Wiadomości

Żabka zapowiada otwarcie 6000 sklepu i zakończenie modernizacji wszystkich placówek

Piątek, 13 września 2019
Mijają trzy lata od uruchomienia pierwszego sklepu Żabka w nowym formacie. Jest to jeden z największych remodelingów w skali Europy, którego zakończenie planowane jest już w II połowie 2020 roku. Dziś sieć Żabka to innowacyjny i podążający za potrzebami klientów format sklepów, który przyciągnął do placówek 30 proc. więcej nowych klientów. Do końca roku sieć będzie liczyć 6000 sklepów.
Trzy lata temu Żabka ogłosiła koncepcję nowego formatu sklepów, odpowiadającego oczekiwaniom współczesnego konsumenta i realizującego wizję nowoczesnego convenience. Od tego momentu konsekwentnie dostosowuje istniejące punkty sieci do nowych standardów. Żabki zmieniają identyfikację wizualną, wyposażenie sklepów, asortyment, układ produktów, pakiet usług dodatkowych, system franczyzowy oraz komunikację w placówkach. Dziś z odmienionym logo z uśmiechem działa już 4694 spośród 5817 placówek. Sklepy funkcjonujące do tej pory pod marką Freshmarket zostaną przekształcone do nowego formatu Żabki. To sprawi, że cała sieć będzie funkcjonować pod jednym, wspólnym logo.

– Dynamika rozwoju, przy wsparciu sztucznej inteligencji pomagającej w wyszukiwaniu optymalnych lokalizacji dla naszych sklepów, daje nam możliwość przekroczenia jeszcze w tym roku liczby 6000 placówek. Z satysfakcją mogę powiedzieć, że zdecydowana większość sklepów funkcjonuje już w nowym formacie, a w II połowie roku 2020 wszystkie sklepy będą funkcjonować z uśmiechniętym logo – mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska sp. z o.o.

tagi: Żabka , modernizacje , innowacje , nowe , placówki , sklepy , Tomasz , Suchański , format ,