Kampanie i Promocje

Hochland w akcji „Dwie godziny dla Rodziny”

Poniedziałek, 06 maja 2019
Akcja „Dwie godziny dla Rodziny” to kampania społeczna na rzecz głębokich relacji rodzinnych, aby być razem, a nie obok siebie i jednocześnie jeden z głównych programów Fundacji Humanites, której misją jest świadomy, szczęśliwy i społecznie wrażliwy człowiek. Hochland od kilku lat aktywnie uczestniczy w akcji „Dwie godziny dla Rodziny”.
Wspierając rozwój jednostki i liderów wartości, fundacja Humanites wspiera rozwój społeczeństwa oraz jego transformację w obliczu globalnych trendów. Chce tworzyć takie środowisko w domu, pracy, w szkole, mediach, aby każdy człowiek miał przestrzeń do rozwoju swojego potencjału, w oparciu o poczucie własnej wartości, wewnętrzny kompas, miłość i wrażliwość społeczną. W wymiarze globalnym akcja przeciwdziała kryzysowi więzi, ma działanie profilaktyczne. Realizowana przez pracodawców na całym świecie jest symbolem integracji życia zawodowego i prywatnego w myśl hasła: „Mamy jedno życie w wielu rolach”.

„Dwie Godziny dla Rodziny” to akcja, która pozwala zatrzymać się i zastanowić nad jakością  relacji z najbliższymi, przyjrzeć sobie. Przeprowadzone badania pokazują, że silne i głębokie relacje z rodziną i przyjaciółmi są warunkiem szczęścia i rozwoju. W 2019 roku nowa odsłona akcji, której finał  zaplanoway jest na połowę maja,  realizowana jest pod hasłem “Czym są małe / duże podróże?”. Pracownicy Hochland Polska z ogromnym zaangażowaniem wykonują postawione w ramach tegorocznej akcji zadania, bo przecież rodzina jest najważniejsza! – tłumaczy Jacek Wyrzykiewicz, PR & Markerting Services Manager w Hochland Polska.

Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.



tagi: Hochland , Dwie godziny dla Rodziny , kampania społeczna ,