Advertisement

Kampanie i Promocje

Humor i luz w jesiennej kampanii Kurczaka Sielskiego od SuperDrob

Wtorek, 01 października 2019
SuperDrob S.A. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych oraz w popularnych serwisach internetowych, gdzie promowana będzie linia Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków.
Główną oś kampanii stanowią spoty emitowane w ogólnopolskich stacjach TVN, Polsat oraz TVP, gdzie Kurczak Sielski prezentowany będzie w ciepłym, rodzinnym kontekście. Emisja zaplanowana jest w terminach 1-20 października oraz 4-17 listopada.

Nowością jest kampania internetowa z elementami humoru i luzu, promująca produkty z linii Kurczaka Sielskiego w krótkich filmach video.

- Kampania Kurczaka Sielskiego opatrzona hasztagiem #SielskieZycie to dawka humoru i pomysłów na połączenie relaksu i dobrego jedzenia. Poprzez sielski lifestyle przedstawiamy wysokiej jakości wędliny oraz gotowe dania do piekarnika z Kurczaka Sielskiego. Promujemy #SielskieZycie rozumiane jako dystans i czas dla siebie oraz mądre żywieniowe wybory. Dzięki sielskim produktom konsumenci mogą zaoszczędzić czas i przeznaczyć go na odpoczynek w gronie najbliższych – mówi Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A.

Kurczak Sielski zagości tej jesieni w serwisie YouTube przy popularnych treściach, poświęconych tematyce kulinarnej i lifestylowej, a także w portalach WP, Onet oraz Interia. Akcja zostanie dodatkowo wsparta banerami emitowanymi w sieci reklamowej Google.

Wspierająca kampania online potrwa od 1 października do 30 listopada br.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ONE House oraz agencja GPD. 

SuperDrob S.A. jest jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce, z rocznymi przychodami ok. 1,5 mld zł. Ponad połowę produkcji firma kieruje na rynki zagraniczne –  głównie do krajów UE, ale także do Chin i Japonii, co czyni ją liderem eksportu w polskiej branży drobiarskiej. SuperDrob S.A. jest obecny na rynku od 26 lat i zatrudnia blisko 3000 osób. Główne zakłady firmy znajdują się w Karczewie pod Warszawą, w Łodzi oraz w Lublinie. 

Od 2017 r. SuperDrob S.A. współpracuje z tajlandzkim Charoen Pokphand Foods (CPF) – światowym liderem w branży rolno-spożywczej. Partnerstwo z CPF pozwala na aktywne uczestnictwo w konsolidacji polskiego rynku mięsnego i paszowego.




tagi: kampanii Kurczaka Sielskiego, SuperDrob,