Kampanie i Promocje

Najnowsze Danonki BIO o smakach maliny i gruszki

Poniedziałek, 30 września 2019
Każdy rodzic ze szczególną troską dba o swoje dzieci, wybierając dla nich tylko to, co najlepsze. Wyjątkowo ważna jest jakość produktów spożywczych przeznaczonych dla dzieci. Rodzice zwracają również coraz większą uwagę na ich skład i pochodzenie. Już nie tylko wybierają warzywa zamiast słodyczy lub chipsów, ale coraz częściej szukają produktów BIO, czyli najprościej mówiąc - ekologicznych.
Najnowsze Danonki BIO są po prostu BIO – tylko pyszny owocowy smak i krótka lista składników! Zawarte w Danonkach BIO składniki BIO: jogurt naturalny, przecier z owoców oraz cukier trzcinowy - powstają w zgodzie z zasadami obowiązującymi dla ekologicznych upraw i hodowli. Danonki BIO stworzone, aby zwiększać zróżnicowanie dziecięcej diety są dostępne w dwóch owocowych smakach – maliny i gruszki. Wygodne, nowoczesne opakowanie – saszetka - sprawia, że produkt można spożyć nawet do 6 godzin po wyjęciu z lodówki, dzięki czemu Danonki BIO mogą stać się nieodłącznym towarzyszem każdej dziecięcej wyprawy.

“Danonki BIO to odpowiedź na zapotrzebowanie naszych konsumentów, sięgających po wartościowe przekąski, zawierające dosłownie kilka składników. Zależało nam na tym, aby stworzyć wyjątkowy produkt dla dzieci, dlatego postawiliśmy na prosty skład i wykorzystanie składników z certyfikatami BIO – mówi starszy kierownik marki Natalia Brewczyńska. – Mamy nadzieję, że Danonki BIO spotkają się z uznaniem rodziców i, przede wszystkim, posmakują dzieciom”.

Najnowsza kampania obejmuje TVC, działania shopperowe, digitalowe, współpracę z influencerami i PR. Kampanię przygotowała Agencja VMLY&R, za zakup mediów odpowiadają MediaCom i K2. Autorką ilustracji do animacji i materiałów promocyjnych wykorzystywanych w kampanii jest Martyna Wójcik – Śmierska.




tagi: Danonki BIO , produkty spożywcze , słodycze , kampania ,