Od sierpnia b.r. zespół przedstawicieli handlowych reprezentujących trzy firm, w podziale na trzy regiony rozpoczął pracę mającą na celu budowę dystrybucji zdrowych przekąsek DayUp, produktów superfoods do gotowania Purella Superfoods z ambasadorem marki Anią Starmach, batonów BeRAW z Ewą Chodakowską oraz soków i napojów marki Bracia Sadownicy.
„Oprócz oczywistych celów biznesowych projektu „Dobre jedzenie, lepsze życie” chcemy zmieniać oblicze kategorii, w których konkurujemy. Naszym celem jest zapewnienie wszystkim konsumentom szerokiej dostępności naszych produktów, również w małych, lokalnych sklepach. Wierzymy, że każdy zasługuje na produkty spożywcze najwyższej jakości” – mówi Krzysztof Trznadel, Channel Sales Manager z Arteta Sp. z o.o.
Projekt organizowany jest w modelu out-sourcing’u sił sprzedaży. Przedstawiciele handlowi sprzedawać będą produkty ze wspólnej oferty trzech producentów obejmującej aż 6 komplementarnych kategorii produktowych: alternatywy produktów nabiałowych (jogurty owocowe, desery i serki homogenizowane), produktów śniadaniowych, wody, przypraw i dodatków kulinarnych, batonów i zdrowych przekąsek oraz tłoczonych soków nie z koncentratu i napojów bez cukru. Wspólnym mianownikiem wszystkich produktów są takie atrybuty jak: transparentne i czyste składy, naturalne składniki, brak dodanego cukru, bezpieczeństwo i wygoda.
„Chcemy propagować dobrą żywność, która nie jest ulepszana, konserwowana, czy dodatkowo słodzona. Proste rozwiązania są najlepsze, tak jak nasze zasady. Dlatego połączyliśmy nasze siły.” – mówi Dawid Błaszczyk dyrektor marketingu Bracia Sadownicy.
Jest to pionierski projekt tego typu w segmencie tzw. zdrowej żywności.
„Chcemy udowodnić, że również w kanale tradycyjnym można sprzedawać najwyższej jakości, wartościowe produkty spożywcze. Dlatego zapraszamy do współpracy najważniejszych dystrybutorów rynku tradycyjnego w Polsce. Wierzymy, że każda zmiana zaczyna się od drobnych, codziennych wyborów. Wystarczy sięgnąć po produkty z naszej oferty, aby już dziś zacząć zmieniać swoją rzeczywistość na lepszą.” – podsumowuje Artur Gajewski dyrektor marketingu Purella.
Aktualnie wciąż kompletowany jest zespół handlowców i poszukiwani są kandydaci z całej Polski.
Więcej informacji o projekcie „Dobre jedzenie, lepsze życie” można uzyskać kontaktując się z Arturem Gajewskim dyrektorem Marketingu Purella. W celu nawiązania współpracy handlowej lub podjęcia pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego można kontaktować się poprzez adres mailowy:
rekrutacja@arteta.pl.