Z rynku FMCG

Newbridge rozwija ofertę swoich centrów

Wtorek, 09 kwietnia 2019
Ofertę centrów handlowych należących do Newbridge Poland czeka sporo zmian. Tylko w marcu firma podpisała aż 8 umów najmu. Nowe marki pojawią się w CH Czyżyny w Krakowie oraz w CH Bielawy w Toruniu. Łącznie w obu obiektach wynajęto aż 1800 m kw. GLA.
Marzec przyniósł aż 8 nowych umów najmu

Centra convenience będące częścią portfolio Newbridge Poland przechodzą metamorfozę. Właściciel obiektów nie tylko w ostatnich miesiącach mocno inwestuje w ich modernizację i nową infrastrukturę, ale także stawia na znaczące zmiany w tenant-mix’ie.

Pomóc ma w tym nowa strategia leasingu, która realizowana jest od kilku miesięcy. Jej celem jest zaproszenie kolejnych atrakcyjnych marek do grona najemców centrów handlowych w Krakowie, Toruniu i Łodzi, a także rozwój oferty w wybranych segmentach, a zwłaszcza w segmencie modowym.

Pierwsze efekty zmian już widać.  Tylko w marcu Newbridge podpisał aż 8 nowych umów najmu dotyczących 2 centrów handlowych w Krakowie i Toruniu. W sumie nowi najemcy wynajęli w ostatnim miesiącu I kwartału 1800 m kw. w obu centrach.

Home&You inwestuje w powierzchnię Newbridge

Najwięcej w centrach Newbridge zdecydowała się wynająć marka Home&You. Znany polski brand ulokuje swoje salony w centrach handlowych Czyżyny i Bielawy. W tym pierwszym Home&You zajmie powierzchnię blisko 450 m kw., z kolei w drugim niemal 550 m kw.

Otwarcie Home&You w Czyżynach wzmocni ofertę wyposażenia wnętrz, na którą już dziś składają się sklepy m.in. Jysk oraz Leroy Merlin. Nowa marka uzupełni także segment „home” CH Bielawy, gdzie swój sklep również ma Jysk, z kolei Leroy Merlin znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie toruńskiego obiektu.

- Nasze centra znane są z atrakcyjnej oferty wyposażenia wnętrz. Wielu klientów wybiera Bielawy lub Czyżyny właśnie ze względu na brandy z tego segmentu. Wprowadzenie Home&You w dwóch galeriach dopełni więc ich ofertę. Zyskają przede wszystkim klienci, którzy będą mieć dostęp do jeszcze szerszej i bardziej zróżnicowanej oferty „home”, zaspokajającej różne potrzeby zakupowe klientów – mówi Joanna Bieniek, Leasing Manager w Newbridge Poland.

Jeszcze więcej mody

To jednak nie jedyna tak znacząca zmiana w ofercie. Rozwijany jest także segment mody. Podobnie jak marka Home&You, podobnie Big Star wejdzie aż do 2 centrów Newbridge. W Czyżynach brand zajmie lokal mający ponad 180 m kw., w Bielawach natomiast niemal 170 m kw. Na identyczny ruch zdecydowała się również marka Queen. W Krakowie brand wynajął ponad 120 m kw., z kolei w Toruniu pojawi się na ponad 180 m kw.

- Rozwój oferty modowej, jaki zaplanowaliśmy w ramach rekomercjalizacji, jest jednym z naszych priorytetów na najbliższe lata. Docelowo chcemy rozwinąć dla centrów tenant-mix oparty na silnych markach sieciowych, których oczekują od nas nasi klienci i które dopasowane są do lokalnych rynków, na jakich obecnie działamy – mówi Joanna Bieniek.

- Pozwoli nam to nie tylko umocnić jeszcze bardziej pozycję naszych obiektów, ale przede wszystkim stworzyć wyróżniające się na rynku, nowoczesne centra convenience, których jednym z istotnych elementów jest niezwykle rozwinięta oferta modowa, oparta m.in. na znanych markach sieciowych – dodaje leasing manager.

Ale zmiany nie kończą się na segmencie wyposażenia wnętrz i „fashion”. Dynamiczny rozwój oferty przynosi także 2 dodatkowe umowy dla CH Bielawy. Już wkrótce do grona najemców toruńskiego centrum handlowego dołączy niezwykle popularna w mieście piekarnia-cukiernia Bartkowscy, która zajmie ponad 58 m kw. oraz Optyk Kodano, który wynajął blisko 74 m kw. Najemcy uzupełnią odpowiednio ofertę spożywczą i usługową centrum handlowego.

Centra Newbridge coraz atrakcyjniejsze dla najemców

Skąd takie leasingowe poruszenie w marcu? - Marki dostrzegają nasze centra handlowe i doceniają rozwój, jaki nastąpił po przejęciu przez Newbridge obiektów w Krakowie, Toruniu i Łodzi. Ostatnie inwestycje w infrastrukturę i prowadzone modernizacje wnętrz, a przede wszystkim stabilny wzrost obrotów oraz liczby klientów - i to pomimo niedziel niehandlowych - sprawiają, że znajdujemy się coraz częściej na orbicie zainteresowań nowych marek, w tym popularnych polskich i zagranicznych sieci – mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager w Newbridge Poland.

- Wpływ na to ma także pozycja centrów handlowych. Wszystkie nasze obiekty są niezwykle mocno osadzone w lokalnych rynkach. Ponadto atrakcyjny dla nowych najemców staje się także rozwijany przez nas format nowoczesnego centrum convenience, które zaspokaja wszystkie potrzeby zakupowe swojego najbliższego sąsiedztwa – mówi Pyrkowska.

Jak zapowiada przedstawicielka Newbridge, nowe umowy, które właśnie podpisano to początek zmian, jakie przyniosą najbliższe miesiące. – Prowadzimy właśnie rozmowy z kolejną grupą najemców, zainteresowanych powierzchnią w Krakowie, Toruniu i Łodzi. Jednocześnie wciąż mają miejsca nowe otwarcia. Na przykład w Czyżynach oferta powiększyła się właśnie o Orsay, a wkrótce otworzy się także Pierre Cardin i kawiarnia Nakielny – zapowiada.



tagi: Newbridge , centra handlowe ,