Advertisement

Rozmowy niefiltrowane

Męskie zakupy

Piątek, 31 maja 2019 HURT & DETAL Nr 05/159. Maj 2019
Klientów mamy bardzo różnych. Czasami mężczyzna nie potrafi odróżnić koperku od pora. Mylą im się nazwy. Jednak są też tacy, którzy orientują się bardziej od kobiet. To też zależy od tego jaką rolę pełnią w domu. Czasami kobiety mają większą trudność w dokonywaniu zakupów niż mężczyźni. Powiedziałabym nawet, że u nas jest przewaga mężczyzn wśród klientów. I wcale nie jest tak, że zazwyczaj wybierają podstawowe towary. Są to również kompletne zakupy wszystkich produktów dla całej rodziny. Poza tym podejrzewamy, że żony nie lubią robić śniadań mężom. Sporo panów w porannych godzinach dokonuje zakupów u nas na szybkie śniadanie. Kupują wędlinę na plasterki. Podejrzewamy, że kobiety chcą usamodzielnić mężczyzn, żeby radzili sobie w każdej sytuacji.
Urszula Piotrowska
Kierowniczka sklepu w Warszawie




tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,