Z rynku FMCG

Słodycze „Pszczółki” na stacjach LOTOS

Wtorek, 12 listopada 2019
Fabryka Cukierków „Pszczółka” rozpoczęła współpracę z Grupą LOTOS S.A. Słodycze można już kupić na kilkudziesięciu stacjach paliwowych koncernu z Gdańska, zlokalizowanych na terenie Polski.
- Nawiązanie współpracy z Grupą LOTOS to potwierdzenie wysokiej jakości naszych słodyczy.  To także przykład na dobre relacje pomiędzy dwoma polskimi firmami, gdyż „Pszczółka”, jako jedna z nielicznych na rynku słodyczy, należy w 100 proc. do polskiego kapitału, Krajowej Spółki Cukrowej. Cenne jest dla nas poparcie Zarządu Grupy Lotos w zakresie wspierania polskich firm. – mówi Robert Rudnicki, prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o.

Na początek słodycze z logo „Pszczółki” pojawiły się na 30 stacjach należących do Grupy LOTOS S.A. Warto dodać, że cukierki z lubelskiej fabryki, która należy do najnowocześniejszych w Europie, można także kupić na stacjach ORLENU oraz punktach Poczty Polskiej. Wkrótce pojawią się także w placówkach RUCH S.A.



tagi: Fabryka Cukierków „Pszczółka”, słodycze, LOTOS,