Z rynku FMCG

Redberry planuje rozwój sieci

Piątek, 06 września 2019
Redberry, lider segmentu mrożonych jogurtów w Polsce planuje rozszerzenie działalności o wprowadzenie do kolejnych lokali konceptu Hummus Love. Są to pierwsze tego typu restauracje w Polsce, które powstały w centrach handlowych. W tym celu zostaną przeprojektowane dotychczasowe wyspy i bary sokowe, które będą swoich klientów zachęcały również do spożywana dań na bazie hummusu. Zmieni się nie tylko koncepcja biznesowa, ale również wizualna.
Koncept mrożonych jogurtów i barów sokowych ma ogromny potencjał biznesowy. Znajduje się w najlepszych lokalizacjach w galeriach handlowych. W przeważającej mierze tego typu punkty wzbogacone są również o inne propozycje w menu’’tzw. zdrowe przekąski’’, które zapewniają różnorodność, ale przede wszystkim dostępność przez cały rok. Mogą to być przekąski „super food”, mixgranole czy też zestawy śniadaniowe/lunchowe. Obok nich pojawi się hummus, który jest hitem gastronomicznym. Takie lokale znajdziemy już w centrach handlowych jak Złote Tarasy czy Blue City w Warszawie.

Zdecydowaliśmy się na to połączenie, ponieważ wegetariańska kuchnia jest pełna zdrowia, kolorów, natury, oryginalnych połączeń smakowych. Doskonale wpisuje się w naszą filozofię, jaką jest przede wszystkim zdrowe odżywianie oraz czerpanie radości z jedzenia. Wprowadza-jąc nowy koncept do naszych wysp musimy je całkowicie przeprojektować. Przy okazji od-świeżyliśmy również aranżację lokali pod kątem wizualnym. Są nowoczesne, a elementy wy-posażenia głównie drewniane – mówi Urszula Baranowska, specjalista ds. żywienia Redber-ry. W Redberry, jak i Hummus Love wszystkie potrawy są przygotowywane na oczach gości – podsumowuje.

Redberry, to lider w branży, który posiada obecnie 12 punktów w 5 największych miastach w Polsce. Znajdują się w prestiżowych i popularnych lokalizacjach w centrach handlowych. Marka na rynku z powodzeniem funkcjonuje od 2011 roku. Działalność pod znanym szyldem jest możliwa również na zasadach franczyzy. Idąc krok dalej franczyzobiorcy mogą zaintere-sować się również posiadaniem restauracji Hummus Love. Możliwe jest połączenie obu kon-ceptów.

Do tej pory marka rozwijała się w postaci wysp w centrach handlowych. Planuje również otworzenie lokali poza tego typu obiektami.



tagi: Redberry , rozwój sieci ,