Advertisement

Wiadomości

Hochland Polska od 25 lat

Poniedziałek, 24 czerwca 2019
2019 rok jest dla Hochland Polska rokiem szczególnym. Firma obchodzi jubileusz 25 lat obecności na polskim rynku i z tej okazji przygotowała wyjątkowe aktywności dla konsumentów, partnerów biznesowych i pracowników. Ćwierć wieku Hochland na polskim rynku stało się również okazją do niezwykłego spotkania dwóch prezesów spółki – Jana Glacela, pierwszego Prezesa Hochland w Polsce, z obecnym Prezesem - Piotrem Knauerem. Prezesi rozmawiali m.in. na temat zmieniającego się biznesu, wielkiej pasji i historii budowania od 25 lat pozycji lidera rynku w kategorii serów.
Hochland – świat pełen wartości

Firma Hochland Polska od początku istnienia jest wierna swoim wartościom, dbając o najwyższą jakość i smak produktów. Dzięki temu cieszy się ogromnym zaufaniem konsumentów i zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera rynkowego w kategorii serów. Między innymi o tym, jak długą drogę przebyła firma, by znaleźć się w dzisiejszym miejscu, rozmawiali Prezesi Hochland Polska – Jan Glacel i Piotr Knauer.

Jan Glacel, pierwszy Prezes Hochland Polska, ze wzruszeniem wspominał czasy początków działalności firmy w latach 90. 25 lat temu został obdarzony zaufaniem przez Grupę Hochland, która powierzyła mu zadanie stworzenia oddziału na polskim rynku. Krok po kroku, dzięki ciężkiej pracy - zapoznawał Polaków ze smakiem serów Hochland i budował sieć dystrybucji. W Polsce wszystko trzeba było stworzyć od podstaw – znaleźć działkę, zebrać grupę zaangażowanych pracowników, hurtowników, przygotować produkcję. W 1995 roku w Kaźmierzu pod Poznaniem uruchomiono pierwszy zakład produkcyjny, który funkcjonuje do dziś. Podczas rozmowy Prezes Glacel wspomniał, że jego ulubionym produktem od lat są sery kremowe – to właśnie one jako pierwsze przekonały Polaków do marki Hochland, otwierając drogę innym kategoriom serów. W ślad za pierwszymi sukcesami, Hochland stworzył m.in. puszyste sery twarogowe Almette, które obecnie są najlepiej sprzedającymi się serkami twarogowymi w Polsce.

Trzy lata temu stery biznesu stworzonego przez Jana Glacela przejął Piotr Knauer – obecny Prezes Hochland Polska. Podkreśla on, że dziś Polska stanowi dla Grupy Hochland drugi co do znaczenia rynek. Jest także jednym z trzech rynków, na których Hochland jest liderem w kategorii serów.  Podczas rozmowy Prezes Knauer nie ukrywał dumy z prowadzenia biznesu z tak wielkimi tradycjami, który stale umacnia swoją pozycję. W ciągu ostatnich lat udało się nie tylko zachować i rozwinąć to, co od lat budujemy w Hochland, ale zapewnić temu biznesowi i wszystkim jego pracownikom w Polsce stabilną i pomyślną perspektywę. – powiedział Prezes.

Prezes Knauer zdradził również, co według niego stanowi o sukcesie rynkowym firmy Hochland Polska: To ludzie. Jeśli uda nam się sprawić, by poczuli się odpowiedzialni za swoją firmę i by mieli przestrzeń do realizacji swoich ambicji i talentów - reszta przyjdzie sama.

Tradycje, które warto pielęgnować

Hochland Polska hołduje tradycjom, które łączą pracowników i partnerów biznesowych, tworząc jedyną w swoim rodzaju atmosferę wspólnoty i odpowiedzialnego, nowoczesnego biznesu. Już na poczatku roku, z okazji jubileuszu 25 lat na polskim rynku, Hochland przygotował unikatową edycję kalendarza firmowego, do którego dołączony jest symbol pomyślności – czterolistna koniczyna. W tym roku kalendarz wypełniły zdjęcia wykonane przez pracowników, wyłonione w konkursie firmowym, którego motywem przewodnim było oczywiście 25 lat Hochland w Polsce.

Hochland Polska do świętowania zaprasza nie tylko pracowników, lecz także partnerów biznesowych. Dla wszystkich pracowników zorganizowana zostałą wyjątkowa gala urodzinowa. Poprzedził ją biznesowy event – Kolacja Mistrzów, która był okazją do spotkania partnerów związanych z firmą od początków jej istnienia.

W 25. rocznicę obecności na polskim rynku, firma przygotowała także nie lada atrakcje dla konsumentów. Miłośnicy serów Hochland mogli wziąć udział w wielkiej loterii urodzinowej - To jest Pyszne od 25 lat, której rozstrzygnięcie miało miejsce w połowie kwietnia. Do wygrania były spektakularne nagrody – 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne.

Wyjątkowy czas – wyjątkowe projekty

Świętując tak szczególną rocznicę, Hochland Polska zaangażował się w unikatowy projekt, stając się mecenasem albumu White&Black Macieja Fiszera – wybitnego polskiego fotografa. Ten pionierski, ekskluzywnie wydany album poświęcony jest w całości życiu krów i pysznemu mleku, które od nich otrzymujemy. Znaleźć w nim można 144 zdjęcia w formie monografii, a przygotowany został w ponad 100 gospodarstwach dostawców mleka dla Hochland. Stanowi swoiste podziękowanie złożone wszystkim ludziom, którzy hodują te zwierzęta, dbając o ich dobrostan – to również dzięki nim Hochland może oferować konsumentom tak doskonałe produkty. Sery, które od 25 lat goszczą w polskich domach i niezmiennie zachwycają smakiem i jakością.



tagi: Hochland Polska, jubileusz, 25 lat, rynek, sprzedaż, konsument,