Advertisement

Nowości

O… Dobre. Pewne. Twoje! z nowymi lodami

Środa, 10 lipca 2019
Należąca do Polskiej Grupy Supermarketów, marka O… Dobre. Pewne. Twoje! wprowadziła do sklepów Top Market, Delica i Minuta8 nowe lody na patyku oraz sandwiche lodowe, poszerzając tym samym portfolio lodów marki własnej.
Do tej pory marka O… Dobre. Pewne. Twoje! mogła pochwalić się wyrobami lodowymi o smaku waniliowym, czekoladowym i truskawkowym, w rodzinnych, jednolitrowych opakowaniach. W zeszłym roku dołączyły do nich popularne rożki w takich samych wariantach smakowych.
 
W czerwcu asortyment marki własnej Polskiej Grupy Supermarketów poszerzył się o sandwiche lodowe w wafelku o smaku truskawkowo-waniliowo-czekoladowym oraz waniliowe lody na patyku z kawałkami migdałów, oblane chrupiącą, mleczną czekoladą premium.
 
- Segment lodów należy w Polsce do jednego z najdynamiczniej rozwijających się w branży spożywczej. Konsumenci są coraz bardziej otwarci na nowe smaki i coraz więcej wydają na lody. Oczekujemy dalszych wzrostów, w szczególności w kategorii premium. – mówi Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy PGS.
 
Z badania Instytutu Kantar Public wynika, że dla 63 proc. Polaków lody kojarzą się z latem i wakacjami, a dla blisko 30 proc. – z dzieciństwem. Wśród lodów królują te o smaku śmietankowym (37 proc.), natomiast około 20% Polaków wybiera lody owocowe i czekoladowe. Przeciętnie Polacy zjadają ponad 4 litry lodów rocznie, choć ich popularność – również na dłuższe i cieplejsze lato – rośnie. W Europie liderami pod względem spożycia lodów są Finowie, konsumujący około 14,2 l rocznie!



tagi: Polska Grupa Supermarketów, O… Dobre. Pewne. Twoje!, Top Market, Delica, Minuta8, lody na patyku, sandwiche lodowe,