Na potrzeby działań komunikacyjnych przygotowana została
30-sekundowa reklama telewizyjna, emitowana m.in. w TVN i kanałach tematycznych tej stacji. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające standardowe działania w tym kanale. Kampania prowadzona jest także w internecie – wykorzystywane kanały to przede wszystkim YouTube, Facebook, Instagram, IplaTV oraz komunikacja mailingowa.
Działania digital składają się z dwóch części, które są objęte nowym szyldem komunikacyjnym – „Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka”. Pierwsza skupia się na komunikacji o udoskonalonej formule NUTRIflor Expert, a druga koncentruje się na wzmocnionym pozycjonowaniu marki Bebiko 2. Kampania promująca nową odsłonę mlek z formułą NUTRIflor Expert realizowana jest także w kanale medycznym oraz punktach sprzedaży. Wspierana jest także aktywnościami z zakresu public relations.
Nowe opakowania produktów zaprojektowała agencja Huddleston. Za produkcję i kreację reklamy TV oraz KV odpowiada BETC, za planowanie mediów w TV i prasie – MediaCom, a za realizację video i foto do kampanii digitalowej – Metka Studio. Koncepcję video oraz kreacje social media opracował VML, natomiast za przygotowanie reformatów do kampanii display odpowiedzialna jest agencja Czart. Zakupem mediów i optymalizacją kampanii digital zajmuje się K2 Precise. Do aktualizacji wszystkich materiałów marki Bebiko 2 zaangażowane zostały Hiagencja i MSU Publishing. Działania PR prowadzi Alert Media Communications.
Bebiko 2 z udoskonaloną, dobrze tolerowaną
3 formułą NUTRIflor Expert dba o szczęście małych brzuszków. To kompletna kompozycja
4 składników odżywczych, która zgodnie z przepisami została teraz wzbogacona o kwas DHA
5, ważny dla rozwoju mózgu i wzroku, aby jeszcze lepiej wspierać prawidłowy rozwój dziecka
6.
Ważna informacja: Karmienie piersią jest najwłaściwszym sposobem żywienia niemowlęcia i powinno być kontynuowane tak długo jak to możliwe.
* Na podstawie testu Bebiko 2 zrealizowanego przez IQS Sp. z o.o., lipiec 2019, N=242 matki dzieci 7-12 mies., użytkowniczki marki.
** Jak polscy rodzice (Millenialsi) definiują szczęśliwe dzieciństwo? Badanie przeprowadzone przez agencję badawczą IQS na zlecenie marki Bebiko 2 w lipcu 2019 roku. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI na grupie 523 rodziców dzieci w wieku 0-3 lata.
3 Na podstawie testu Bebiko 2 zrealizowanego przez IQS Sp. z o.o., lipiec 2019, N=242 matki dzieci 7-12 mies., użytkowniczki marki.
4 Zgodnie z przepisami prawa.
5 Zgodnie z przepisami prawa.
6 Korzystne działanie występuje, gdy wraz z urozmaiconą dieta dziecko spożywa 100mg DHA dziennie.