Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich
prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi.
Czy masz ukończone 18 lat i prowadzisz działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi?
Spiżarnia Dworska w nowych smakach. Polska wódka debiutuje również w Wielkiej Brytanii.
Czwartek, 04 lipca 2019
W maju Polska Grupa Supermarketów wprowadziła nową wódkę klasy mid-premium – Spiżarnię Dworską. Długo oczekiwany debiut marki własnej alkoholu wysokoprocentowego zapowiadany był przez Grupę jeszcze w zeszłym roku. Dziś Spiżarnia Dworska dostępna jest m.in. w sieci sklepów Top Market, Minuta8 oraz wybranych sklepach w Wielkiej Brytanii. W czerwcu ofertę poszerzyły wódki smakowe.
W maju na sklepowych półkach sieci partnerskich Polskiej Grupy Supermarketów zagościła Spiżarnia Dworska, czyli nowa marka wódki należąca do Grupy. Zgodnie z filozofią firmy, wódka została wyprodukowana w Polsce z najwyższej jakości polskich zbóż. Konkurować będzie w segmencie mid-premium, w cenach nieprzekraczających 25 zł za 0,5 l.
- W naszych działaniach staramy się kierować zasadą patriotyzmu ekonomicznego. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla gospodarki jest wsparcie rodzimych producentów, dlatego naszym klientom oferujemy możliwie największy asortyment polskich produktów – podkreśla Michał Sadecki, prezes PGS.
Spiżarnia Dworska opakowana jest w designerską butelkę o prostokątnym kształcie oraz czarno-srebrną etykietę podkreślającą wyrazistość i charakterność trunku. Opakowanie zwracać ma uwagę zarówno klientów polskich jak i angielskich sklepów – na początku czerwca wódka zadebiutowała również na rynku brytyjskim, gdzie zabiegać będzie o gusta klientów wybranych delikatesów z polską żywnością.
- Polski klient, który szuka rodzimych produktów kieruje się tradycją polską, choć cena jest bardzo istotnym czynnikiem decydującym o zakupie. Spiżarnia Dworska to wysokogatunkowa, wyprodukowana w Polsce wódka z polskich zbóż, konkurująca w ramach segmentu mid-premium – podkreśla Michał Sadecki.
W czerwcu w sklepach należących do PGS pojawiły się również wersje smakowe Spiżarni Dworskiej. W butelkach o pojemności 0,1 i 0,2 litra dostępna jest wódka cytrynowa, gruszkowa, malonowa i wiśniowa. Jak wskazują przedstawiciele Polskiej Grupy Supermarketów, wódki smakowe stanowią istotną kategorię alkoholi mocnych i posiadają nawet 30% udziału w rynku.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.