Kampanie i Promocje

Bez dodatku cukru, słodzików i barwników – H2Owoc w nowej kampanii Tymbarku

Poniedziałek, 20 maja 2019
Proste rozwiązania potrafią zaskakiwać! Tak jak prosty skład napojów H2Owoc – bez dodatku cukru, słodzików i barwników – zaskoczył bohaterów spotu telewizyjnego Tymbarku. W nowej kampanii 360 marka podkreśla, że innowacyjna linia napojów bez dodatku cukru to wyjątkowo prosty i zdrowy sposób na orzeźwienie.
Tymbark H2Owoc to dobrze znane napoje, szczególnie lubiane za swój maksymalnie prosty skład. Linia H2Owoc spełnia oczekiwania współczesnych konsumentów – wychodzi naprzeciw aktualnym trendom i udowadnia, że doskonały smak może iść w parze z prostą, zdrowo pomyślaną formą.

Marka w humorystyczny sposób przypomina o zaletach napojów H2Owoc w spocie telewizyjnym. Połączenie wody z sokiem owocowym to idealny sposób na letnie orzeźwienie – bez dodatku cukru, słodzików i barwników.

Szeroka kampania Tymbarku oprócz telewizji obejmuje również działania digital – na Facebooku i Instagramie, na YouTube i w serwisach VOD. Dodatkowo komunikacja H2Owoc będzie widoczna w wielu formach w przestrzeniach miejskich – na ekranach bankomatów Euronet oraz w postaci billboardów, citylightów i reklam na autobusach w największych miastach w Polsce. Napoje H2Owoc będą promowane również dzięki kreatywnej współpracy z popularnymi twórcami na Instagramie.

Zachęcamy do obejrzenia spotu: www.youtube.com/watch?v=0VOjQ3uVI-c
Agencja reklamowa odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji spotu TV: Bardzo
Dom mediowy: Starcom



tagi: H2Owoc, kampania, Tymbark,