Personalia

LOTTE Wedel stawia na rozwój – zmiany w HR

Środa, 03 lipca 2019
Do działu personalnego LOTTE Wedel dołączyły nowe osoby. Eliza Jarmołowicz objęła stanowisko Kierownika Rozwoju Organizacji i zarządza zespołem, do którego dołączyły również: Ewa Sokolik jako Kierownik Rekrutacji oraz Agata Mechlińska jako Kierownik Szkoleń.
W związku z nową strategią oraz podążającą za nią zmianą kultury organizacyjnej, LOTTE Wedel stawia na nowe, przyszłościowe kompetencje, zarówno w zespole HR, jak i w całej organizacji. Firma powołała do życia dedykowany zespół odpowiedzialny za zmianę postaw, sposobów myślenia, komunikowania się i działania, oraz kompleksowe podejście do pozyskiwania i rozwijania talentów.
 
Eliza Jarmołowicz w maju objęła stanowisko Kierownika Rozwoju Organizacji. Kieruje obszarami zarządzania talentami i sukcesją, rozwojem i wynikami pracy, rekrutacją oraz procesem zmiany kultury organizacyjnej. Posiada wieloletnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w różnych obszarach HR. Przed dołączeniem do LOTTE Wedel była HR Business Partnerem, tworzyła Centrum Usług Wspólnych dla grupy KBC w Polsce, zarządzała talentami, rozwojem i kulturą na Europę Środkową w Avon Cosmetics. Pomiędzy tymi doświadczeniami prowadziła własną działalność gospodarczą wspierając firmy w różnych aspektach rozwoju ich organizacji.
 
Ewa Sokolik jako Kierownik Rekrutacji od maja jest odpowiedzialna w LOTTE Wedel za całokształt procesów związanych z pozyskiwaniem nowych pracowników. Karierę zawodową zaczynała w agencji doradztwa personalnego, a następnie realizowała procesy rekrutacyjne w TP S.A. Pracowała także w TNT Express International (międzynarodowej firmie kurierskiej należącej do grupy FedEx), gdzie koordynowała zespół rekrutacji. Wcześniej jako HR Manager w ING Banku Śląskim zarządzała procesami rekrutacji i employer brandingu oraz uczestniczyła w wielu projektach HR, mających na celu podniesienie efektywności biznesowej.
 
Agata Mechlińska dołączyła do firmy w czerwcu, obejmując stanowisko Kierownika Szkoleń. Zajmuje się obszarami związanymi z projektowaniem, wdrażaniem i zarządzaniem programami rozwojowymi i szkoleniami oraz wprowadzeniem procesu zarządzania rozwojem w organizacji.  Agata Mechlińska posiada długoletnie doświadczenie w tym zakresie – przed dołączeniem do zespołu LOTTE Wedel pełniła funkcję Training Senior Managera w Sephora Polska, gdzie odpowiadała za budowanie strategii szkoleń, zarządzała programami rozwoju talentów, uczestniczyła w procesach budowania standardów obsługi klientów oraz nowych struktur operacyjnych wspierających rozwój organizacji.
 
Dyrektorem HR i Administracji w LOTTE Wedel jest Inga Pyd, która jednocześnie zasiada w Zarządzie firmy.


tagi: LOTTE Wedel, HR,