Hurt

Dobra cena – dobre zyski

Piątek, 10 sierpnia 2012 HURT & DETAL Nr 8 (78) / 2012 (Hurt i Detal)
Właściwie dobrany asortyment w sklepie to połowa sukcesu, na drugą składają się zakupy, oczywiście te w dobrych cenach. Na rynku działa wiele hurtowni, postanowiliśmy przyjrzeć się MAKRO Cash and Carry i „Polityce cenowej”, dzięki której na detalistów czeka wiele korzyści. Jakich? Przede wszystkim cenowych!

Czym jest nowa polityka cenowa MAKRO? To bardzo interesujący program skierowany do klientów MAKRO, obejmujący hale MAKRO oraz MAKRO Punkty znajdujące się na terenie w całej Polski. Jest to np. gwarancja najniższych cen oferowanych na rynku i atrakcyjny system bonusowy. Skąd ta pewność? MAKRO porównuje swoje ceny z ofertą innych sieci Cash and Carry i hurtowni oraz – co jest niezwykle istotne – z cenami w sklepach wielkopowierzchniowych i w dyskontach działających na lokalnym rynku. I na tej podstawie przygotowywana jest oferta produktów objętych promocją (wyraźnie oznakowanych zarówno na półkach w halach sieci, jak i w gazetkach: Najniższa Cena Gwarantowana). Promocje trwają po dwa tygodnie. W każdym kolejnym cyklu nowe produkty można kupić w najlepszych cenach na rynku.

Współpracę z MAKRO i korzyści z „Polityki cenowej” zachwala Małgorzata Bogusiewicz, właścicielka sklepu ODIDO, która swoją przygodę z handlem rozpoczęła w 2009 roku, sklep pod logo ODIDO prowadzi od kwietnia 2011 roku. Wcześniej związana była z inną siecią, dużym i ważnym graczem na rynku, jednak – jak podkreśla pani Małgorzata – obiecywane super warunki współpracy okazały się jedynie obietnicami bez pokrycia. Przejście do MAKRO było strzałem w dziesiątkę dla detalistki! „Współpraca z MAKRO układa się bardzo dobrze, sieć daje fajne rabaty, dba o klienta, inwestuje w jego sklep – w moim została zmieniona wizualizacja, aranżacja wnętrza. MAKRO interesuje się swoimi klientami, nie zostawia ich samym sobie, co niezwykle poprawia jakość i komfort pracy” – zapewnia Małgorzata Bogusiewicz i podkreśla, że zaopatrzenie w MAKRO to nie tylko wygoda zakupów, ale i bardzo korzystne warunki cenowe.

„Polityka cenowa” to dla detalistki gwarancja najniższej ceny. „Program ten sprawdza się w praktyce i prawdą jest to, że ceny promocyjne są faktycznie niższe, aniżeli w konkurencyjnych punktach handlowych. Również ważne jest to, że produkty objęte promocją wyraźnie są oznakowane, co znacznie ułatwia robienie zakupów. Współpracę z MAKRO szczerze polecam wszystkim detalistom, kilku moich znajomych, za namową moją i mojego męża, przeszło do MAKRO i bardzo chwalą sobie współpracę!” – zachęca nasza rozmówczyni.

Pięć filarów „Polityki cenowej”

Najniższa Cena Gwarantowana

Produktów oznaczonych tym znakiem klient nigdzie nie znajdzie taniej! A jeśli jednak znajdzie, MAKRO zwróci różnicę w cenie pomiędzy produktem objętym gwarancją, a tym samym znalezionym tego samego dnia u konkurencji w niższej cenie. Gwarancją objęte są wybrane produkty.

Kontrola Ceny Konkurencji

MAKRO co tydzień porównuje ceny z innymi sieciami Cash and Carry oraz hurtowniami na lokalnym rynku. Sieć dba o to, aby jej ceny półkowe były zawsze atrakcyjniejsze niż u konkurencji.

Hurtem Taniej

Kupując większe opakowanie, klient płaci mniej za sztukę. Warto pamiętać, że w MAKRO wiele produktów oferowanych jest w poręcznych, a nawet jednostkowych opakowaniach. Sieć dba również o to, aby i one były w najlepszych cenach.

Codziennie Najniższa Cena

W wielu kategoriach artykułów przemysłowych można kupić w MAKRO produkt w najniższej cenie na rynku. Nie zawsze jest to produkt znanej marki, ale zawsze w jakości porównywalnej z towarami z wyższej półki.

Nowy System Bonusowy

Od 2 do 5% rabatu na zakupy w MAKRO! I to wyliczanego od razu, na każdej fakturze. Wysokość premii zależy wyłącznie od klienta i tego, ile wydał w poprzednim miesiącu. Informacje o tym, ile można zaoszczędzić dzięki Nowemu Systemowi Bonusowemu, znajdują się w regulaminie w DOK oraz na www.makro.pl.

(maj)

tagi: Makro , ODIDO , zaopatrzenie , hurtowanie ,