Z rynku FMCG

Jägermeister wspiera zajawkowiczów w akcji „Kto jäg nie My”

Poniedziałek, 09 grudnia 2019
Jägermeister inauguruje kolejną edycję akcji dla młodych twórców. W tym roku, kultowa marka alkoholu we współpracy z artystami i twórcami młodego pokolenia, wspiera wszystkich, dla których najważniejsza jest pasja, determinacja i dążenie do perfekcji.
Projekt „Kto jäg nie My” promuje i wspiera młode, utalentowane osoby, które rozwijają swoje zainteresowania, jednocześnie inspirując innych i zarażając ich swoją pasją. To właśnie tacy zajawkowicze tworzą już od lat stado Łowców. W tej edycji projektu marka Jägermeister zaprosiła do współpracy troje wyjątkowych twórców, działających na zupełnie różnych polach szeroko rozumianej sztuki. Są to: fotografka Kasia Mikołowicz, projektant mody Łukasz Pączkowski, znany jako Zulu Kuki oraz Jędrzej Kowalski, DJ tworzący jako Kovvalsky. Mimo wielu różnic, łączą ich wspólne cechy – pasja, przywiązanie do własnych zasad, determinacja i talent. To właśnie do takich osób skierowany jest projekt „Kto jäg nie My”, w ramach którego marka organizuje specjalny konkurs.

Jägermeister to nie tylko najlepsze i najgłośniejsze imprezy. Marka w swoim DNA ma też zaszytą pasję i determinację w dążeniu do określonego celu. To właśnie tych cech szukamy u osób, które chcemy zaprosić do naszego stada – mówi Piotr Wojtowicz, Brand Manager marki Jägermeister. Aby zachęcić ludzi do podzielenia się z nami swoją pasją, startujemy z konkursem w ramach akcji „Kto jäg nie My”. W celu wzięcia udziału, wystarczy zgłosić się poprzez specjalną zakładkę na stronie www.jagermeister.pl, przesłać nam próbkę autorskiej twórczości i przekonać nas do swojej pasji. Dla najlepszych przewidzieliśmy atrakcyjne nagrody, m.in. profesjonalną sesję zdjęciową i promocję najciekawszych twórców w naszych kanałach społecznościowych. Wierzymy, że wśród młodych, polskich artystów uda nam się znaleźć prawdziwych zajawkowiczów, którzy zasilą szeregi stada Jägermeistera.

Akcja promowana będzie filmem stworzonym we współpracy ze wspomnianymi wcześniej twórcami, czyli DSCLL, Zulu Kuki i Kovvalskym, pokazując całą trójkę w ich naturalnym środowisku, przy pracy nad kolejnymi, wyjątkowymi projektami. Konkurs w ramach projektu „Kto jäg nie My” startuje już 9 grudnia. Zgłoszenia, poprzez stronę www.jagermeister.pl, uczestnicy przesyłać będą mogli do 19 stycznia.

Jägermeister to unikalny alkohol o mocy 35%, wytwarzany od ponad 100 lat według tej samej receptury objętej ścisłą tajemnicą. Podczas produkcji przechodzi aż przez 383 punkty kontroli jakości, następnie leżakując przez dwanaście miesięcy w dębowych beczkach. Za charakterystyczny smak odpowiada niezwykła kompozycja 56 naturalnych składników (m.in. ziół, owoców, kwiatów, korzeni), która na długo pozostaje w pamięci. Jägermeister najlepiej smakuje podawany w formie mocno zmrożonych shotów.



tagi: Jägermeister , „Kto jäg nie My” ,