Konkursy i loterie

Loteria konsumencka w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Poniedziałek, 25 lutego 2019
W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania m.in. voucher na wyjazd all inclusive na rozpoczęcie nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019/2020 w Wiśle, a ponadto codziennie voucher na 2 bilety na Turniej w Wiśle 2019/2020 oraz 100 unikalnych termosów z autografami polskich skoczków Kadry A.
Radość kibicowania i… wygrywania!

W nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi” marka zachęca wszystkich Polaków do wspólnego kibicowania naszym skoczkom narciarskim. W ramach rozpoczętej 15 lutego 2019 r. ogólnopolskiej loterii konsumenckiej, Milka daje możliwość wygrania atrakcyjnych i wyjątkowych nagród, takich jak: voucher na wyjazd all inclusive na rozpoczęcie nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019/2020 w Wiśle a ponadto codziennie voucher na 2 bilety na Turniej w Wiśle 2019/2020 oraz 100 unikalnych termosów z autografami polskich skoczków Kadry A!

Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolny produkt marki Milka, a następnie zgłosić paragon na stronie loterii www.loteriamilka.pl. Uczestnik od razu otrzyma informację czy wygrał nagrodę. Jeżeli tym razem się nie udało, to nic nie szkodzi – jeszcze tego samego dnia można zarejestrować nowy paragon i mieć kolejną szansę na wygraną.

Loteria trwa od 15 lutego 2019 r. do 31 marca 2019 r i jest prowadzona na terenie całej Polski. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie: www.loteriamilka.pl.

Sercem z Naszymi

Milka, stworzona z najdelikatniejszego alpejskiego mleka, od zawsze wspierała narciarzy. Tak jak Polacy, dla których skoki narciarskie są ulubionym zimowym sportem. Marka w tym sezonie rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Z tej okazji pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi” ruszyła ogólnopolska kampania, mająca na celu przybliżyć polskim kibicom naszych ukochanych sportowców oraz dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.

Za strategię kampanii, kreację oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory, za zakup mediów Carat oraz Mindshare, działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania digitalowe – agencja Carla Zuri. Materiały POS przygotowała firma Hasselford.



tagi: loteria konsumencka , kampania , „Milka. Sercem z Naszymi” ,