Z rynku FMCG

ZPC Brześć zmieni składy swoich flagowych produktów

Środa, 18 września 2019
ZPC Brześć, rodzinny producent słodyczy i przekąsek, zapowiada zmiany w składzie swoich flagowych produktów z ciasta ptysiowego. Firma – odpowiadając na trendy rynkowe oraz oczekiwania klientów – wyeliminuje z receptury słomki oraz groszku ptysiowego składniki, które mogą budzić wątpliwości konsumentów, stawiając na prosty, naturalny skład.
Przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego koncentruje się na produkcji tradycyjnych wyrobów cukierniczych, opartych na domowych recepturach. Flagowe produkty marki Brześć z ciasta ptysiowego mają krótkie, proste składy i pozbawione są konserwantów. Firma idzie jednak o krok dalej i zapowiada modyfikację receptury wszystkich trzech wariantów słomek ptysiowych (słomka ptysiowa z cukrem, z nasionami oraz z cynamonem) oraz groszku ptysiowego, rezygnując ze zbędnych bądź budzących wątpliwości składników. Ze składu wspomnianych produktów zostanie wyeliminowany olej palmowy oraz substancje spulchniające. Pierwszym produktem, który jeszcze w tym roku pojawi się na rynku w nowej odsłonie będzie wizytówka firmy, czyli słomka ptysiowa z cukrem. Jej skład będzie ograniczał się jedynie do jaj, mąki, oleju rzepakowego, cukru oraz soli.

– Jako producent słodyczy musimy reagować na zmieniające się trendy rynkowe, dostosowując swoje wyroby do preferencji coraz bardziej wymagających konsumentów. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie budować naszą przewagę konkurencyjną. Jednocześnie, bierzemy pod uwagę wspólną odpowiedzialność za ochronę środowiska. Stąd decyzja o stopniowej eliminacji oleju palmowego z naszych produktów – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w ZPC Brześć.

Słodycze i przekąski marki Brześć są dostępne w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak: Biedronka, Tesco, Lewiatan, Dino czy POLOmarket, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych ihurtowniach spożywczych na terenie całego kraju. Wyroby firmy Brześć z ciasta ptysiowego trafiają ponadto na kilka kontynentów. W ostatnim czasie firma rozwija współpracę eksportową m.in. z krajami Bliskiego Wschodu oraz w Azji Południowo-Wschodniej. Więcej informacji na temat firmy oraz jej produktów można znaleźć na stronie www.brzesc.pl.



tagi: ZPC Brześć, produkty, søodycze, przekąski,