1494 wystawców z 64 krajów na powierzchni blisko 110 000 mkw. zaprezentowało najnowsze trendy w przemyśle cukierniczym, podczas 41 edycji międzynarodowych targów słodyczy ISM w Kolonii (Niemcy), które odbyły się w dniach 30.01-2.02 br. Według organizatorów, tegoroczne targi ISM w Kolonii odwiedziło około 32 000 osób związanych z branżą słodyczy ze 150 krajów. Ponad 64% odwiedzających przyjechało do Kolonii z zagranicy.
W targach uczestniczyły firmy z Polski (52), które aktywnie promowały rodzime produkty. Polscy producenci słodyczy lokowali swoje stoiska samodzielnie, lub na „wyspach” grupujących kilku wystawców. Samodzielne stanowiska dawały możliwość zaprezentowania oferty handlowej na znacznie większych powierzchniach i w innych halach targowych. Wybierane były przez duże polskie firmy, jak lubelska Solidarność, Mieszko, czy Wawel. Tradycyjnie już nasza redakcja towarzyszyła polskim wystawcom, zapewniając odwiedzającym specjalnie przygotowany na targi ISM najnowszy numer magazyn Food from Poland.
Magazyn był aktywnie kolportowany wprost do rąk odwiedzających targi kupców z całego świata oraz poprzez stanowiska prasy handlowej znajdujące się poza halami. Każdy z polskich wystawców miał również możliwość zapoznania się z tematyką bieżącego numeru. Nasze stoisko prasowe zlokalizowane w hali 11.1 stało się również fachowym punktem informacyjnym dla odwiedzających targi – zarówno na temat polskich producentów, jak i rynku słodyczy w Polsce.
Następna, 42 edycja targów ISM w Kolonii zaplanowano na termin: 29.01-01.02.2012 r.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.