Kampanie i Promocje

Próbki od Herbapolu w salonikach Kolportera

Wtorek, 12 listopada 2019
Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
W ramach akcji rozdawane będą dwa rodzaje próbek – zielona herbata z truskawką i graviolą oraz zielona herbata z limonką i mandarynką. Otrzymają je klienci kupujący wybrane produkty z oferty saloników Kolportera.

–  To kolejna tzw. akcja samplingowa realizowana w naszej sieci. W tego typu promocjach producenci i dostawcy dystrybuują za naszym pośrednictwem próbki swoich produktów, czyli sample.  Klienci mogą przetestować dany produkt i zdecydować czy sięgną po niego ponownie. Producenci natomiast testują na szerokiej grupie wszelkiego rodzaju nowości, budując jednocześnie swój pozytywny wizerunek – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży w Kolporterze. – W ciągu roku realizujemy średnio kilkanaście tego typu akcji, z różnymi dostawcami i producentami. Po raz pierwszy współpracujemy w tym zakresie z Herbapolem, ale mamy nadzieję, że będziemy rozwijać nasze wspólne działania – dodaje.

Akcja, która rozpoczęła się 4 listopada, jest realizowana w 200 salonikach w całej Polsce.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 800 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób.



tagi: Herbapol, saloniki Kolportera,