność. Ręcznie przygotowujemy jedzenie i dbamy o jego bezpieczeństwo. Obserwujemy jak zmieniają się potrzeby naszych klientów, którzy... Czytaj więcej »

  • 31 stycznia br tyski producent serków topionych zdobył kolejne godło Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”, promującego wysokiej jakości produkty spożywcze dostępne na krajowym rynku. Certyfikat jakości i tytuł TOP PRODUKT przyznano za masło klarowane w kubeczku 200g. Sertop ma powód do dumy, bowiem wyróżnienia te nadawane są wyłącznie produktom, którym... Czytaj więcej »

  • E-commerce to trend, który zarówno na polskim jak i zagranicznym rynku posiada sporo miejsca do zagospodarowania. Pomimo przybywających w Polsce sklepów online okazuje się, że klienci z sektora FMCG potrzebują czasu, aby przekonać się do tej formy zakupów. Z raportu firmy Nielsen wynika, że kluczem do e-commerce jest zrozumienie złożoności i dynamiki komunikacji omnichannel. Czytaj więcej »

  • Zielona siła chlorelli w walce ze smogiem

    Poniedziałek, 12 lutego 2018

    Smog - według danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) zanieczyszczenia powietrza zabijają co roku 6,5 mln ludzi na całym świecie. Jak szacuje Europejska Agencja Środowiska w Polsce jest to blisko 50 tys. osób rocznie. Czy można temu zapobiec i jak radzić sobie z problemem smogu? Istnieje zielona siła, która może nas wspomóc w tej walce. Czytaj więcej »

  • Raport Zrównoważonego Rozwoju Grupy Carlsberg za 2017 r. prezentuje postępy w realizacji nowej strategii Together Towards ZERO. Najważniejsze efekty działań podjętych przez Grupę w 2017 r. to redukcja emisji dwutlenku węgla o 16 proc. oraz zużycia wody o 6 proc. w porównaniu do 2015 r. Całkowicie wyeliminowano pozyskiwanie energii z węgla w dziewięciu browarach w Chinach. Czytaj więcej »

  • Stawki żywieniowe dla pacjentów w szpitalach – które ustalają kierownicy poszczególnych podmiotów leczniczych – wynoszą w większości placówek w Polsce 5 zł dziennie. To zbyt niska kwota dla osób wymagających wzmocnienia organizmu w chorobie czy po zabiegach. Niepokojące jest także, że rosną ceny energii, paliwa i żywności – a stawka żywieniowa jest cały czas na tym... Czytaj więcej »

  • Polscy sportowcy walczą o medale w Korei Południowej, a krajowe firmy – o tamtejszych konsumentów. W ciągu 11 miesięcy 2017 roku wartość eksportu produktów rolno-spożywczych wzrosła o blisko 50 proc., jednak na tle innych rynków wymiana handlowa jest jednak stosunkowo niewielka. Przyczyną mogą być różne gusta kulinarne – oceniają analitycy BGŻ BNP Paribas. Polacy jedzą... Czytaj więcej »

  • 10. lutego w Nowym Targu fani biegów będą mogli spróbować swoich sił podczas V edycji Icebug Winter Trail. Dzień później na amatorów sportowych emocji czeka Bieg Walentynkowy organizowany przez Stowarzyszenie „I Ty Możesz Być Wielki”. To już kolejny rok, kiedy marka TEEKANNE wspiera obie imprezy. Czytaj więcej »

  • Lutowy Mikser Kulinarny był pierwszym spotkaniem z cyklu Szef dla Młodych Talentów z deserami w roli głównej. Na ponad 200 uczniów szkół gastronomicznych z całej Polski czekał pokaz kulinarny Michała Kleibera z Callebaut, a także prelekcje Agaty Wojdy i Matiasa Glusmana. Czytaj więcej »

  • Tłusty czwartek zwykle kojarzy się nam z objadaniem się lukrowanymi pączkami oraz faworkami z dużą ilością cukru pudru. Niektórzy chcą jednak przestrzegać tradycji tylko częściowo i mają ochotę zjeść tego dnia coś innego, nierzadko mniej kalorycznego. Możliwości są różne. Czytaj więcej »

  • Firma PepsiCo ogłosiła dzisiaj przedłużenie umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA na kolejne trzy lata. Kontrakt obejmuje sześć wiodących światowych marek PepsiCo, w tym Pepsi®, Pepsi MAX®, Lay’s i Gatorade, które pozostaną oficjalnymi markami wspierającymi rozgrywki klubowe aż do Finału Ligi Mistrzów w 2021 roku. Czytaj więcej »

  • Polska jest istotnym producentem warzyw i owoców w skali Europy. W 2016 w Unii Europejskiej produkcja owoców wyniosła 39,5 mln ton (według nieostatecznych danych AMI – Agrarmarkt Informations-Gesellschaft mbH), gdzie udział Polski stanowi 4,6 mln (wzrost o 14,7% względem roku poprzedniego). Polska umocniła się też na pozycji największego w UE producenta zagęszczonych soków... Czytaj więcej »

  • World Whiskies Awards to jedno z najbardziej wyczekiwanych przez producentów i entuzjastów whisky wydarzeń na świecie. Od 2007 roku, spośród kilku tysięcy zgłaszanych alkoholi, jury konkursowe wybiera najlepsze trunki w dwóch grupach kategorii – Whisky Taste (smak) i Whisky Design (wzornictwo). W gronie jurorów ponownie znalazł się Polak. Czytaj więcej »

  • Od 10-go lutego na antenie telewizji Polsat emitowany będzie nowy program kulinarny „Makaronowy zawrót głowy”. Wszystkie przepisy wykorzystane w programie będą oparte na bezglutenowym makaronie kukurydzianym marki Sotelli. „Makaronowy zawrót głowy” to pierwszy format Polsatu, gdzie lokowane są produkty tej marki. Czytaj więcej »

  • Uroczysta gala XXIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu „Rolnik – Farmer Roku” odbyła się 2 lutego 2018 r. w Warszawie. Kapituła konkursu wyłoniła dziesięciu laureatów w pięciu kategoriach. Zwycięzcy otrzymali tytuł „Rolnika – Farmera Roku 2017” i statuetkę „Złotego Jabłka”. Czytaj więcej »

  • Jak przygotować się do kuracji sokowej?

    Poniedziałek, 05 lutego 2018

    Dieta oparta na świeżo wyciskanych sokach to dobry sposób na szybkie dostarczenie dużej dawki witamin, minerałów i innych substancji prozdrowotnych, które nie tylko wpłyną na nasz stan zdrowia, ale również i samopoczucie. Głównym zadaniem kuracji sokowej jest oczyszczenie organizmu z toksyn, przyspieszenie metabolizmu, zrzucenie kilku zbędnych kilogramów oraz ułatwienie zmiany... Czytaj więcej »

  • Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła już 200 produktów nowych marek własnych dedykowanych specjalistom w gastronomii: MAKRO Chef i MAKRO Professional. Do końca 2018 roku w ofercie pojawi się jeszcze kilkaset innych produktów tych marek oraz dodatkowo kilkanaście indeksów firmowanych najnowszą marką sieci – MAKRO Premium. Czytaj więcej »

  • Firma ARGO – Słodycze z Łańcuta zaprezentowała swoje wyroby na targach ISM SWEETS and SNACKS 2018 – dorocznej, międzynarodowej imprezie spożywczej. Podczas targów o uwagę konsumentów zabiegało ponad 1660 wystawców z całego świata. Czytaj więcej »