Z rynku FMCG

Klienci Green Caffè Nero mogą już odwiedzać kolejne lokale w Krakowie i Warszawie

Wtorek, 16 kwietnia 2019
Green Caffè Nero systematycznie zwiększa zasięg, docierając do coraz szerszej grupy klientów. Otwarte niedawno w Krakowie i Warszawie kawiarnie to odpowiednio 66. i 67. lokal tej niezwykle popularnej w Polsce marki, oferującej najlepszą kawę i ciasta, świeże desery oraz domową atmosferę. Green Caffè Nero umacnia swoją pozycję rynkową, potwierdzając silne zaangażowanie w rozwój i stałe poszerzanie zasięgu działań, czego dowodem jest też zdobyta po raz drugi z rzędu nagroda SCF Retalier’s Awards w kategorii F&B Expansion.
Czwarty lokal Green Caffè Nero w Krakowie znajduje się przy ulicy Rakowickiej 15A, w niedalekiej odległości od Uniwersytetu Ekonomicznego i Parku Strzeleckiego. Wystrój wnętrza był jednym z priorytetów w procesie projektowania – w przypadku tej kawiarni mamy do czynienia z połączeniem industrialnych w stylu, betonowych ścian i sufitów z drewnianym, pięknie rzeźbionym barem. Przytulności dodaje także drewniana podłoga łączona z posadzką w biało-czarne romby. Całości dopełniają zarówno industrialne, jak i nowoczesne lampy, wygodne meble, a także atrakcyjne grafiki na ścianach.

Nowo otwarta kawiarnia o użytkowej powierzchni ponad 150 mkw., oferuje łącznie 88 miejsc siedzących. Dodatkowo, kawiarnia dysponuje ogródkiem, w którym goście mogą cieszyć się chwilą dla siebie przy aromatycznej kawie. Będą oni mogli tu przyjemnie spędzić czas z przyjaciółmi lub znaleźć odpowiednie miejsce do pracy, nauki czy spotkań biznesowych.

– Bardzo cieszy nas fakt, że mogliśmy otworzyć nasz kolejny lokal w Krakowie, mieście znanym z kultury picia kawy. Pierwszy „kafehauz” w królewskim mieście został otwarty na początku lat siedemdziesiątych XVIII w. jako specjalność oferujący kawę „po polsku”, tj. „tęgą” kawę z grubym kożuchem. Z mieszkańcami Krakowa chcemy dzielić się naszym zamiłowaniem do kawy i świeżego, domowego jedzenia – powiedziała Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Warszawski lokal natomiast zlokalizowany jest w CH Skorosze, w dzielnicy Ursus. Goście centrum handlowego znajdą w nim wytchnienie po trudach zakupów, relaksując się przy kawie i na miejscu przygotowanej bagietce lub domowym cieście w przytulnym wnętrzu w ciepłych odcieni czerwieni, brązu i fioletu – wszystko po to, aby poczuli się jak u siebie w domu.

– Wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i stale poszukujemy nowych, atrakcyjnych lokalizacji do otwarć kolejnych lokali. Naszym celem jest udostępnianie wysokiej jakości miejsc spotkań przy kawie, gdzie można znaleźć chwilę wytchnienia, refleksji, popracować z laptopem – czyli drugiego domu – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Jesteśmy zadowoleni z faktu, że nasze starania o zapewnienie gościom jak najwyższego standardu są doceniane. Niedawno mieliśmy przyjemność otrzymania drugi rok z rzędu nagrody SCF Retalier’s Awards w kategorii F&B (Food&Beverage) Expansion – nagród, które trafiają do „najlepszych sieci handlowych oraz osób, które tworzą nową rzeczywistość retailu w Polsce”.



tagi: Green Caffè Nero , strategia rozwoju , nowe placówki handlowe ,