Rozmowy niefiltrowane

Tydzień „resetu”

Czwartek, 18 lipca 2019 HURT & DETAL Nr 07/161. Lipiec 2019
Każdy potrzebuje wakacji. U mnie wygląda to tak, że planujemy rodzinnie „tydzień resetu”. I od wielu lat wybieramy w tym celu – to samo miejsce. Sklepem opiekują się wtedy rodzice i mój brat. Nie ma możliwości, by interes został bez opieki choć na chwilę. Zawsze kogoś angażujemy. Oczywiście czuwam przy telefonie, by w razie nagłej potrzeby móc zareagować. Oczywiście zawsze staram się znaleźć chwilę wytchnienia. Mimo, że jestem pod telefonem to przynajmniej nie muszę pilnie nigdzie wyjechać i załatwiać służbowych spraw, bo wiem, że ktoś na miejscu się tym zajmie. Najbardziej wypoczywamy nad polskim morzem. Wspieramy tych, którzy pracują u nas i chcą zarobić na swoje wczasy, a robimy to z wielką radością.
Sabina Kijewska
Właścicielka sklepu w Bydgoszczy



tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,