Po hawajsku lub po azjatycku – SEKO S.A., polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego, pokazuje kolejne rybne nowości. Tym razem jest to jedyny taki produkt na rynku – zapiekana makrela w dwóch smakach.
Wersja po azjatycku jest pikantniejsza w porównaniu do wersji hawajskiej. Produkty są w opakowaniach 200 g.
– Na rynku nie było jeszcze opiekanej makreli w sosie warzywnym, więc badając gusta naszych Klientów zdecydowaliśmy się na wprowadzenie takiego produktu – mówi Kazimierz Kustra, Prezes SEKO S.A. – Oba smaki są idealne dla konsumentów szukających urozmaicenia i przede wszystkim nie mają konserwantów.
Ceny oscylują wokół 3-3,50 zł za opakowanie. Makrele są dostępne dla klientów m.in. Netto, Stokrotki oraz w sklepach detalicznych na terenie całego kraju.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.