Wywiady

Trzy pytania do Eweliny Łukasiak, Junior Communication Managera w firmie Stock Polska

Wtorek, 17 września 2019 Autor: Monika Kociubińska, HURT & DETAL Nr 09/163. Wrzesień 2019
Trzy pytania do Eweliny Łukasiak, Junior Communication Managera w firmie Stock Polska kieruje Monika Kociubińska.
Jakie są trendy na rynku alkoholi?

Prowadzenie skutecznych działań na rynku alkoholi wymaga ciągłego doskonalenia oferty, reagowania na zmiany i odpowiadania na potrzeby konsumentów. Widocznym trendem, utrzymującym się już od pewnego czasu jest premiumizacja – Polacy coraz częściej wybierają alkohole z wyższej półki, stawiając przede wszystkim na jakość produktu i jego wyjątkowy smak. Przejawia się to również w obszarze packagingu – opakowania i etykiety charakteryzuje minimalizm i wyjątkowy design. Rośnie również popularność trunków kolorowych oraz tych o mniejszej zawartości alkoholu. Konsumenci chętniej eksperymentują – są otwarci na nowe, niekonwencjonalne warianty smakowe oraz innowacyjne formaty. Jednocześnie są coraz bardziej świadomi – zwracają uwagę na to, jakie wartości reprezentują marki i jakie benefity emocjonalne oferują.

Innowacyjną propozycją tego lata jest Lubelska Soda. Jak tę nowość odebrali konsumenci?

Rzeczywiście Lubelska Soda jest produktem rewolucyjnym na polskim rynku. Do momentu naszej letniej premiery, połączenie gazowanego formatu z zachowaniem wysokiego woltażu nie istniało. Wygodny format 200 ml i cytrusowe kultowe smaki – Cytryna i Pomarańcza sprawiają, że Soda jest idealną propozycją dla wszystkich spragnionych orzeźwienia w upalne dni. To właśnie z myślą o nich, latem dedykowany Lubelskiej Sodzie Musssbus ruszył w trasę po najbardziej wakacyjnych miejscach w Polsce.

Ze względu na niespotykany jak dotąd format trunku, zainteresowanie konsumentów było bardzo duże. Naszą nowość przetestowało kilka tysięcy osób.

Czy w najbliższym czasie firma planuje rozszerzenie portfolio?

Rozwój i stałe dążenie do doskonalenia naszego portfolio jest jedną z głównych zasad przyświecających działaniom Stock Spirits Group. Chcąc angażować konsumentów, zapraszamy ich do świata naszych marek – organizujemy konkursy i aktywacje konsumenckie. Na początku sierpnia wystartowała aktywacja „Stock Prestige Abu Dhabi” z konkursem konsumenckim, w którym co tydzień można wygrać 150 przedpremierowych butelek Stock Prestige, a nagrodą główną jest wyjazd na Grand Prix do Abu Dhabi dla dwóch osób. Na liście naszych najbliższych planów jest również rozszerzenie marki Żołądkowa. Nowy produkt będzie poniekąd nawiązaniem do korzeni marki, stanowiąc idealną propozycję dla koneserów prawdziwego smaku.


tagi: Ewelina Łukasiak, Stock Polska,