Netto od dawna angażuje się w liczne projekty sportowe, których celem jest wspieranie rozwoju młodych sportowców. Tym razem sieć handlowa nawiązała współpracę, z kultowym klubem piłkarskim Borussią Dortmund, która oficjalnie rozpocznie się 1 lipca 2019 roku. To pierwszy tego typu projekt BVB w Polsce. W ramach podpisanej umowy, Netto zostało partnerem regionalnym klubu i razem z nim oraz jednym z najlepszych polskich piłkarzy, Łukaszem Piszczkiem, wybudują Akademię Piłkarską w Goczałkowicach-Zdroju – rodzinnej miejscowości piłkarza, gdzie rozpoczęła się jego wielka kariera.
Fundacja Akademia Łukasza Piszczka razem z klubem, do którego należy piłkarz oraz siecią Netto, zadbają o szlifowanie talentów najmłodszych, którzy już niebawem będą mogli wybrać się na pierwszy trening w nowo powstałym obiekcie sportowym.
- Sponsoring sportowy to bardzo ważny element naszych działań – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Teraz, razem z Fundacją Akademia Łukasza Piszczka oraz klubem Borussia Dortmund mamy okazję stworzyć miejsce, które stanie się kuźnią piłkarskich talentów. Takie inicjatywy dają nam ogromną satysfakcję i jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego ambitnego projektu, który z pewnością przyczyni się do rozwoju niejednej sportowej kariery.
Pierwszy kurs piłkarski ma wystartować już latem i potrwa od 5 do 9 sierpnia. Na murawie, pod okiem profesjonalistów, będą szlifować swoje umiejętności dzieci w wieku od 7 do 14 lat.
Więcej informacji o sieci handlowej Netto na: