Z rynku FMCG

„Dziel się uśmiechem” z Orbit

Wtorek, 25 czerwca 2019 HURT & DETAL Nr 06/160. Czerwiec 2019
Marka Orbit intensywnie angażuje się w działania poświęcone edukacji w zakresie dbania o higienę jamy ustnej. Kluczowym przekazem marki są „4 proste kroki dla zdrowych i czystych zębów” uwzględniające m.in. korzyści płynące z żucia po posiłku bezcukrowej gumy. Dzięki realizowanemu w polskich szkołach programowi „Dziel się Uśmiechem” Orbit już od 6 lat zwraca uwagę na problem próchnicy wśród dzieci i pomaga najmłodszym nauczyć się, jak prawidłowo dbać o zdrowy i piękny uśmiech. Marka dociera również do profesjonalistów z branży stomatologicznej – w tym roku Orbit był obecny na targach Krakdent czy łódzkiej konferencji Asysdent.




tagi: „Dziel się uśmiechem” , Orbit ,