Redberry, lider segmentu mrożonych jogurtów w Polsce planuje rozszerzenie działalności o wprowadzenie do kolejnych lokali konceptu Hummus Love. Są to pierwsze tego typu restauracje w Polsce, które powstały w centrach handlowych. W tym celu zostaną przeprojektowane dotychczasowe wyspy i bary sokowe, które będą swoich klientów zachęcały również do spożywana dań na bazie hummusu. Zmieni się nie tylko koncepcja biznesowa, ale również wizualna.
Koncept mrożonych jogurtów i barów sokowych ma ogromny potencjał biznesowy. Znajduje się w najlepszych lokalizacjach w galeriach handlowych. W przeważającej mierze tego typu punkty wzbogacone są również o inne propozycje w menu’’tzw. zdrowe przekąski’’, które zapewniają różnorodność, ale przede wszystkim dostępność przez cały rok. Mogą to być przekąski „super food”, mixgranole czy też zestawy śniadaniowe/lunchowe. Obok nich pojawi się hummus, który jest hitem gastronomicznym. Takie lokale znajdziemy już w centrach handlowych jak Złote Tarasy czy Blue City w Warszawie.
Zdecydowaliśmy się na to połączenie, ponieważ wegetariańska kuchnia jest pełna zdrowia, kolorów, natury, oryginalnych połączeń smakowych. Doskonale wpisuje się w naszą filozofię, jaką jest przede wszystkim zdrowe odżywianie oraz czerpanie radości z jedzenia. Wprowadza-jąc nowy koncept do naszych wysp musimy je całkowicie przeprojektować. Przy okazji od-świeżyliśmy również aranżację lokali pod kątem wizualnym. Są nowoczesne, a elementy wy-posażenia głównie drewniane – mówi Urszula Baranowska, specjalista ds. żywienia Redber-ry. W Redberry, jak i Hummus Love wszystkie potrawy są przygotowywane na oczach gości – podsumowuje.
Redberry, to lider w branży, który posiada obecnie 12 punktów w 5 największych miastach w Polsce. Znajdują się w prestiżowych i popularnych lokalizacjach w centrach handlowych. Marka na rynku z powodzeniem funkcjonuje od 2011 roku. Działalność pod znanym szyldem jest możliwa również na zasadach franczyzy. Idąc krok dalej franczyzobiorcy mogą zaintere-sować się również posiadaniem restauracji Hummus Love. Możliwe jest połączenie obu kon-ceptów.
Do tej pory marka rozwijała się w postaci wysp w centrach handlowych. Planuje również otworzenie lokali poza tego typu obiektami.
DHL i New York University Stern School of Business...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.