Advertisement

Kampanie i Promocje

Ruszyła letnia kampania „Salatino w moim tempie”

Wtorek, 09 lipca 2019
Pod hasłem „Salatino w moim tempie” rozpoczęła się letnia kampania reklamowa sałatek rybnych Salatino, należących do polskiej marki Graal. Promuje ona innowacyjną linię zdrowych posiłków dla osób aktywnych. Działaniom promocyjnym w sklepach towarzyszy silna kampania w głównych stacjach telewizyjnych, w internecie oraz w prasie.
Celem kampanii „Salatino w moim tempie” jest wsparcie promocyjne dwóch linii sałatek rybnych na bazie tuńczyka: Salatino, których naturalny skład jest odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego konsumenta. Druga linia promowana w kampanii to limitowana seria Salatino ProAge – sałatki z ziołowymi dodatkami funkcjonalnymi, stworzone z myślą o potrzebach kobiet w określonych grupach wiekowych. Salatino ProAge (20+,30+,40+) otrzymało wyróżnienie międzynarodowej agencji badawczej Mintel za najbardziej innowacyjny koncept wśród żywności z dodatkami funkcjonalnymi w skali światowej. Wyróżnienie to zostało przyznane w kwietniu 2019.

Kampania telewizyjna „Salatino w moim tempie” realizowana jest za pomocą spotów 15”. Scenariusze reklam są żartobliwym ukłonem w stronę sytuacji, w których potrzebujemy szybko zjeść coś smacznego i zdrowego. Reklama TV dodatkowo zawiera przekaz, że idea Salatino jest czymś więcej niż opowieścią marketingową – to posiłek, który autentycznie może zachwycić smakiem i składem.

Zadaniem przyjętej komunikacji w letniej kampanii Salatino jest wzmocnienie wizerunku kategorii sałatek rybnych jako zdrowych, gotowych posiłków dla każdej kobiety. Filozofia Salatino to podkreślenie walorów kulinarnych i prozdrowotnych sałatek na bazie tuńczyka, a w przypadku Salatino ProAge – również właściwości funkcjonalnych. Salatino to także wygoda i szybkość, dobrze wpisująca się w trend convenience. Hasło kampanii „Salatino w moim tempie” ma zwrócić uwagę na fakt, że sałatki rybne w formie, w jakiej proponuje je Salatino, pasują do różnorodnych stylów życia i do kobiet z różnym potrzebami dietetycznymi.

Tutaj zobaczysz SPOT TV 15” Salatino
Tutaj zobaczysz SPOT TV 15” Salatino Pro-Age

Kampania „Salatino w moim tempie” ma łączyć cele biznesowe i wizerunkowe – mówi Wojciech Szejna, dyrektor ds. rozwoju i marketingu Grupy Graal. Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii wracamy ze zdwojoną siłą by jeszcze mocnej wspierać zarówno markę Salatino, jak i idee wygodnego posiłku dla kobiet dbających o formę i witalność.  Kampania ma charakter 360 stopni i będzie realizowana w lipcu i sierpniu, ponieważ czas letni jest idealnym momentem dla tego typu dań. Spoty TV emitowane będą w ogólnopolskich stacjach: TVN, Polsat, TVP oraz w stacjach tematycznych. W digitalu promocja Salatino będzie widoczna wszędzie tam gdzie jest nasz konsument – będziemy mu towarzyszyć o każdej porze dnia.

Informacje o Salatino: https://salatino.pl



tagi: letnia kampania, „Salatino w moim tempie”,